Bond No. 9はウィメンパワーを祝福

Bond No. 9

Bond No. 9はウィメンパワーを祝福

AsiaNet 73034 (0631)

【ニューヨーク2018年4月12日PR Newswire=共同通信JBN】

*セントだけでなく、女性社員の創意工夫、慈善事業でも。われわれの後に続いて!

今日の女性はどこでも重要性が高まり、大勢で強さを楽しみ、かつてないほど自己主張している。Bond No. 9と創業者兼社長のローリス・ラメ氏にとってもこれほどいい時はない。誤解しないでもらいたい。われわれは男性が大好きである。しかし、われわれはどこでも女性と足並みをそろえ、新たに行使しているこの強さを祝福する。全人類の平和に向けた(とても女性らしい)努力は言うまでもないが。われわれが好んで使う言い方「パルフュムリ」は、われわれが14年前にゼロから始めてからずっと、ウィメンパワー(Women Power)を提唱、実証してきた。そして、われわれの物語と独創的な業績がビジネスでも日々の生活の場でも、ほかの女性に刺激を与えることを期待したい。

Photo: https://mma.prnewswire.com/media/663288/Bond_No_9_Swarovski.jpg

Bond No. 9は女性-創業者、社長、そしてクリエーティブヘッドであるローリス・ラメ氏-によって100%自立的に所有、運営されている。われわれは堂々たる非企業、反企業である。われわれの一般常識に逆らうビジネスは、快活、生意気で楽しく、偶像破壊的で自由奔放である。

われわれが誇りをもって伝えたいBond No. 9の革新的側面の1つは、市民感覚である。香水ビジネスはロマンスと魅惑が全てかもしれないが、当社はまた、そして常にわれわれの都市、国、そして広い世界に気を配っている。人々に愛されるベストセラー慈善フレグランス、たとえばScent of Peace(平和の香り)は、ニューヨークを拠点とする平和維持と紛争解決のグローバルリーダー、国連に対する敬意を意図したものであった。われわれはこのセントの発売に続いて、紛争地域の若いリーダーの結集に努める国際組織Seeds of Peaceを公式に後援した。さらに、ローリス・ラメ社長はScent of Peaceの世界販売収益を通じて、国連ウィメン平和協会(UNWFPA)をサポートしている。彼女はその努力を認められ、2015年の平和賞受賞者の1人になった。

▽70種のフレグランスについて

女性のタッチで製造、梱包され、いずれも直ちにBond No. 9と認識できる明白なシグニチャーがある。それは従来の愛らしさを避ける型破りのプロフィールを備えたリスクテイカー、ペースセッターとして知られる。われわれは今日の女性を祝福することにさらに関心を抱いており、例えば、21世紀のタフガール・セント、多義的な男女両性セント、世界初のデジタル・セントを導入した。(女性がいつも推挙する)男性用フレグランスもある。

これらの実績は全てウィメンパワーによるものである。そして、Bond No. 9のわれわれはあなたが発言し、イニシアチブをとり、自分の権利のために立ち上がり、投票するよう要請する。ノーという返事を受け入れてはならない。当局に挑戦することを怖がってはいけない。この運動を前進させ続けよう。

関連リンク:

https://www.multivu.com/players/English/8270651-bond-no-9-april-release-for-new-eau-de-parfum-spring-fling/

#BondNo9

@bondno9ny

www.bondno9.com

ソース:Bond No. 9

▽報道関係問い合わせ先

Public Relations

+1.646.284.9013

publicrelations@bondno9.com

Bond No. 9 celebrates Women Power -- not just with scents, but with our in-house female ingenuity and our philanthropy. Please follow our lead!

PR73034

NEW YORK, April 12, 2018 /PRNewswire=KYODO JBN/ --

Women everywhere today are moving to the forefront, reveling in strength in

numbers, asserting themselves as never before--and for Bond No. 9 and our

founder-president Laurice Rahme, this couldn't be happening at a better time.  

Don't get us wrong--we love men.  But we're aligned with women everywhere

celebrating this power and strength we're newly exercising, not to mention our

(very female) striving for peace for all.  Our parfumerie, we are delighted to

say, has been advocating for and exemplifying Women Power ever since we started

from scratch 14 years ago.  And our story and out-of-the-box accomplishments,

we hope, will inspire other women, whether in their own businesses or in the

lives they lead.  

Photo: https://mma.prnewswire.com/media/663288/Bond_No_9_Swarovski.jpg

Bond No. 9 is 100 percent independently owned and operated by a woman--our

founder, president, and creative head, Laurice Rahme.  We're proudly

non-corporate--even anti-corporate.  Our against-the-grain business is spunky,

cheeky, fun, iconoclastic and free-spirited.  

One among the many innovative aspects of Bond No. 9 that we're proud to convey

is our civic sense.  The perfume business may be all about romance and allure,

but our company is also and always mindful of our city, our country, and the

wider world.  Our beloved best-selling philanthropic fragrance, for instance,

the Scent of Peace, was intended as an homage to that New York-based global

leader in peacekeeping and conflict-resolution, the United Nations.  In the

wake of that scent's introduction, we officially sponsored Seeds of Peace, an

international organization dedicated to bringing together young leaders from

regions of conflict.  What's more, our president, Laurice Rahme, supports the

U.N. Women for Peace Association--via proceeds from the global sales on Scent

of Peace. For her efforts, she was one of the Association's 2015 honorees.

About our 70 fragrances:  They're composed and packaged with a woman's touch.

All of them have an unmistakable signature that makes them instantly

recognizable as Bond No. 9.  They're known as risk-takers and pace-setters with

unconventional profiles that avoid traditional sweetness.  We're more

interested in celebrating women today.  For example:  We've got 21st century

tough-girl scents.  We've got ambiguous androgynous scents, and we introduced

the world's first digital scent.  We've got men's fragrance too (which women

routinely co-opt.)

All of these accomplishments were and are Women-Powered.  And so--we at Bond

No. 9 urge you to let your voices be heard.  Take the initiative. Stand up for

your rights.  Vote.  Never take No for an answer.  Don't be afraid to challenge

authority.  Let's keep this movement thriving.

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SOURCE Bond No. 9

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