HH GlobalがCanopyとの提携を発表

HH Global

HH GlobalがCanopyとの提携を発表

AsiaNet 73250 (0739)

【ロンドン2018年4月25日PR Newswire=共同通信JBN】世界で最も急成長している最も革新的なマーケティング・エクセキューション・パートナーのHH Globalは25日、主要な非営利の森林保護団体であるCanopy(http://canopyplanet.org/ ) とのグローバルアライアンスを発表した。このパートナーシップはHH Globalの2019会計年度Sustainability Targets(持続可能性目標) (http://www.hhglobal.com/about/news/sustainability-targets )の発表に続くもので、国連のGlobal Goals for Sustainable Development(持続可能な開発目標)の支援、革新的なソリューションの開発、ならびに従業員、顧客およびサプライヤーの関わりを促進するという誓約を含む3層構造のアプローチである「Innovation with Purpose」(目的をもったイノベーション)の基本理念に沿ったものである。

Video - https://mma.prnewswire.com/media/681887/HH_Global_Sustainability_Video_Final.mp4

Logo - https://mma.prnewswire.com/media/471140/hh_global_Logo.jpg

20年近くにわたり、Canopyは世界の絶滅が危惧される森林を保護するビジネスソリューションを開発するためのパートナーシップ確保において、最も実効性の高い非営利環境保護団体に1つへと成長してきた。Canopyは750を超す林業の大手顧客ならびにHH Globalのように志を共有する事業者と手を組み、保護活動およびサプライチェーンを通じた持続可能な選択の擁護に専心してきた。

今回の提携は、HH Globalが最近発表したHH Global Sustainable Materials Policyの実施を支援する。これは森林への負荷を削減し、最終的には生息地域および地域コミュニティへの波及効果を削減する実行可能な代替選択肢を、持続可能な素材の使用を通じて推進するコミットメントである。Canopyは監査での支援をHH Globalに提供し、紙・パッケージング、素材の産地、内容、認証、生産および用途の要件を確認することを助けるさまざまなツールおよび規格指標により、HH Globalが古代の絶滅が危惧される森林から資源を調達していないことを確実にする。資源調達のプロセスをマッピングすることにより、HH Globalはサプライチェーン全体のコンプライアンスを確保し、それは世界中の顧客に届くことになる。

Canopyの創設者でエグゼクティブディレクターのニコル・ライクロフト氏(https://www.greenbiz.com/article/how-canopys-founder-winning-converts-her-gospel-deforestation )は、マーケティングプリントおよびプリント生産部門の新たな主要パートナーであるHH Globalとの関係を正式なものとすることを喜んでいる。同氏は「このパートナーシップによりHH Globalと協力することは大変嬉しい。世界最大のブランドのいくつかによる環境への影響を大幅に削減する潜在的可能性を持っているだけでなく、協力し、ワラを原料とするパッケージングや紙材など次世代ソリューションへの触媒効果を持つ助けとなることができる。CanopyのHH Globalとの協力は持続可能な資源調達ソリューションを実現し、世界の最も重要な地勢のいくつかにおいて保全機会を促進する」と述べた。

HH Global チーフデジタル&イノベーション責任者ケビン・ダンクリー氏(http://www.hhglobal.com/about/leadership/kevin-dunckley )は、この提携により信念を強くした。同氏は「HH Globalはグローバルマーケティング実施において環境への配慮で先駆けとなってきた。HH Globalの印刷業界の環境擁護者としての関わりを顧客が認知するにつれて、われわれの構想のトレンドは高まりつつある。最近の当社のSustainability Targets(持続可能性目標)(http://www.hhglobal.com/about/news/sustainability-targets )の発表、Quality Printer Programテクノロジーのedie Sustainability Leaders Award(http://www.hhglobal.com/about/news/hh-global-wins-edie-sustainability-award )受賞およびCanopyのようなリーダーとの今回の提携により、グローバルブランドは、われわれがコミットメントにおいて率直であり、このような取り組みを続ける勢いがあることを知るだろう」と述べた。

HH Globalは、顧客とともに持続可能な目標を達成しそれを上回るために協力する信任と専門技術・知識を確立した。Google、HSBC、Lloyds Bankおよびユニリーバを含む環境的に持続可能な方法で運営するというコミットメントで知られるブランドは、環境に配慮した紙の購入、サプライチェーンの監査および配送チャネル再構築の導入を含む、環境への負荷削減につながったHH Global構想の成果を目にしてきた。HH Globalはパートナーとしての役割を果たし、顧客が目標を達成し環境に優しいブランドリーダーとしての信頼を高められるよう、資源サプライチェーン全体の取り組みを推進する。

グローバル最高経営責任者(Global CEO)ロバート・マクミラン氏(http://www.hhglobal.com/about/leadership/robert-macmillan )は、グローバルブランドへのオファリングの強さに同意する。同氏は「Canopyとのパートナーシップは、われわれの持続可能性におけるリーダーシップを次の段階に進め、世界的な森林保全遺産に貢献することを助ける。当社がこの分野で権威であることは注目を集めつつある。われわれは独創的なソートリーダーのチームを有しており、活動範囲を拡大し地球への印刷の影響を緩和するための最も思慮深い選択肢を追求するために、重要な関係の深さを活用している。持続可能性のリーダーとしてのHH Globalの次の一手を共有することを楽しみにしている」と述べた。

HH GlobalとCanopyは今秋の「Transforming Tomorrow」Innovation Exchangeおよび顧客向けの集中的教育体験であるCanopy Planet熱帯雨林ツアーへの参画を含む複数の共同イベントを発表する運びである。

▽HH Globalについて

1991年創業のHH Global Ltd.は、40カ国超の著名ブランドを顧客に持つ大手独立系のマーケティング実施パートナーである。HH Globalは全種類のプリントマーケティング材、パッケージ、創造的製品サービスの外部調達に対して革新的で即応したソリューションを提供する。それはコストを削減して市場化を早め、品質を改善して持続可能性を向上させる。HH Globalのあらゆるソリューションは、クラス最高のマーケティング実施アプリケーションであるHHub、拡張性のあるサプライヤーリスト、独自の工程、900人余の従業員の深い専門知識を利用している。また、HH Globalは顧客に斬新なアイデアを提供する革新プログラムの中心であるHH Labsを運営している。HH Globalは、管理支出が5億ドルを超えており、コストと品質に極めて強く注力し、業界をリードする持続可能性プログラムを組み合わせ、財務・環境双方の価値改善を提供している。詳しい情報はwww.hhglobal.com を参照。

▽Canopyについて

Canopyは世界の森林、種および気候の保護に専心する非営利環境団体である。Canopyは750社以上の企業と協力し、革新的ソリューションの開発、サプライチェーンの持続可能性の向上、世界に残っている古代の絶滅が危惧される森林の保護支援を行っている。Canopyのパートナーには、H&M、スプリント、Penguin Random House、Stella McCartney、Zara、TC Transcontinental、The GuardianおよびScholasticが含まれる。Canopyの活動は、地球に対する情熱を共有する個人寄付者の支援に支えられている。

http://www.canopyplanet.org

ソース:HH Global

▽メディア問い合わせ先

HH Global

Mark Tiedens

VP of Marketing

+1-224-763-0147 or

Canopy Laura Repas

Communications and Marketing Specialist

+1-416-729-7484

HH Global announces alliance with Canopy

PR73250

LONDON, Apr. 25, 2018 /PRNewswire=KYODO JBN/--

HH Global, the world's fastest-growing and most innovative marketing execution

partner, today announced its global alliance with leading not-for-profit forest

conservation organization, Canopy (http://canopyplanet.org/).  This partnership

follows the announcement of HH Global's fiscal year 2019 Sustainability Targets

( http://www.hhglobal.com/about/news/sustainability-targets ) and aligns with

the cornerstone of "Innovation with Purpose" - a triad approach to the support

of UN Global Goals for Sustainable Development, to develop innovative

solutions, and a pledge to foster the involvement of employees, clients, and

suppliers.

Video -

https://mma.prnewswire.com/media/681887/HH_Global_Sustainability_Video_Final.mp4

Logo - https://mma.prnewswire.com/media/471140/hh_global_Logo.jpg

For nearly 20 years, Canopy has grown to be one of the most effective

not-for-profit environmental organizations at securing partnerships to develop

business solutions that protect the world's endangered forests.  Canopy has

teamed with over 750 of the forest industry's largest customers and like-minded

businesses such as HH Global to serve as engaged champions for conservation and

sustainable choices throughout the supply chain.

This alliance will support HH Global with implementing its recently released HH

Global Sustainable Materials Policy -- a commitment to promote sustainable

materials usage through viable alternative choices that reduce impact on

forests and ultimately ramifications to habitats and local communities. Canopy

provides audit assistance to HH Global to ensure that it is not sourcing from

ancient and endangered forest with a variety of tools and standards metrics

that help identify the requirements of paper/packaging/fabric origin, content,

certification, production, and usage. Through the mapping of their sourcing

process, HH Global will assure compliance throughout the supply chain, which in

turn will serve their clients world-wide.

Nicole Rycroft (

https://www.greenbiz.com/article/how-canopys-founder-winning-converts-her-gospel-deforestation

), Canopy Founder and Executive Director is pleased to formalize the

relationship with HH Global, a new key partner of the marketing print and print

production sector. "We are excited to work with HH Global on this partnership.

Not only do we have the potential to substantially reduce the environmental

impact of some of the world's largest brands, together we can help catalyze

next-generation solutions such as packaging and papers made of straw. Canopy's

collaboration with HH Global will deliver sustainable sourcing solutions and

advance conservation opportunities in some of the world's most important

landscapes."

HH Global Chief Digital and Innovation officer, Kevin Dunckley (

http://www.hhglobal.com/about/leadership/kevin-dunckley ) is encouraged by the

collaboration. "HH Global has pioneered eco-consciousness in global marketing

execution. The trend of our initiatives is soaring as our clients have become

aware of HH Global's involvement as an environmental advocate for print. With

the recent announcement of our Sustainability Targets (

http://www.hhglobal.com/about/news/sustainability-targets ), the edie

Sustainability Leaders Award (

http://www.hhglobal.com/about/news/hh-global-wins-edie-sustainability-award )

for our Quality Printer Program technology, and now our partnership with a

leader such as Canopy, global brands will know that we are forthright in our

commitment and have the momentum to continue these efforts."

HH Global has the established credentials and expertise to collaborate with

clients to meet and exceed their sustainability goals. Brands that are

recognized for their commitment to operate in an environmentally sustainable

way, including Google, HSBC, Lloyds Bank, and Unilever, have seen the results

of HH Global initiatives including the introduction of conscious paper

purchasing, supply chain audits, and product and delivery channel

re-engineering which have resulted in reduced environmental impact. HH Global

acts as a partner, promoting efforts throughout the sourcing supply chain so

that clients achieve their goals and increase their authenticity as

eco-friendly brand leaders.

Robert MacMillan ( http://www.hhglobal.com/about/leadership/robert-macmillan ),

Global CEO, concurs with the strength of the offering to global brands. "Our

partnership with Canopy will help us take our sustainability leadership to the

next level and to contribute to global forest conservation legacies. Our

authority in this arena is getting noticed. We have a team of ingenious thought

leaders that are leveraging the depth of key relationships to extend our scope

and pursue the most mindful options to mitigate the effect of print to the

planet. I am looking forward to sharing what is next for HH Global as the

sustainability leader."

HH Global and Canopy will be announcing co-aligned events including a

"Transforming Tomorrow" Innovation Exchange this fall and participation in the

Canopy Planet rainforest tour for an intensive educational experience for

clients.

About HH Global

HH Global Ltd., founded in 1991, is a leading, independent marketing execution

partner to prominent brands in over 40 countries. The company offers innovative

and tailored solutions for the outsourced procurement of all types of printed

marketing materials, packaging, and creative production services, that drive

down cost, speed time to market, improve quality, and increase sustainability.

Every HH Global solution utilizes HHub, a best-in-class marketing execution

application, an expansive list of suppliers, proprietary processes, and the

deep expertise of over 900 employees. The company also operates HH Labs, the

center of its innovation program, that brings fresh, new ideas to clients. With

more than $500M in spend under management, HH Global maintains a razor-sharp

focus on cost and quality, combined with an industry-leading sustainability

program, offering improvements that provide both fiscal and environmental

value. For more information, visit http://ww.hhglobal.com.

About Canopy

Canopy is a not-for-profit environmental organization dedicated to protecting

the world's forests, species and climate. Canopy collaborates with more than

750 companies to develop innovative solutions, make their supply chains more

sustainable and help protect our world's remaining ancient and endangered

forests. Canopy's partners include H&M, Sprint, Penguin Random House, Stella

McCartney, Zara, TC Transcontinental, The Guardian and Scholastic. Canopy's

work relies on the support of individual donors who share our passion for the

planet.

http://www.canopyplanet.org

SOURCE:  HH Global

CONTACT: For media inquiries:

         HH Global

         Mark Tiedens

         VP of Marketing

         +1-224-763-0147 or

         Canopy Laura Repas

         Communications and Marketing Specialist

         +1-416-729-7484

本プレスリリースは発表元が入力した原稿をそのまま掲載しております。また、プレスリリースへのお問い合わせは発表元に直接お願いいたします。

このプレスリリースには、報道機関向けの情報があります。

プレス会員登録を行うと、広報担当者の連絡先や、イベント・記者会見の情報など、報道機関だけに公開する情報が閲覧できるようになります。

プレスリリース受信に関するご案内

SNSでも最新のプレスリリース情報をいち早く配信中