LAオートショーとオートモビリティーLAがカンナロンガ氏を戦略的マーケティング・コミュニケーション担当副社長に

ロサンゼルス・オートショー(Los Angeles Auto Show(R))

LAオートショーとオートモビリティーLAがカンナロンガ氏を戦略的マーケティング・コミュニケーション担当副社長に

AsiaNet 73346(0779)

【ロサンゼルス2018年5月1日PR Newswire=共同通信JBN】ロサンゼルス・オートショー(LA Auto Show(R))とオートモビリティーLA(AutoMobility LA)は1日、ファブリーツィア・カンナロンガ(Fabrizia Cannalonga)氏が戦略的マーケティング・コミュニケーション担当副社長として入社し、成長を続けるマーケティングチームの新たな責任者となったと発表した。カンナロンガ氏は新たな役割として、マーケティングチームを監督し、自らの経験、才能、そして行動力を生かして、同社の野心的な成長・拡大ビジョンの実現を支えていく。

Logo - https://mma.prnewswire.com/media/479829/LAAS___Logo.jpg

LAオートショーとオートモビリティーLAのリサ・カッツ社長兼最高経営責任者(CEO)は「われわれのロサンゼルス・オートショーの未来に対するビジョンは、ロサンゼルスにふさわしい輝かしい評価を醸成していくことにより、無視できない道筋を達成することである。ロサンゼルスは、どんな尺度からみても自動車のメッカであり、最愛の文化遺産が技術主導の未来と出会うことのできる理想的な交差点だ。カンナロンガ氏をチームに加えることで、われわれは進化を続ける自動車業界の最前線に踏みとどまるのに必要なあらゆる機会を活用する構えだ」と述べた。

カンナロンガ氏は、20年以上にわたる経験豊富なマーケティングリーダーシップを持ち、世界有数の自動車ブランドで働いてきた。直近では、INNOCEAN Worldwide Americas(Innocean USA)のExperiential Marketing担当副社長として、Hyundai Motor Americaと同社が最近デビューさせた高級ブランドGenesis Motor Americaのためのオートショーのプログラム・予定、スポンサーシップ、主要新製品の発売、および記者会見もカバー範囲とする大規模で積極果敢な自動車マーケティングチームを率いた。

LAオートショーとオートモビリティーLAの上級副社長兼ゼネラルマネジャーであるテリー・テニーズ氏は「カンナロンガ氏のマーケティングとコミュニケーションに関する専門知識と、自動車業界の豊富な知識は、われわれがブランドを構築し、成長させ続けていくうえで、けん引力を得るのを助けてくれると確信している。われわれがこの組織を次のレベルへと導く手助けをしてくれる彼女を迎え入れることになったのは非常にうれしい」と語った。

カンナロンガ氏は「LAは夢が生まれる場所だ。ロサンゼルス・オートショーは、自動車とテクノロジーが毎年、収れんする世界的な目的地となりうるようなイベントである。われわれがここで自動車に注ぐ愛は伝説的なほどで、それがわれわれの考え方なのだ。オートモビリティーLAとLAショーが世界で最も競争が激しく、最も目立つイベント会場の中で正当な地位を獲得できるようにすることを使命とする、非常に優秀なチームの一員になることは、極めて魅力的で辞退することはできなかった」と述べた。

オートモビリティーLAと111年目のLAオートショーは、それぞれ11月26-29日と11月30日-12月9日にLos Angeles Convention Centerで開催される。

オートモビリティーLAとLAオートショーに関する詳細は、AutoMobilityLA.com とLAAutoShow.com を参照。

▽Los Angeles Auto ShowとAutoMobility LAについて

1907年創設のロサンゼルス・オートショー(Los Angeles Auto Show、LA Auto Show(R))は、毎シーズン最初に開催される主要な北米自動車ショーである。2016年に同ショーのプレス&トレード・デー(Press & Trade Days)がコネクテッドカー・エキスポ(Connected Car Expo、CCE)と統合され、テクノロジー業界と自動車業界を集めて、新しい製品と技術を発表、輸送とモビリティーの将来を取り巻く喫緊の問題を議論する業界初のトレードショー、オートモビリティーLA(AutoMobility LA(TM))になった。2018年のオートモビリティーLAは11月26-29日にLos Angeles Convention Centerで開催され、併せてメーカーの新車も披露される。2018年LAオートショーは11月30日-12月9日に一般公開される。オートモビリティーLAは、世界中から集まるメディアや業界の専門家の前で、新興の自動車会社がビジネスをし、画期的な新製品を公表し、戦略を発表する場である。LAオートショーはGreater L.A.New Car Dealer Association(ロサンゼルス大都市圏新車ディーラー組合)の後援を得て、ANSA Productionsが運営する。最新のショー関連のニュース・情報はLAオートショーのTwitter(twitter.com/LAAutoShow )、Facebook(facebook.com/LAAutoShow )またはInstagram(https://www.instagram.com/laautoshow/ )をフォローし、アラート(http://www.laautoshow.com/ )に登録を。オートモビリティーLAに関する詳細情報はhttps://www.automobilityla.com/ を参照。

▽メディア問い合わせ先

Sanaz Marbley / Devon Zahm

JMPR Public Relations, Inc.

(818) 992-4353

smarbley@jmprpublicrelations.com

dzahm@jmprpublicrelations.com

ソース:Los Angeles Auto Show

The Los Angeles Auto Show And AutoMobility LA Hire Fabrizia Cannalonga As Vice President Of Strategic Marketing And Communications

PR73346

LOS ANGELES, May 1, 2018 /PRNewswire=KYODO JBN/ --

The Los Angeles Auto Show (LA Auto Show(R)) and AutoMobility LA today announced

a new leader of its growing marketing team, as Ms. Fabrizia Cannalonga has

joined the company as Vice President of Strategic Marketing and Communications.

In her new role, Cannalonga will oversee the marketing team, applying her

experience, talent and energy to help bring the company's ambitious vision of

growth and expansion to fruition.  

Logo - https://mma.prnewswire.com/media/479829/LAAS___Logo.jpg

"Our vision for the future of The Los Angeles Auto Show is to achieve a

trajectory that is impossible to ignore by fostering a glow of notoriety

appropriate to Los Angeles," said Lisa Kaz, President and CEO of the LA Auto

Show and AutoMobility LA. "Los Angeles is an automotive mecca by any measure

and the ideal intersection where our most beloved cultural legacy can meet its

technology driven future. We believe by adding Fabrizia to the team, we are

poised to take advantage of every opportunity to stay at the forefront of the

evolving automotive industry."

Cannalonga brings more than 20 years of experiential marketing leadership and

has worked with some of the world's leading automotive brands. Most recently as

Vice President of Experiential Marketing at INNOCEAN Worldwide Americas

(Innocean USA), she led a large and aggressive team of auto marketers whose

scope included auto show programs and engagements, sponsorships, major new

product launches and press conferences for both Hyundai Motor America, and its

recently debuted luxury brand, Genesis Motor America.

"Fabrizia's marketing and communications expertise and extensive knowledge of

the automotive industry is sure to help us gain traction as we continue to

build and grow our brand," said Terri Toennies, EVP and General Manager of the

LA Auto Show and AutoMobility LA. "We are excited to have her onboard to help

us take this organization to the next level."

"LA is a place where dreams are made of," said Cannalonga. "The Los Angeles

Auto Show is a one of a kind event that can become the annual global

destination converging automotive and tech. Our love for vehicles here is

legendary, it's our mindset. Becoming a part of an exceptional team whose

mission is to help AutoMobility LA and the LA Show achieve its rightful place

among the most highly contested and most visible event venues in the world was

just too irresistible to pass up."

AutoMobility LA and the 111-year-old LA Auto Show take place at the Los Angeles

Convention Center November 26-29 and November 30-December 9, respectively. For

information on AutoMobility LA and the LA Auto Show, please visit:

AutoMobilityLA.com and LAAutoShow.com.

About the Los Angeles Auto Show and AutoMobility LA

Founded in 1907, the Los Angeles Auto Show (LA Auto Show(R)) is the first major

North American auto show of the season each year. In 2016, the show's Press &

Trade Days merged with the Connected Car Expo (CCE) to become AutoMobility

LATM, the industry's first trade show converging the technology and automotive

industries to launch new products and technologies and to discuss the most

pressing issues surrounding the future of transportation and mobility.

AutoMobility LA 2018 will take place at the Los Angeles Convention Center Nov.

26-29, with manufacturer vehicle debuts intermixed. LA Auto Show 2018 will be

open to the public Nov. 30–Dec. 9.  AutoMobility LA is where the new auto

industry gets business done, unveils groundbreaking new products and makes

strategic announcements in front of media and industry professionals from

around the globe.  LA Auto Show is endorsed by the Greater L.A. New Car Dealer

Association and is operated by ANSA Productions.  To receive the latest show

news and information, follow LA Auto Show on Twitter at twitter.com/LAAutoShow,

via Facebook at facebook.com/LAAutoShow or on Instagram at

https://www.instagram.com/laautoshow/ and sign up for alerts at

http://www.laautoshow.com/. For more information about AutoMobility LA, please

visit https://www.automobilityla.com/.

Media Contacts:

Sanaz Marbley/Devon Zahm

JMPR Public Relations, Inc.

(818) 992-4353

smarbley@jmprpublicrelations.com

dzahm@jmprpublicrelations.com

SOURCE: Los Angeles Auto Show

本プレスリリースは発表元が入力した原稿をそのまま掲載しております。また、プレスリリースへのお問い合わせは発表元に直接お願いいたします。

このプレスリリースには、報道機関向けの情報があります。

プレス会員登録を行うと、広報担当者の連絡先や、イベント・記者会見の情報など、報道機関だけに公開する情報が閲覧できるようになります。

プレスリリース受信に関するご案内

SNSでも最新のプレスリリース情報をいち早く配信中