トリンプが共同エンパワーメントに基づいたグローバルキャンペーンを開始

Triumph Lingerie

トリンプが共同エンパワーメントに基づいたグローバルキャンペーンを開始

AsiaNet 72872 (0559)

【チューリヒ2018年4月3日PR Newswire=共同通信JBN】

#TogetherWeTriumph

世界的大手の下着・ランジェリーブランド、トリンプ(Triumph)は、グローバルキャンペーン、#TogetherWeTriumph(トゥギャザー・ウィー・トリンプ)を開始する。2018年におけるブランドの新たなクリエーティブな方向性を示すエンパワーメントは、女性間の連帯と一体感の真価を認めることである。

(Photo: https://mma.prnewswire.com/media/660081/Triumph_Lingerie_Survey_Infographic.jpg

(Photo: https://mma.prnewswire.com/media/660082/Triumph_Lingerie.jpg

130年以上もの間、完全な信頼感を与え、全ての体型とサイズに適した解決策を提供しながら、トリンプは同社の製品を通して女性を支援してきた。トリンプのブランド価値に組み込まれているのは、互いを支援する女性を支援することだ。そして、ブランドを代表するのは、デザインやイノベーションから店内のフィッティング専門家まで、日々のサービスに秀でている何千人もの従業員だ。#TogetherWeTriumphは、世界中の女性への称賛である。

新キャンペーンは、短いシーンのそれぞれを通して優しさと理解が輝く一連の「実生活」の瞬間を反映した、エンパワーメントと強さの大胆な声明だ。それはまず、女性が幼児を連れた別の女性を手伝うところから始まり、友人が友人を助けに来て、彼女を助け出す救いの手、結婚の時期、ステージ上のトリンプ(Triumph、勝利)の瞬間、そして、最後に女性たちが一緒により強くなっていき、毎日のトリンプの支援によってさらに強くなることを証明する連帯のショーだ。

トリンプの業務執行社員、マーカス・シュピースホーファー氏は「どんな女性の影にも彼女をインスパイアし、手助けする他の女性がいることは周知の事実であり、それがまさにわれわれの称えたいことだ。これはまた、当社トリンプ・ファミリーの称賛でもある。女性みんなのことを考えて常にランジェリーを進化させ、作り上げる世界中の当社の従業員のことだ。今日、女性のエンパワーメントというこのメッセージは極めて適切であり、われわれの支援に値する」と述べる。

ブランド・ヘッドのスザンヌ・マッケンナ氏は「2018年の当社のキャンペーンには、デジタルおよびソーシャルな焦点があり、その女性を表舞台に立てることによりさらに深いレベルで消費者と焦点を繋げることができるよう尽力する。商品中心のキャンペーンから故意に離れることで、当社の全チャンネルを通してのコミュニケーションに対する新鮮な視点を得ることができた」と述べた。

130年以上にわたり、トリンプは確実に女性を最高に美しく見せ、最高の気分にさせるランジェリーを作り続けている。1886年以来、トリンプは完璧にフィットするランジェリーで、本物の支持の気持ちが得られることを理解し、世界中の女性に毎日自信を与えている。トリンプ・インターナショナル(Triumph International)は、世界最大のインティメイトアパレル企業の1つで、世界中に2000以上の店舗と4万人の卸売顧客を持ち、3600の管理されたPOSで製品を販売し、120カ国で世界的に展開している。TRIUMPHはTriumph Firm Groupの登録商標である。

#TogetherWeTriumph

http://www.triumph.com

ソース:Triumph Lingerie

Triumph Launches a Global Campaign Routed in Collective Empowerment

PR72872

ZURICH, April 03, 2018 /PRNewswire=KYODO JBN/ --

                              #TogetherWeTriumph  

Triumph, one of the world's leading underwear and lingerie brands, launches a

global campain #TogetherWeTriumph. Empowerment is a recognition of sisterhood

and togetherness, marking a new creative direction for the brand in 2018.

     (Photo:

https://mma.prnewswire.com/media/660081/Triumph_Lingerie_Survey_Infographic.jpg

)

     (Photo: https://mma.prnewswire.com/media/660082/Triumph_Lingerie.jpg )

For over 130 years, Triumph has been supporting women through their product,

giving the feeling of total confidence and providing fit solutions for all

shapes and sizes.  Embedded in the Triumph Brand Values is the support of women

who support one another and representing the brand are thousands of employees

who excel in service every day, from design and innovation to the fit experts

in store. #TogetherWeTriumph is a celebration of women all over the world.

The new campaign is a bold statement of empowerment, of strength, reflected

through a series of 'real life' moments where kindness and understanding shines

through each of the short scenes. We begin with a woman helping another with

her  toddler, a friend coming to the aid of another, a hand to pull her up, a

time of marriage, a moment of Triumph on stage and a final show of solidarity

demonstrates that women are stronger together and stronger still when supported

by Triumph every day.

Triumph Managing Partner, Markus Spiesshofer comments, "It is no secret that

behind every women is another woman who inspires and helps her and this is what

we want to celebrate. It is also a celebration of our Triumph family. Our

employees all over the world who are constantly innovating and crafting

lingerie with every woman in mind. Today this message of female empowerment is

incredibly relevant and deserves our support."

Suzanne McKenna, Head of Brand comments " Our campaign in 2018 has a digital

and social focus, which we will drive to connect with our consumers on a deeper

level by putting her centre stage. By deliberately moving away from a product

centric campaign, it has given us a fresh perspective to our communication

across all our channels."

Triumph has been crafting lingerie for over 130 years, ensuring women look and

feel their best. Since 1886 Triumph has understood that with perfectly fitting

lingerie comes the feeling of true support, empowering women every day, all

over the world.  Triumph International  is one of the world's largest intimate

apparel companies with over 2,000 stores and 40,000 wholesale customers

worldwide, selling products in 3,600 controlled points of sale, with a global

distribution spanning 120 countries. TRIUMPH is a registered trademark of the

Triumph Firm Group.

                                  #TogetherWeTriumph

http://www.triumph.com

Source: Triumph Lingerie

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