Spinnaker Supportがグローバルセールス・パートナーネットワークを拡大
Spinnaker Supportがグローバルセールス・パートナーネットワークを拡大
AsiaNet 73012 (0623)
【デンバー2018年4月10日PR Newswire=共同通信JBN】オラクルとSAPの信頼される主要なサードパーティー・サポートプロバイダーSpinnaker Supportは10日、同社のグローバルセールスパートナー・ネットワーク(http://www.spinnakersupport.com/partner-program )の拡大を発表した。同社によると、世界中で40以上の組織がこの拡大を続けるネットワークのメンバーになっている。セールスパートナーは、ブランドの認知度を高め、事業の拡大を加速し、Spinnaker Supportの直接セールスとマーケティング努力を補完するのに役立つ。
Photo - https://mma.prnewswire.com/media/538443/Spinnaker_Support.jpg
Spinnaker Supportは、セールスの拡大、マーケットインテリジェンスの構築、地理的な複雑さへの対応、既存の顧客関係の深化のため、戦略的パートナー・ネットワークを創造、開拓する道を選択した。プログラムはシンプル、柔軟かつパートナーの利益になるもので、リード創出とセールスの成功をもたらすものである。オランダにあるPerformance to the Maxのピム・ファンデフォルスト最高経営責任者(CEO)は「Spinnaker Supportのセールスパートナーであることは、わが社にとてつもない価値をもたらしている。既存の顧客にさらなる価値を提供できるようになり、同時に、サードパーティー・サポートといった繁栄しているマーケットを利用して事業を拡大できるようになった」と述べた。
Spinnaker Supportのナイジェル・プラン副社長(グローバル提携・新興市場担当)は「強力なセールスと真っ先に照会されるパートナーシップが、われわれのグローバルリーチを加速させている。パートナー、提携先、インフルエンサーの安定したエコシステムが、わが社と競合他社を差別化し、世界中の組織に向けたオラクルとSAPのサードパーティー・サポートを迅速に拡大させていくのに役立っている」と語った。
Spinnaker Supportとのパートナーを希望する会社はwww.spinnakersupport.com/partner-program. を参照。
▽Spinnaker Supportについて
Spinnaker Supportは、信頼される主要なオラクルとSAPのサードパーティー・サポートプロバイダーである。Spinnaker Supportの顧客は、より包括的かつ反応の早いサービスを受け、年間の保守費用を平均62%節約でき、現在のソフトウェアのリリースは永久に変えずに済ませられる。当社のサードパーティー・サポートの顧客で、当社の提供する付加サービスを利用するケースは増え続けている。わが社は依然として、アプリケーション管理型サービス、テクノロジー管理型サービスを届け、顧客が1つのベンダーに絞るのを望む場合にはコンサルティングもする唯一のサードパーティー・サポートベンダーである。顧客は、Spinnaker Supportに任せれば、自社のアプリが最高のパフォーマンスで稼働し続けられると同時に、店舗からハイブリッド、クラウドに至る道案内もしてもらえると考えている。
Spinnaker Supportが受賞した各種サービスは、SAP、BusinessObjects、Oracle E-Business Suite、JD Edwards、Siebel、Oracle Database、Oracle Technology and Middleware products、Hyperion、Demantra、Agile PLM、ATG/Endecaなど幅広い。詳細は次を参照:http://www.spinnakersupport.com/
LinkedIn(https://www.linkedin.com/company/spinnaker-support )
Twitter(https://twitter.com/SpinnakerSupprt )
Facebook(https://www.facebook.com/spinnakersupportservices/ )
Google+ (https://plus.google.com/+Spinnakersupport/posts )
▽問い合わせ先
Michelle Wilkinson
+1-720-457-5442
mwilkinson@spinnakersupport.com
ソース:Spinnaker Support
Spinnaker Support Expands Its Global Sales Partner Network
PR73012
DENVER, April 10, 2018 /PRNewswire=KYODO JBN/ --
Spinnaker Support, a leading and trusted provider of Oracle and SAP third-party
support, today announced expansion of their global Sales Partner Network (
http://www.spinnakersupport.com/partner-program ). The company reports that
more than 40 organizations around the world are already members of the growing
network. Sales Partners are instrumental in raising brand awareness and driving
incremental business to supplement Spinnaker Support's direct sales and
marketing efforts.
Photo - https://mma.prnewswire.com/media/538443/Spinnaker_Support.jpg
Spinnaker Support opted to create and develop a strategic partner network to
grow sales, build market intelligence, address geographic intricacies, and
deepen existing customer relationships. The program is simple, flexible, and
profitable for partners, rewarding them for their lead generation and sales
successes.
"Being a Spinnaker Support sales partner is bringing tremendous value to our
company," stated Pim van der Vorst, CEO at Performance to the Max, located in
the Netherlands. "We can now offer additional value to our existing customers,
and at the same time, expand our own business leveraging a thriving market like
third-party support."
"Strong sales and lead referral partnerships are accelerating our global
reach," said Nigel Pullan, Vice President of Global Alliances and Emerging
Markets at Spinnaker Support. "A robust ecosystem of partners, alliances, and
influencers separates us from our competition and is helping us more rapidly
spread third-party Oracle and SAP support to organizations across the world."
Companies wishing to partner with Spinnaker Support should visit
www.spinnakersupport.com/partner-program.
About Spinnaker Support
Spinnaker Support is a leading and trusted global provider of Oracle and SAP
third-party support. Spinnaker Support customers get more comprehensive and
responsive service, save an average of 62% on their annual maintenance fees,
and can remain on their current software releases indefinitely. A rising number
of our third-party support customers are utilizing incremental services we
provide. We remain the only third-party support vendor to deliver application
managed services, technology managed services and consulting when customers
prefer to consolidate with a single vendor. They trust Spinnaker Support to
keep their enterprise applications running at peak performance, while helping
them navigate from on-premise to hybrid to cloud.
Spinnaker Support's award-winning blend of services span SAP, BusinessObjects,
Oracle E-Business Suite, JD Edwards, Siebel, Oracle Database, Oracle Technology
and Middleware products, Hyperion, Demantra, Agile PLM, ATG/Endeca, and more.
To learn more about Spinnaker Support, visit http://www.spinnakersupport.com/.
Follow us on LinkedIn (https://www.linkedin.com/company/spinnaker-support ),
Twitter (https://twitter.com/SpinnakerSupprt ), Facebook
(https://www.facebook.com/spinnakersupportservices/ ), or Google+
(https://plus.google.com/+Spinnakersupport/posts ).
Contact: Michelle Wilkinson, +1-720-457-5442, mwilkinson@spinnakersupport.com
SOURCE: Spinnaker Support
本プレスリリースは発表元が入力した原稿をそのまま掲載しております。また、プレスリリースへのお問い合わせは発表元に直接お願いいたします。
このプレスリリースには、報道機関向けの情報があります。
プレス会員登録を行うと、広報担当者の連絡先や、イベント・記者会見の情報など、報道機関だけに公開する情報が閲覧できるようになります。