エスティローダーがカーリー・クロスと契約

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エスティローダーがカーリー・クロスと契約

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【ニューヨーク2018年4月20日PR Newswire=共同通信JBN】

*カーリー・クロスが秋のキャンペーンでデビュー、デジタルビューティーコンテンツとKode With Klossyでエスティローダーと提携

エスティローダー(Estee Lauder)は20日、最新のグローバル・スポークスモデル兼ブランド・アンバサダーとして、モデル、事業家および慈善活動家であるカーリー・クロス(Karlie Kloss)と契約したことを発表した。カーリーは、現在エスティローダーのスポークスモデルを務めるキャロリン・マーフィー、フェイフェイ・サン、ガブリエラ・ワイルド、ヒラリー・ローダ、ジョアン・スモールズ、ケンダル・ジェンナー、ミスティ・コープランドおよびヤン・ミーに加わる。

Photo- https://mma.prnewswire.com/media/679424/Estee_Lauder_Karlie_Kloss.jpg

カーリーの最初のキャンペーンはデジタル、ソーシャル、テレビ、店舗および印刷媒体で2018年7月に開始の予定で、ピュア カラー エンヴィ スカルプティング リップスティック、ダブル ウェア ステイ イン プレイス メークアップおよびシュープリーム プラス トータル クリーム(Revitalizing Supreme+ Global Anti-Aging Cell Power Creme)を含むエスティローダーのアイコニックな製品をサポートする。これらのキャンペーンはジョシュ・オリンズ氏がロサンゼルスおよびパームスプリングスで撮影した。

カーリーのプロダクション会社であるKlossy Productionsもエスティローダーと提携し、カーリー自身のビューティーコンテンツを、ソーシャルおよびデジタルのプラットフォームを通じて1600万を超すフォロワーと共有する。カーリーの最初のビデオは20日に開始し、創設者エスティローダーのひ孫で女優のダニエル・ラウダーが主演する。ユーモラスな舞台裏のスキットで、ダニエル・ラウダーはエスティローダーのニューヨーク本社でのカーリーの初日の仕事ぶりを目撃する。これはカーリーが制作するビデオシリーズの第1弾で、彼女のYouTubeチャンネルであるKlossyならびにカーリーとエスティローダーそれぞれのデジタルおよびソーシャルチャンネルでデビューする。

カーリーの次世代の若い女性の教育と自信の醸成へのコミットメントを推進するため、エスティローダーはプログラミング・キャンプ奨学金およびイベントを通じてKode With Klossyを支援する。Kode With Klossyは2015年にカーリーが創設した慈善活動の構想で、13歳から18歳までの少女を対象とした無料の2週間のプログラミング・サマーキャンプを実施し、テクノロジー分野での女子の就業機会を拡大することに集中する全国的なコミュニティーを促進している。

エスティローダーのグローバルブランド・プレジデント、ステファン・デ・ラ・ファブリー氏は「カーリーは現代のエスティ・ローダー氏であり、彼女をエスティローダーブランドに迎えることは大変うれしい。カーリーは努力によって非常に大きな成功を収めており、初めはファッション界に旋風を巻き起こし、次にメディアおよびテレビのパーソナリティーとなり、現在は若い女性がテクノロジー分野で未来のリーダーになるようエンパワーしている。彼女の美への情熱、ユニークな意見およびグローバルなソーシャルメディアでの存在は、われわれが世界中の女性を鼓舞し、つながりを持ち続ける助けとなる」と述べた。

エスティローダーのスタイル&イメージディレクター、エアリン・ローダー氏は「カーリーはエスティローダーに理想的だ。成功したモデル、事業家およびKode With Klossyの創設者としてカーリーは美しく、熟達している。彼女がブランドに加わることに胸を躍らせている」と述べた。

カーリー・クロスは「エスティローダーのファミリーに加わることができ、夢が実現した気持ちだ。エスティ・ローダー氏本人の起業家精神から、世界中の女性のためにそのクラスで最高の製品をつくることへの企業の比類ないコミットメントに至るまで、このブランドの伝統と価値に大いに啓発されている。これほどアイコニックなブランドの一部になることほど誇らしく光栄なことはない」と述べた。

▽カーリー・クロス(Karlie Kloss)について

カーリー・クロスは米国のスーパーモデルで、ヴォーグ(VOGUE)のカバーガールを36回務め、事業家、慈善活動家である。ミズーリ州セントルイスで育ったカーリーは2006年、地元のチャリティー・ファッションショーで見いだされた。彼女のキャリアは急速な成功を収め、クリスチャン・ディオール、アレキサンダー・マックイーンおよびベルサーチを含む数十のトップデザイナーのモデルを務め、アディダス、Calvin Klein、Carolina Herreraおよびスワロフスキーを含む複数の主要な世界的キャンペーンで主役を務めた。2015年、カーリーは、少女がプログラミングを学び、テクノロジー分野でリーダーになれるよう力を与えるため、Kode With Klossyを創設した。カーリーは、Kode With Klossyの創設者として慈善活動によりTIME 100のリストに選ばれ、この組織の向上への取り組みによりファストカンパニーおよびフォーブスの表紙を飾った。最近、カーリーはメディアおよびテレビに進出し、Freeformの6回シリーズ「Movie Night With Karlie Kloss」の司会を務め、Netflixのオリジナルシリーズ「Bill Nye Saves The World(ビル・ナイが世界を救う)」のシーズン1および2でリポーターとして番組のスタートを飾った。2015年、カーリーは自身のYouTubeチャンネルKlossyを開始し、69万人を超すチャンネル登録者を獲得し3300万回以上再生されている。複数のコンテンツプラットフォームを合わせると、カーリーは現在、1680万人を超すフォロワーを持っている。カーリーはOathの役員会に所属し、会長のセリーナ・ウィリアムズおよびその他の業界リーダーと共にアドバイザーとして名を連ねる。

▽エスティローダー(Estee Lauder)について

エスティローダーはThe Estée Lauder Companies Inc.のフラッグシップブランドである。世界初の女性起業家の1人であるエスティ・ローダー氏によって設立された当ブランドは現在、彼女の遺産である最も革新的で洗練された高機能のスキンケア・メーキャップ製品とアイコニックなフレグランスを作り出すという彼女の遺産を継続しており、その全てに女性のニーズと願望への深い理解があふれている。エスティローダーは現在、世界の150カ国以上で、そして店内からデジタルまでの多数の接点で女性とかかわり合っている。これらそれぞれの関係はエスティの強力で真正の女性対女性の見方を常に反映している。

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ソース:Estee Lauder

Estee Lauder Signs Karlie Kloss

PR73161

NEW YORK, April 20, 2018/PRNewswire=KYODO JBN/--

-- Karlie to Debut in Fall Campaigns, Partner with Estee Lauder on Digital

Beauty Content and Kode With Klossy

Estee Lauder today announced that it has signed Karlie Kloss, model,

entrepreneur and philanthropist, as its newest Global Spokesmodel and Brand

Ambassador. Karlie joins the current roster of Estee Lauder spokesmodels

Carolyn Murphy, Fei Fei Sun, Gabriella Wilde, Hilary Rhoda, Joan Smalls,

Kendall Jenner, Misty Copeland and Yang Mi.

Photo- https://mma.prnewswire.com/media/679424/Estee_Lauder_Karlie_Kloss.jpg

Karlie's first campaigns will debut beginning in July 2018 across digital,

social, TV, in-store and print to support Estee Lauder's iconic products

including Pure Color Envy Sculpting Lipstick, Double Wear Stay-in-Place Makeup

and Revitalizing Supreme+ Global Anti-Aging Cell Power Creme. These campaigns

were shot by Josh Olins in Los Angeles and Palm Springs.

Karlie's production company, Klossy productions, will also partner with Estée

Lauder to create Karlie's own beauty content to share with over 16 million

followers across her social and digital platforms. Karlie's first video

launches today, featuring founder Estee Lauder's great granddaughter, actress

Danielle Lauder. In a humorous, behind-the-scenes sketch, Danielle oversees

Karlie during her first day working at Estee Lauder's New York City

headquarters. This is the first in a series of videos produced by Karlie that

will debut on her YouTube channel, Klossy, as well as on both Karlie's and

Estée Lauder's digital and social channels.

To leverage Karlie's commitment to educating and building confidence in the

next generation of young women, Estée Lauder will also support Kode With Klossy

through coding camp scholarships and events. Kode With Klossy is a

philanthropic initiative founded by Karlie in 2015 which hosts free, two-week

coding summer camps for girls aged 13-18 and fosters a national community

focused on furthering career opportunities for girls in tech.

"Karlie is the modern-day Estée and we are thrilled to welcome her to the Estee

Lauder brand," said Stephane de La Faverie, Global Brand President, Estee

Lauder. "Karlie has achieved tremendous success in her career through hard

work, first taking the fashion world by storm, then becoming a media and

television personality, and now empowering young women to become future leaders

in tech. Her passion for beauty, unique voice and global social media presence

will help us continue to inspire and connect with women around the world."

"Karlie is perfect for Estee Lauder," said Aerin Lauder, Style and Image

Director, Estee Lauder. "As a successful model, entrepreneur and founder of

Kode With Klossy, Karlie is both beautiful and accomplished. I am so excited

she is joining the brand."

"It is a dream come true to join the Estee Lauder family," said Karlie Kloss.

"I am so inspired by the brand's legacy and values —from the entrepreneurial

spirit of Estée herself to the company's unparalleled commitment to creating

best in class products for women around the world. I could not be more proud

and honored to be part of such an iconic brand."

About Karlie Kloss

Karlie Kloss is an American supermodel, 36-time Vogue cover girl, entrepreneur

and philanthropist. Raised in St. Louis, Missouri, Karlie was discovered at a

local charity fashion show in 2006. Her career quickly took off, walking for

top designers including Christian Dior, Alexander McQueen and Versace, among

dozens of others, and starring in several major global campaigns including

adidas, Calvin Klein, Carolina Herrera and Swarovski. Karlie launched Kode With

Klossy in 2015 to empower girls to learn to code and become leaders in tech.

Karlie was recognized on the TIME 100 list for her philanthropic work as the

founder of Kode With Klossy and was featured on the covers of Fast Company and

Forbes for her work to scale the organization. Karlie recently forayed into

media and television, hosting Freeform's six-part series 'Movie Night With

Karlie Kloss' and premiering as a correspondent in season one and two of the

Netflix original series 'Bill Nye Saves The World.' Karlie launched her YouTube

channel, Klossy in 2015, which has garnered over 690,000 subscribers and over

33 million views. Through her combined content platforms, Karlie has amassed

over 16.8 million followers to date. Karlie also sits on the board of Oath

serving as an advisor alongside Oath chair Serena Williams and other industry

leaders.

About Estee Lauder

Estee Lauder is the flagship brand of The Estée Lauder Companies Inc. Founded

by Estee Lauder, one of the world's first female entrepreneurs, the brand today

continues her legacy of creating the most innovative, sophisticated,

high-performance skincare and makeup products and iconic fragrances – all

infused with a deep understanding of women's needs and desires. Today, Estee

Lauder engages with women in over 150 countries around the world and at dozens

of touch points – from in-store to digital. And each of these relationships

consistently reflects Estee's powerful and authentic woman-to-woman point of

view.

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SOURCE:Estee Lauder

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