ルグランの新ウェブサイト、ユーザーエクスペリエンス重視と100%対応

ルグラン

ルグランの新ウェブサイト、ユーザーエクスペリエンス重視と100%対応

AsiaNet 73139

リモージュ(フランス)、2018年4月19日/PRニュースワイヤー/ --

リアルなコンテンツ、少ないクリック回数でもしっかり対応できるウェブサイト: ルグラン社がデジタルプレゼンスを活かし一歩前進、ユーザーエクスペリエンスを強化

電子ビルディングインフラ・デジタルビルディングインフラで世界をリードするルグラン(Legrand)が、ウェブサイトをリニューアルしました。http://www.legrand.com にて、フランス語と英語に対応しています。コネクティビティ構築分野で起きている大きな流れの中、同グループは、このウェブサイトにてデジタルビジネスにおける存在感を示すことなります。従来よりも一層対象オーディエンスに焦点が当てられ、より充実したコンテンツ、そして社会主導型アプローチによって、より高いユーザーエクスペリエンスが可能となります。

マルチメディア・ニュースリリースをご覧になるには、こちらをクリックしてください:

https://www.multivu.com/players/uk/8310651-legrand-dynamic-digital-user-experience/

コンテンツの見直しにより、財務情報へのアクセス性の改善を目的とした、CSR活動やイノベーションへの取り組みに関する情報の充実といった、ルグランの主要トピックが充実しました。また、最新のコミュニケーションチャネル(YouTube、 Twitter、 Instagram、 LinkedIn)からも、このリアルで新しいコンテンツは利用していただくことができます。

また、優先対象別の情報アーキテクチャにより、シンプルなユーザーエクスペリエンスとなります。

さらに、技術面としては、今回のウェブサイトには市場のベストプラクティスと最新技術を取り入れました。十分に対応できるデザインを取ることによって、様々な角度から閲覧されるサイト自体が一層容易に使えるようになります。

     (写真: https://mma.prnewswire.com/media/678049/Legrand.jpg )

ソース: ルグラン

(日本語リリース:クライアント提供)

New Legrand.com UX Focused and 100% Responsive

PR73139

LIMOGES, France, April 19, 2018 /PRNewswire=KYODO JBN/ --

     Dynamic content, fewer clicks and a fully responsive website:  Legrand is

taking its digital presence to the next level and enhancing its user experience

    Legrand, a leader in electrical and digital building infrastructures, has

just launched its new corporate website, now available in French and English at

http://www.legrand.com. As part of the revolution now happening in building

connectivity, this new website will help bolster the Group's digital presence.

It will enhance the user experience with a greater focus on its target

audiences, improved content and a more social-driven approach.

    To view the Multimedia News Release, please click:

https://www.multivu.com/players/uk/8310651-legrand-dynamic-digital-user-experience

    The improved content strengthens Legrand's editorial positioning on key

topics, particularly with a view to making financial information more

accessible, highlighting our Corporate Social Responsibility actions, and

showcasing our drive for innovation. The new, dynamic content is also available

through new communication channels (YouTube, Twitter, Instagram, LinkedIn) in

innovative formats, such as the social media wall.

    Additionally, the information architecture by priority target simplifies

every user's experience.

    Finally, from a purely technical point of view, the new website

incorporates the best practices and latest technologies on the market. The

fully responsive design makes the site much easier to use on the go.

(Photo: https://mma.prnewswire.com/media/678049/Legrand.jpg )

    Source:  Legrand

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