ソーダストリームが製品のインフォマーシャルで自社をパロディー化
ソーダストリームが製品のインフォマーシャルで自社をパロディー化
AsiaNet 72887 (0576)
【マウントローレル(米ニュージャージー州)2018年3月30日PR Newswire=共同通信JBN】
*米テレビ番組「Shahs of Sunset」のリアリティースター、レザ・ファラハンと、「ゲーム・オブ・スローンズ」のハフソー・ユリウス・ビョルンソンが、エイプリルフールの風刺インフォマーシャル、「SodaSoak(ソーダにつかる)」に出演。米国の小売パートナー、Bed Bath & Beyond(ベッド・バス・アンド・ビヨンド)に目配せする。
ソーダストリーム・インターナショナル(SodaStream International Ltd.(NASDAQ: SODA))は、Shahs of Sunsetのスター、レザ・ファラハン主演、The Mountainの別名を持つハフソー・ユリウス・ビョルンソンが特別出演する2018年のエイプリルフール・ビデオを発表した。
Photo – https://mma.prnewswire.com/media/660503/SodaStream_photo.jpg
「SodaSoak」を見るには: https://www.youtube.com/watch?v=aFMUPcuSsJs&feature=youtu.be
ソーダストリームのパロディーは、そのイノベーションである、インフォマーシャル形式のビデオで「SodaSoak」を放映する。アドオン・インスタレーションと思われるもので、消費者は風呂に炭酸ガスを入れて泡立ちをよくすることができ、http://www.BedBathandBeyond.com またはhttp://www.GetSodaSoak.com で98%引きの大安売りで「購入」できる!
スクリプトは、ばかばかしいシチュエーションとユーモラスなシーンの紛れもない耳障りな場面が盛りだくさんだ。レザ・ファラハンがイチゴ畑のバスタブからスーツ姿で現れるものから、ハフソー・ユリウス・ビョルンソンがうっとりとした表情でバブルバスを楽しむものまで。
ソーダストリームのダニエル・バーンバウム最高経営責任者(CEO)は「ソーダストリームは常に喜びの瞬間を創り出すためにディスラプティブな方法を探している。エイプリルフール・デーはそうするのに完璧な時だ。われわれは、大切な小売業界のパートナーであるBed Bath & Beyondと力を合わせることで、悪ふざけにリアリズムを付け加えた素晴らしい楽しさを味わった」と述べた。
Bed Bath & Beyondのアーサー・スターク社長は「われわれは未来を象徴するブランドと仕事をするのが大好きだ。技術、デザインと持続可能な飲料ソリューションを持つソーダストリームは、まさにその種のブランドだ。冗談はさておき、実際にはBed Bath & BeyondでSodaSoakを買うことはできないが、エイプリルフールの精神で確実に、ソーダストリーム・スパークリング・ウォーター・メーカーを特別価格で買うことができるだろう」と述べた。
▽ソーダストリームについて
ソーダストリームは世界ナンバーワンの炭酸水ブランドである。ソーダストリームは、消費者が普通の水道水を容易に数秒間で炭酸水およびフレーバー付き炭酸水に変換することを可能にする。普通の水を楽しくエキサイティングな飲み物にすることで、ソーダストリームは、消費者がより多くの水分を取る手助けをしている。ソーダストリームの炭酸水メーカーは消費者に対し、ボトルや缶入りの炭酸飲料に代わる高度に差別化された革新的なオプションを提供している。これらの製品は健康とウェルネスを推進し、環境に優しく、コスト効率が高く、カスタマイズ可能であり、使うのが楽しい。製品は45カ国の8万以上の小売店で入手可能である。ソーダストリームが水をいかにエキサイティングにするかについての詳細は、Facebook(https://www.facebook.com/SodaStream)、Twitter(https://twitter.com/SodaStreamUSA )、Pinterest(https://www.pinterest.com/sodastreamusa/ )、Instagram(https://www.instagram.com/sodastreamusa/ )およびYouTube(https://www.youtube.com/user/SodaStreamGuru )でフォロー、またはhttp://www.SodaStream.com を参照。
▽メディア問い合わせ先
Maayan Nave
Corporate Global Spokesman
Head of Global Communications
Maayann@sodastream.com
+972 50 363 5568
Logo – https://mma.prnewswire.com/media/330492/sodastream_international_ltd__logo.jpg
ソース:SodaStream International Ltd.
SodaStream Parodies Itself with Prank Product Infomercial
PR72887
MOUNT LAUREL, New Jersey, March 30, 2018 /PRNewswire=KYODO JBN/ --
-- Shahs of Sunset Reality Star, Reza Farahan, and Game of Thrones, Thor
Bjornsson, Present "SodaSoak" in an April Fools' Satire Infomercial that Winks
at American Retail Partner Bed Bath & Beyond
SodaStream International Ltd. (NASDAQ: SODA) has released its 2018 April Fools'
video featuring Shahs of Sunset reality star, Reza Farahan, and a cameo
appearance by Thor Bjornsson, aka The Mountain.
Photo – ( https://mma.prnewswire.com/media/660503/SodaStream_photo.jpg )
Watch SodaSoak ( https://www.youtube.com/watch?v=aFMUPcuSsJs&feature=youtu.be )
SodaStream's parody presents its innovation, SodaSoak, in an infomercial style
video. The presumed add-on installation enables consumers to carbonate their
bath and can be "purchased" at http://www.BedBathandBeyond.com or
http://www.GetSodaSoak.com, at an exceptional 98% discount rate!
The script serves-up a perfect cacophony of absurd situations and humorous
scenes: from Reza Farahan emerging from a strawberry filled tub in a suit, to
Thor Bjornsson enjoying his bubbles in ecstasy.
"SodaStream is always looking for disruptive ways to create moments of joy and
April Fools' Day is the perfect time to do so," said Daniel Birnbaum, Chief
Executive Officer of SodaStream. "We had tremendous fun combining forces with
our valued retail partner Bed Bath & Beyond, which added realism to the prank."
"We love to work with brands that represent the future. SodaStream, with its
technology, design and sustainable drinking solutions is exactly that kind of a
brand," explained Arthur Stark, President of Bed Bath & Beyond. "Jokes aside,
you actually can't buy SodaSoak in Bed Bath & Beyond but in April Fools spirit
you may definitely purchase a SodaStream Sparkling Water Maker at a special
rate."
About SodaStream
SodaStream is the No. 1 sparkling water brand in the world. SodaStream enables
consumers to easily transform ordinary tap water into sparkling water and
flavored sparkling water in seconds. By making ordinary water fun and exciting
to drink, SodaStream helps consumers drink more water. SodaStream sparkling
water makers offer a highly differentiated and innovative alternative to
consumers of bottled and canned carbonated soft drinks. The products promote
health and wellness, are environmentally friendly, cost effective, and are
customizable and fun to use. Products are available at more than 80,000 retail
stores across 45 countries. To learn more about how SodaStream makes water
exciting, follow us on Facebook ( https://www.facebook.com/SodaStream ),
Twitter ( https://mobile.twitter.com/SodaStreamUSA ), Pinterest (
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Media Contact:
Maayan Nave
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SOURCE: SodaStream International Ltd.
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