ベルトーリ(R)が世界のフードインフルエンサーを呼びトスカナ州への冬の食べ物の旅
ベルトーリ(R)が世界のフードインフルエンサーを呼びトスカナ州への冬の食べ物の旅
AsiaNet 72898 (0567)
【ウーディネ(イタリア)2018年4月3日PR Newswire=共同通信JBN】150年以上の歴史を持つ世界一のオリーブブランドであるベルトーリ(R)(Bertolli(R))は、同ブランドのグローバル市場への再登場を支援するために戦略的活動を続けている。
Photo: https://mma.prnewswire.com/media/660689/Bertolli_Relaunch_Brand.jpg
ベルトーリは4月の最後の週に世界中から8人のインフルエンサー・シェフを迎え、幅広い受賞歴を誇るブレンドからブランド価値とブランドの歴史に至るまで、ベルトーリに関するあらゆることを体験し学ぶ。インフルエンサーたちは、創業者のビジョンと会社創設の1865年に始まり、現在の品質、多様化、イノベーションへの注力に至る歴史を通した旅に誘われる。
ベルトーリは顧客に、さまざまな味と好みに合わせて、幅広い品揃えの製品や新たにフォーミュレートされた受賞歴のあるオリーブオイルブレンドを提供している。同社の哲学の背後には、今日の忙しいライフスタイルのサポートを目的とした製品のシンプルさと本物であること、および栄養価が高く美味しく健康的なオプションを選好する消費者の好みがある。
「レシピはシンプル」というのが、シンプルさのコンセプトからインスピレーションを得て、キッチンにいて、あなたが愛する人と瞬間を共有する、ベルトーリの新しい国際キャンペーンのメッセージである。
親会社のDeoleo出身のベルトーリのペルージ・トサト最高経営責任者(CEO)は「ベルトーリは、世界的な再登場を行った。ユニークさを再確認し、グローバル市場を強化することになる。このキャンペーンは2018年に、ブランド、マーケティング、コミュニケーション戦略に多額の投資を行って始まった。これは新たな対話を促す動きとなろう」と語った。
トサト氏は「人々は今やより忙しい生活を送っており、1日の終わりに家庭料理を追求することは複雑すぎると考える傾向がある。ベルトーリは生活をよりシンプルに変え、料理の喜びを維持することができる。この世界的イベントはベルトーリにとり初めてのものであり、フランチェスコ・ベルトリーがこのブランドを誕生させたルッカの中心部に世界的インフルエンサーたちを連れてくるのだ」と語った。このブランドはまた、消費者、ジャーナリスト、ステークホルダーがルッカを通りすぎる際に楽しむユニークな集会所である「Casa Bertolli」をオープンする予定である。
▽ベルトーリ(Bertolli)について
イタリア・トスカーナ州の小さな町、ルッカで創設されたベルトーリの名前は、世界のお気に入りのオリーブオイル(Deoleo製)とともに150年にわたりイタリア料理・食事の中心にあり続けた。ベルトーリ・ブランドの中核となるのは、品質にこだわり、成分の自然の良さと卓越した風味豊かな食品を提供する伝統を活かした献身である。
詳細な情報はhttps://www.Bertolli.com を参照。
▽問い合わせ先
Petro Lucchese
Tel: +39-335-704-0604
Mail: pietrolucchese@me.com
ソース:Bertolli
Bertolli(R)'s Winter Food Sojourn to Tuscany with Global Food Influencers
PR72898
UDINE, Italy, Apr. 3, 2018 /PRNewswire=KYODO JBN/--
Bertolli(R), the world's number one olive brand, with more than 150 years
of history, continues to implement its strategic activities in support of the
relaunch of its Brand in global markets.
Photo: https://mma.prnewswire.com/media/660689/Bertolli_Relaunch_Brand.jpg
In the last week of April, Bertolli will host eight influencer chefs from
around the world to experience and learn about all things related to the brand,
from its wide range of award winning blends, to its brand value and brand
history. The influencers will be taken on a journey through history, starting
with the founder's vision and company outset in 1865 to today's focus on
quality, diversification and innovation.
Bertolli offers its customers a wide range of products and newly formulated
award winning olive oil blends to suit varied tastes and preferences. Behind
the company's philosophy is the simplicity and genuineness of its products
which are aimed at supporting today's busy lifestyles, and consumer preference
for highly nutritious, tasty and healthy options.
'The recipe is simple' is Bertolli's new international campaign message
which draws inspiration from the concept of simplicity, being in the kitchen
and sharing moments with the people you love.
"Bertolli has received a global re-launch, which is set to reassert its
points of uniqueness and shore up global markets," said CEO Pierluigi Tosato,
from parent company Deoleo. The campaign began in 2018 with large investments
made into the brand, marketing and communication strategies, a move set to
encourage a new dialogue.
"People now lead busier lives and tend to view home cooking as too
complicated of a pursuit at the end of the day. That's where Bertolli can make
lives simpler - and keep the joy in cooking," stated Mr Tosato "This global
event, is the first of its kind for Bertolli, and brings global influencers to
the heart of Lucca, where Francesco Bertolli gave birth to the brand." The
brand also plans to open 'Casa Bertolli', a unique meeting place for consumers,
journalists and stakeholders to enjoy when passing through Lucca.
About Bertolli
Founded in the small Tuscan town of Lucca, Italy, the Bertolli name has
been at the heart of Italian cooking and eating for 150 years with the world's
favorite olive oil (made by Deoleo). At the heart of the Bertolli brand is a
commitment to quality, dedication to leveraging the natural goodness of
ingredients and a tradition of providing outstanding and flavorful food.
For more information, please visit: https://www.Bertolli.com.
Contact : Pietro Lucchese
Tel: +39-335-704-0604
Mail: pietrolucchese@me.com
SOURCE: Bertolli
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