銀聯国際が「世界に飛び出そう」をテーマにキャンペーンを開始
銀聯国際が「世界に飛び出そう」をテーマにキャンペーンを開始
AsiaNet 73187 (0701)
【上海2018年4月23日PR Newswire=共同通信JBN】
*中国本土外の10万の加盟店がUnionPay(銀聯)カードボルダーに最大30%の割引を提供
中国OTAのデータによると、中国人旅行者の60%以上が今回のメーデーの休日中に中国本土外への旅行を計画しており、ホワイトカラー層は複数の休日を取得して長距離旅行することを好んでいる。銀聯国際(UnionPay International)は23日、「世界に飛び出そう」(Fly to the World)をテーマにしたキャンペーンを発表し、中国人のアウトバウンド旅行者に、より円滑で優れた決済体験を提供する。UnionPay(銀聯)カードボルダーは20の国・地域にある約10万の加盟店で限定オファーを受けることができる。
ピーク前に旅行した多くのUnionPay(銀聯)カードホルダーは、UnionPay(銀聯)が提供する豊富な割引をすでに享受したかもしれない。今日までにUnionPay(銀聯)の受け入れネットワークは168の国・地域に拡大して2300万以上の加盟店と中国本土外の164万台のATMを網羅している。銀聯国際(UnionPay International)はその豊富な受け入れネットワークを基に同社のカード使用の特典システムを向上させ、アジア太平洋、欧州、米国の多くの種類の加盟店と協力している。中東とロシアは今から6月20日までの間、UnionPay(銀聯)カードホルダーに最大30%の割引を提供する。
「世界に飛び出そう」に参加している加盟店には空港の免税品店、著名デパートとブランド店舗、レンタカー、レストラン、クルーズ、観光名所、通信サービスプロバイダーがある。UnionPay(銀聯)カードホルダーは、Agoda.comのようなOTAでホテルの部屋を予約する際にオンライン予約割引を受けられる。帰国後、カードホルダーは銀行と航空会社からの現金払い戻しや旅行代理店からカード使用のインセンティブを受けることが可能だ。
China Outbound Tourism Development (2017)(中国アウトバウンド旅行動向(2017))の年次リポートによると、ますます多くの中国人旅行者は現地の生活や文化の体験に時間をかけることを好むようになっている。この傾向と相まって、「世界に飛び出そう」はさらに多くのレンタカー企業、レストラン、クルーズ、娯楽施設を網羅し(UnionPay(銀聯)が昨年行った世界キャンペーンより30%増)、自由と自主性を重んじる旅行者に、より優れた体験を提供している。
旅行者は「UnionPay(銀聯)」アプリをダウンロードして、より多くのオファーを受けることができる。例えば、Kith Café、Bakery Cuisine、Pablo Cheese Tart、シンガポールの板長寿司といった加盟店でQRコードをスキャンすることで、カードホルダーは「UnionPay(銀聯)」アプリでの支払いで割引を受けられる。また、カードホルダーは同アプリから「U Plan」の電子クーポンをダウンロードすれば、米国のHertz、オーストラリアのTギャラリア、日本のツルハドラッグなど数十の加盟店で即時割引を受けられる。
ソース:UnionPay International
UnionPay International launches "Fly to the World" themed campaign
PR73187
SHANGHAI, April 23, 2018 /PRNewswire=KYODO JBN/ --
-100,000 merchant locations outside mainland China provide up to 30%-off
discounts for UnionPay cardholders-
Data from China's OTAs show that over 60% of Chinese tourists plan to travel
outside mainland China during the upcoming May Day Holiday, and many
white-collars prefer to have a long-distance trip by taking some days off.
UnionPay International announced today the launch of its "Fly to the World"
themed campaign, offering smoother and better payment experiences to the
Chinese outbound tourists. UnionPay cardholders may enjoy exclusive offers at
about one hundred thousand merchant locations in 20 overseas countries and
regions.
Many UnionPay cardholders who have traveled prior to the peak may have already
enjoyed the abundant discounts offered by UnionPay. To date, UnionPay
acceptance network has expanded to 168 countries and regions, covering more
than 23 million merchant locations and 1.64 million ATMs outside the Chinese
Mainland. On the basis of its extensive acceptance network, UnionPay
International continues to upgrade its card-using privilege system,
collaborating with various types of merchants across Asia Pacific, Europe,
America, Middle East and Russia to offer up to 30%-off discounts to UnionPay
cardholders from now to June 20th.
The participating merchants of "Fly to the World" include airport duty free
shops, famous department stores and brand stores, car rentals, restaurants,
cruises, tourist attractions and communication service providers. UnionPay
cardholders may enjoy online booking discounts when booking hotel rooms at OTAs
like agoda.com. After returning home, they may get cash refunds from banks and
airlines or card-using incentives from travel agencies.
According to the Annual Report of China Outbound Tourism Development (2017),
more and more Chinese tourists prefer to spend more time to experience the
local life and culture. With this trend, "Fly to the World" covers more car
rental companies, restaurants, cruises and entertainment establishments (30%
more than UnionPay's global campaign last year), offering better experiences to
free-and-independent travelers.
Tourists may download the "UnionPay" App to enjoy more offers. For instance,
cardholders may enjoy discounts paying with the "UnionPay" App by scanning QR
code at merchants such as Kith Cafe, Bakery Cuisine, Pablo Cheese Tart and
Itacho Sushi in Singapore. They may also download the e-coupons of "U Plan"
with the App to enjoy instant discount at dozens of merchants, including Hertz
in America, T Galleria in Australia and Tsuruha Drug in Japan.
SOURCE: UnionPay International
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