HH GlobalがCanopyとの提携を発表
HH GlobalがCanopyとの提携を発表
AsiaNet 73250 (0739)
【ロンドン2018年4月25日PR Newswire=共同通信JBN】世界で最も急成長している最も革新的なマーケティング・エクセキューション・パートナーのHH Globalは25日、主要な非営利の森林保護団体であるCanopy(http://canopyplanet.org/ ) とのグローバルアライアンスを発表した。このパートナーシップはHH Globalの2019会計年度Sustainability Targets(持続可能性目標) (http://www.hhglobal.com/about/news/sustainability-targets )の発表に続くもので、国連のGlobal Goals for Sustainable Development(持続可能な開発目標)の支援、革新的なソリューションの開発、ならびに従業員、顧客およびサプライヤーの関わりを促進するという誓約を含む3層構造のアプローチである「Innovation with Purpose」(目的をもったイノベーション)の基本理念に沿ったものである。
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20年近くにわたり、Canopyは世界の絶滅が危惧される森林を保護するビジネスソリューションを開発するためのパートナーシップ確保において、最も実効性の高い非営利環境保護団体に1つへと成長してきた。Canopyは750を超す林業の大手顧客ならびにHH Globalのように志を共有する事業者と手を組み、保護活動およびサプライチェーンを通じた持続可能な選択の擁護に専心してきた。
今回の提携は、HH Globalが最近発表したHH Global Sustainable Materials Policyの実施を支援する。これは森林への負荷を削減し、最終的には生息地域および地域コミュニティへの波及効果を削減する実行可能な代替選択肢を、持続可能な素材の使用を通じて推進するコミットメントである。Canopyは監査での支援をHH Globalに提供し、紙・パッケージング、素材の産地、内容、認証、生産および用途の要件を確認することを助けるさまざまなツールおよび規格指標により、HH Globalが古代の絶滅が危惧される森林から資源を調達していないことを確実にする。資源調達のプロセスをマッピングすることにより、HH Globalはサプライチェーン全体のコンプライアンスを確保し、それは世界中の顧客に届くことになる。
Canopyの創設者でエグゼクティブディレクターのニコル・ライクロフト氏(https://www.greenbiz.com/article/how-canopys-founder-winning-converts-her-gospel-deforestation )は、マーケティングプリントおよびプリント生産部門の新たな主要パートナーであるHH Globalとの関係を正式なものとすることを喜んでいる。同氏は「このパートナーシップによりHH Globalと協力することは大変嬉しい。世界最大のブランドのいくつかによる環境への影響を大幅に削減する潜在的可能性を持っているだけでなく、協力し、ワラを原料とするパッケージングや紙材など次世代ソリューションへの触媒効果を持つ助けとなることができる。CanopyのHH Globalとの協力は持続可能な資源調達ソリューションを実現し、世界の最も重要な地勢のいくつかにおいて保全機会を促進する」と述べた。
HH Global チーフデジタル&イノベーション責任者ケビン・ダンクリー氏(http://www.hhglobal.com/about/leadership/kevin-dunckley )は、この提携により信念を強くした。同氏は「HH Globalはグローバルマーケティング実施において環境への配慮で先駆けとなってきた。HH Globalの印刷業界の環境擁護者としての関わりを顧客が認知するにつれて、われわれの構想のトレンドは高まりつつある。最近の当社のSustainability Targets(持続可能性目標)(http://www.hhglobal.com/about/news/sustainability-targets )の発表、Quality Printer Programテクノロジーのedie Sustainability Leaders Award(http://www.hhglobal.com/about/news/hh-global-wins-edie-sustainability-award )受賞およびCanopyのようなリーダーとの今回の提携により、グローバルブランドは、われわれがコミットメントにおいて率直であり、このような取り組みを続ける勢いがあることを知るだろう」と述べた。
HH Globalは、顧客とともに持続可能な目標を達成しそれを上回るために協力する信任と専門技術・知識を確立した。Google、HSBC、Lloyds Bankおよびユニリーバを含む環境的に持続可能な方法で運営するというコミットメントで知られるブランドは、環境に配慮した紙の購入、サプライチェーンの監査および配送チャネル再構築の導入を含む、環境への負荷削減につながったHH Global構想の成果を目にしてきた。HH Globalはパートナーとしての役割を果たし、顧客が目標を達成し環境に優しいブランドリーダーとしての信頼を高められるよう、資源サプライチェーン全体の取り組みを推進する。
グローバル最高経営責任者(Global CEO)ロバート・マクミラン氏(http://www.hhglobal.com/about/leadership/robert-macmillan )は、グローバルブランドへのオファリングの強さに同意する。同氏は「Canopyとのパートナーシップは、われわれの持続可能性におけるリーダーシップを次の段階に進め、世界的な森林保全遺産に貢献することを助ける。当社がこの分野で権威であることは注目を集めつつある。われわれは独創的なソートリーダーのチームを有しており、活動範囲を拡大し地球への印刷の影響を緩和するための最も思慮深い選択肢を追求するために、重要な関係の深さを活用している。持続可能性のリーダーとしてのHH Globalの次の一手を共有することを楽しみにしている」と述べた。
HH GlobalとCanopyは今秋の「Transforming Tomorrow」Innovation Exchangeおよび顧客向けの集中的教育体験であるCanopy Planet熱帯雨林ツアーへの参画を含む複数の共同イベントを発表する運びである。
▽HH Globalについて
1991年創業のHH Global Ltd.は、40カ国超の著名ブランドを顧客に持つ大手独立系のマーケティング実施パートナーである。HH Globalは全種類のプリントマーケティング材、パッケージ、創造的製品サービスの外部調達に対して革新的で即応したソリューションを提供する。それはコストを削減して市場化を早め、品質を改善して持続可能性を向上させる。HH Globalのあらゆるソリューションは、クラス最高のマーケティング実施アプリケーションであるHHub、拡張性のあるサプライヤーリスト、独自の工程、900人余の従業員の深い専門知識を利用している。また、HH Globalは顧客に斬新なアイデアを提供する革新プログラムの中心であるHH Labsを運営している。HH Globalは、管理支出が5億ドルを超えており、コストと品質に極めて強く注力し、業界をリードする持続可能性プログラムを組み合わせ、財務・環境双方の価値改善を提供している。詳しい情報はwww.hhglobal.com を参照。
▽Canopyについて
Canopyは世界の森林、種および気候の保護に専心する非営利環境団体である。Canopyは750社以上の企業と協力し、革新的ソリューションの開発、サプライチェーンの持続可能性の向上、世界に残っている古代の絶滅が危惧される森林の保護支援を行っている。Canopyのパートナーには、H&M、スプリント、Penguin Random House、Stella McCartney、Zara、TC Transcontinental、The GuardianおよびScholasticが含まれる。Canopyの活動は、地球に対する情熱を共有する個人寄付者の支援に支えられている。
ソース:HH Global
▽メディア問い合わせ先
HH Global
Mark Tiedens
VP of Marketing
+1-224-763-0147 or
Canopy Laura Repas
Communications and Marketing Specialist
+1-416-729-7484
HH Global announces alliance with Canopy
PR73250
LONDON, Apr. 25, 2018 /PRNewswire=KYODO JBN/--
HH Global, the world's fastest-growing and most innovative marketing execution
partner, today announced its global alliance with leading not-for-profit forest
conservation organization, Canopy (http://canopyplanet.org/). This partnership
follows the announcement of HH Global's fiscal year 2019 Sustainability Targets
( http://www.hhglobal.com/about/news/sustainability-targets ) and aligns with
the cornerstone of "Innovation with Purpose" - a triad approach to the support
of UN Global Goals for Sustainable Development, to develop innovative
solutions, and a pledge to foster the involvement of employees, clients, and
suppliers.
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For nearly 20 years, Canopy has grown to be one of the most effective
not-for-profit environmental organizations at securing partnerships to develop
business solutions that protect the world's endangered forests. Canopy has
teamed with over 750 of the forest industry's largest customers and like-minded
businesses such as HH Global to serve as engaged champions for conservation and
sustainable choices throughout the supply chain.
This alliance will support HH Global with implementing its recently released HH
Global Sustainable Materials Policy -- a commitment to promote sustainable
materials usage through viable alternative choices that reduce impact on
forests and ultimately ramifications to habitats and local communities. Canopy
provides audit assistance to HH Global to ensure that it is not sourcing from
ancient and endangered forest with a variety of tools and standards metrics
that help identify the requirements of paper/packaging/fabric origin, content,
certification, production, and usage. Through the mapping of their sourcing
process, HH Global will assure compliance throughout the supply chain, which in
turn will serve their clients world-wide.
Nicole Rycroft (
https://www.greenbiz.com/article/how-canopys-founder-winning-converts-her-gospel-deforestation
), Canopy Founder and Executive Director is pleased to formalize the
relationship with HH Global, a new key partner of the marketing print and print
production sector. "We are excited to work with HH Global on this partnership.
Not only do we have the potential to substantially reduce the environmental
impact of some of the world's largest brands, together we can help catalyze
next-generation solutions such as packaging and papers made of straw. Canopy's
collaboration with HH Global will deliver sustainable sourcing solutions and
advance conservation opportunities in some of the world's most important
landscapes."
HH Global Chief Digital and Innovation officer, Kevin Dunckley (
http://www.hhglobal.com/about/leadership/kevin-dunckley ) is encouraged by the
collaboration. "HH Global has pioneered eco-consciousness in global marketing
execution. The trend of our initiatives is soaring as our clients have become
aware of HH Global's involvement as an environmental advocate for print. With
the recent announcement of our Sustainability Targets (
http://www.hhglobal.com/about/news/sustainability-targets ), the edie
Sustainability Leaders Award (
http://www.hhglobal.com/about/news/hh-global-wins-edie-sustainability-award )
for our Quality Printer Program technology, and now our partnership with a
leader such as Canopy, global brands will know that we are forthright in our
commitment and have the momentum to continue these efforts."
HH Global has the established credentials and expertise to collaborate with
clients to meet and exceed their sustainability goals. Brands that are
recognized for their commitment to operate in an environmentally sustainable
way, including Google, HSBC, Lloyds Bank, and Unilever, have seen the results
of HH Global initiatives including the introduction of conscious paper
purchasing, supply chain audits, and product and delivery channel
re-engineering which have resulted in reduced environmental impact. HH Global
acts as a partner, promoting efforts throughout the sourcing supply chain so
that clients achieve their goals and increase their authenticity as
eco-friendly brand leaders.
Robert MacMillan ( http://www.hhglobal.com/about/leadership/robert-macmillan ),
Global CEO, concurs with the strength of the offering to global brands. "Our
partnership with Canopy will help us take our sustainability leadership to the
next level and to contribute to global forest conservation legacies. Our
authority in this arena is getting noticed. We have a team of ingenious thought
leaders that are leveraging the depth of key relationships to extend our scope
and pursue the most mindful options to mitigate the effect of print to the
planet. I am looking forward to sharing what is next for HH Global as the
sustainability leader."
HH Global and Canopy will be announcing co-aligned events including a
"Transforming Tomorrow" Innovation Exchange this fall and participation in the
Canopy Planet rainforest tour for an intensive educational experience for
clients.
About HH Global
HH Global Ltd., founded in 1991, is a leading, independent marketing execution
partner to prominent brands in over 40 countries. The company offers innovative
and tailored solutions for the outsourced procurement of all types of printed
marketing materials, packaging, and creative production services, that drive
down cost, speed time to market, improve quality, and increase sustainability.
Every HH Global solution utilizes HHub, a best-in-class marketing execution
application, an expansive list of suppliers, proprietary processes, and the
deep expertise of over 900 employees. The company also operates HH Labs, the
center of its innovation program, that brings fresh, new ideas to clients. With
more than $500M in spend under management, HH Global maintains a razor-sharp
focus on cost and quality, combined with an industry-leading sustainability
program, offering improvements that provide both fiscal and environmental
value. For more information, visit http://ww.hhglobal.com.
About Canopy
Canopy is a not-for-profit environmental organization dedicated to protecting
the world's forests, species and climate. Canopy collaborates with more than
750 companies to develop innovative solutions, make their supply chains more
sustainable and help protect our world's remaining ancient and endangered
forests. Canopy's partners include H&M, Sprint, Penguin Random House, Stella
McCartney, Zara, TC Transcontinental, The Guardian and Scholastic. Canopy's
work relies on the support of individual donors who share our passion for the
planet.
SOURCE: HH Global
CONTACT: For media inquiries:
HH Global
Mark Tiedens
VP of Marketing
+1-224-763-0147 or
Canopy Laura Repas
Communications and Marketing Specialist
+1-416-729-7484
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