メイベリンニューヨークがジョセフィーヌ・スクリバーを世界のスポークスパーソンとして発表

メイベリンニューヨーク

メイベリンニューヨークがジョセフィーヌ・スクリバーを世界のスポークスパーソンとして発表

AsiaNet 73164 (0692)

【ニューヨーク2018年4月23日PR Newswire=共同通信JBN】世界をリードする化粧品ブランド、メイベリンニューヨーク(Maybelline New York)は、ジョセフィーヌ・スクリバーを世界のスポークスパーソンとして発表した。忠実なファン層を持つ著名な国際的モデルであるジョセフィーヌは、ニューヨークや世界中での何年にも及ぶ献身、大変な努力、やる気を通じて業界のトップに上り詰めた。彼女はその慈善事業、現実的なパーソナリティー、ステージ上のモデルの仕事や注目すべきキャンペーンでの計り知れない成功によって評価されている。

Photo - https://mma.prnewswire.com/media/679560/Maybelline_New_York_Josephine_Skriver.jpg

Logo - https://mma.prnewswire.com/media/679559/Maybelline_New_York_Logo.jpg

ジョセフィーヌは、アドリアナ・リマ、ジジ・ハディッド、ヘリエス・ポール、ジャーダン・ダン、クリス・ウレナ、イーホア・ウー、エミリー・ディドナート、クリスティー・ターリントンなど、アイコニックなメイベリンニューヨークのビューティーブランドのアイデンティティーを形成するのを支援してきた世界的なスポークスパーソンの豪華ラインナップに加わる。メイベリンニューヨークとのパートナーシップにより、ジョセフィーヌは世界規模でのブランド活動に参加する。

ジョセフィーヌは「メイベリンニューヨークのファミリーの一員になれて、夢がかなった!私は少女の頃からメイベリンを使っていた。私はメイベリンだけでなく、メイベリンを使っている全ての女性たちの代表になれて光栄だ。これらの若い女性たちは未来であるからだ。彼女たちは力強くて美しく、それは私にとって、メイベリンが象徴しているものである。私は彼女たちを代表することをこの上なく誇りに思っており、それを実現させる」と述べた。

ジョセフィーヌはデンマークで育ち、10代でニューヨーク市を訪問中にモデル業界に誘われた。数年後の2011年2月、ジョセフィーヌはニューヨーク・ファッションウイークでデビューし、カルバンクラインやラグ&ボーンといったデザイナーのためにステージを歩いたとき、ジョセフィーヌとニューヨークとの結び付きは一巡した。同じ年に彼女はミラノとパリのショーに登場し、バレンシアガ、シャネル、ドルチェ&ガッバーナ、ヴァレンティノ、イブサンローラン、そしてその中でも注目される非公開のプラダのショーでステージを歩いた。

彼女のキャリアが成功裏にスタートして以来、ジョセフィーヌはブルガリ、グッチ、マックスマーラ、マイケル・コース、トム・フォードなどのためのキャンペーンでモデルを務めた。彼女はスティーブン・マイゼルやマイケル・ジャンソンを含む一流写真家と協力し、その一方で、米国ヴォーグ、ヴォーグ・イタリア、ヴォーグ・ドイツ、V、Dazed、W、Interviewを含む雑誌で称賛されている。2013年にジョセフィーヌは初めてビクトリアズ・シークレット・ファッションショーに参加し、それ以来、毎年のショーのステージを美しく飾っている。彼女は2016年に待望のビクトリアズ・シークレット・エンジェルのタイトルを授与された。

メイベリンニューヨークのグローバルブランド・プレジデントであるレオナルド・チャベス氏は「われわれはジョセフィーヌをメイベリン・ファミリーの一員とすることを非常に喜んでいる。ジョセフィーヌとのパートナーシップは完全にオーガニックだ。なぜなら彼女はわれわれの世界の顧客の間に共感を呼び、われわれの優れた人材の名簿に力強さと新鮮さを付け加えるからだ。彼女は決断、気概、エネルギー、熱情を体現し、同時にニューヨークと真のつながりを持ち、この都市でそれを実現するという夢を持っている」と述べた。

彼女のモデルの仕事に加え、ジョセフィーヌは世界のLGBTQの権利擁護者として知られ、Family Equality council、COLAGE、並びに子供のHIVとの闘いに焦点を置くKeep A Child Aliveなどの組織にかかわっている。LGBTQの両親に育てられたジョセフィーヌは、彼女自身の経歴を共有することによって、LGBTQの家族の子供や将来の全世代を元気付けたいと願っている。

ジョセフィーヌは今春、メイベリンニューヨークとともに自分の仕事を続けることに興奮しており、同ブランドのための彼女の最初のキャンペーンとして2018年5月に始まるSuper Cushion 2-in-1に登場する。

▽メイベリンニューヨークについて

メイベリンニューヨークは世界ナンバーワンの化粧品ブランドで、120カ国以上で入手できる。先進技術の処方をオントレンドの専門知識やニューヨーク市のエッジと結合することにより、メイベリンニューヨークの使命は、あらゆる女性に革新的で入手しやすく無理のない化粧品を提供することである。同ブランドは現在、ニューヨーク・ファッションウイークや、その他の世界中のファッションウイークの公式メーキャップスポンサーである。

詳しい情報はwww.maybelline.com を参照。

ソース:Maybelline New York

▽問い合わせ先

Kristen Tully

Maybelline New York

ktully@maybelline.com

+1-212-984-4849

または

Melissa Reidhead

Maybelline New York

mreidhead@maybelline.com

+1-212-885-1339

Maybelline New York Announces Josephine Skriver As Global Spokesmodel

PR73164

NEW YORK, April 23, 2018 /PRNewswire=KYODO JBN/ --

Maybelline New York, the world's leading cosmetics brand, is excited to

announce Josephine Skriver as a global spokesmodel. A well-known international

model with a loyal fan base, Josephine has risen to the top of her industry

through years of dedication, hard work and hustle in the Big Apple and around

the world. She is recognized for her philanthropic work, down to earth

personality and immense success in her modeling career on the runway and in

notable campaigns.

Photo -

https://mma.prnewswire.com/media/679560/Maybelline_New_York_Josephine_Skriver.jpg

Logo - https://mma.prnewswire.com/media/679559/Maybelline_New_York_Logo.jpg

Josephine joins an impressive lineup of global spokesmodels who have helped

shape the identity of the iconic Maybelline New York beauty brand including

Adriana Lima, Gigi Hadid, Herieth Paul, Jourdan Dunn, Cris Urena, I-Hua Wu,

Emily DiDonato, and Christy Turlington. In her partnership with Maybelline New

York, Josephine will participate in brand activities on the global scale.

"Being a part of the Maybelline New York family is a dream come true! I have

been wearing Maybelline since I was a little girl," said Josephine. "I am

honored to represent not only Maybelline, but all of the girls who are wearing

Maybelline, because these young girls are the future. They are powerful and

beautiful, and that to me is what Maybelline stands for. I could not be prouder

to represent them and make it happen."

Josephine grew up in Denmark and was first approached in her teenage years

about modeling while on a visit to New York City. Years later in February 2011,

Josephine's connection to New York came full circle when she made her debut at

New York Fashion Week, walking for designers like Calvin Klein and Rag & Bone.

The same year she appeared in Milan and Paris shows, walking for Balenciaga,

Chanel, Dolce & Gabbana, Valentino, Yves Saint Laurent and most notably closed

Prada's show.

Since her successful career launch, Josephine has modeled in campaigns for the

likes of Bulgari, Gucci, Max Mara, Michael Kors, and Tom Ford. She has

collaborated with top photographers including Steven Meisel and Mikael Jansson,

while her editorial accolades include American Vogue, Vogue Italia, Vogue

Germany, V, Dazed, W, and Interview. In 2013, Josephine walked in her first

Victoria's Secret Fashion Show, and has graced the runway in the annual show

ever since. She was given the coveted title of Victoria's Secret Angel in 2016.

"We are beyond thrilled to have Josephine as part of our Maybelline family,"

said Leonardo Chavez, Global Brand President, Maybelline New York. "A

partnership with Josephine was completely organic because she resonates with

our global customer and is a dynamic and fresh addition to our roster of

talent. She embodies determination, grit, energy and spirit, while having a

true connection to New York and the dream of making it happen in this city."

In addition to her modeling career, Josephine is notable for being an advocate

for global LGBTQ rights and is involved with organizations like Family Equality

Council and COLAGE as well as to Keep A Child Alive, which focuses on

children's fight against HIV. Having been raised by LGBTQ parents, Josephine

hopes to inspire children and all future generations of LGBTQ families by

sharing her own journey.

Josephine is excited to continue her work with Maybelline New York this Spring,

appearing in her first campaign for the brand for the launch of Super Cushion

2-in-1 launching in May 2018.

About Maybelline New York

Maybelline New York is the number one cosmetic brand in the world, available in

over 120 countries. By combining technologically advanced formulations with

on-trend expertise and New York City edge, Maybelline New York's mission is to

offer innovative, accessible and effortless cosmetics for every woman. The

brand is currently the official makeup sponsor of New York Fashion Week and

other fashion weeks worldwide. For more information, log on to

www.maybelline.com.

SOURCE Maybelline New York

CONTACT: Kristen Tully, Maybelline New York, ktully@maybelline.com,

+1-212-984-4849; or Melissa Reidhead, Maybelline New York,

mreidhead@maybelline.com, +1-212-885-1339  

本プレスリリースは発表元が入力した原稿をそのまま掲載しております。また、プレスリリースへのお問い合わせは発表元に直接お願いいたします。

このプレスリリースには、報道機関向けの情報があります。

プレス会員登録を行うと、広報担当者の連絡先や、イベント・記者会見の情報など、報道機関だけに公開する情報が閲覧できるようになります。

プレスリリース受信に関するご案内

SNSでも最新のプレスリリース情報をいち早く配信中