栄養に対し明確な目的をもって前進するアプローチが、ハーバライフ・ニュートリションの東南アジア・メンバーに地元コミュニティーで違いを生むよう鼓舞

Herbalife Asia Pacific

栄養に対し明確な目的をもって前進するアプローチが、ハーバライフ・ニュートリションの東南アジア・メンバーに地元コミュニティーで違いを生むよう鼓舞

AsiaNet 73513

【シンガポール2018年5月18日PR Newswire】「世界をより健康に、ハッピーに」することをミッションとするグローバルなニュートリション・カンパニーであるハーバライフ・ニュートリション(Herbalife Nutrition)は、東南アジアのメンバーのコミュニティーのための教育・トレーニングの年次イベントであるエクストラバガンザ(Extravaganza)を終了した。シンガポール エキスポ(Singapore Expo)で開催された、この3日間のイベントは5月11日、ハーバライフ・ニュートリション(Herbalife Nutrition)のリーダーシップ層が1万1000を超すメンバーを集め、より健康でハッピーな暮らしのために前向きな栄養摂取に取り組むよう鼓舞することによって、それぞれの地元コミュニティーにおいて違いをもたらすよう呼び掛け、開幕した。

Photo - https://photos.prnasia.com/prnh/20180514/2131928-1

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1万1000を超すハーバライフ・ニュートリションのメンバーがシンガポール エキスポに集結し、前向きな栄養摂取およびライフスタイルの変革を通じて世界をより健康でハッピーにすることへの情熱を共有した。

ハーバライフ・ニュートリション・アジア・パシフィックのマネージングディレクター兼上級副社長であるスティーブン・コンチー氏は「高い肥満率、急速な高齢化、公的医療費の増加および起業への関心の高まりが世界的なトレンドとなっている中、すべての人々にとってより良い未来を築く助けとなる実際的な解決策を提供する上で、当社は一層大きな役割を担うことができると信じている、エクストラバガンザは、われわれのメンバーを集め、東南アジアをより健康にするための知識を授けるのに最適なプラットフォームである」と述べた。

ハーバライフ・ニュートリションのメンバーは、栄養に関する対話の最前線に立つために研修を受け準備を整え、パーソナライズされた栄養およびフィットネスのサービスを消費者に提供する。このパーソナライズされた対面式のアプローチにより、メンバーは特定の栄養プログラムを個々人にカスタマイズすることができ、消費者の栄養ニーズに応え、それぞれの健康とウエルネスの目標に向けて勢いを与えることができる。

コンチー氏は「当社の製品は、教育とトレーニングを受けたメンバーと共に、消費者の栄養およびウエルネスの目標に対して効果的でパーソナライズされた解決策を提供する」と付け加えた。

3日間のイベント期間中、ハーバライフ・ニュートリションのメンバーは、栄養の専門家およびハーバライフ・ニュートリションのリッチ・グッディス最高経営責任者(CEO)の話を聞く機会を得た。同CEOは、世界をよりハッピーで健康なものにするというビジョンと能力でメンバーを力づけるために示唆に富む基調メッセージを寄せ、メンバー・コミュニティーに目的意識を植え付けた。

コンチー氏はまた、東南アジアのメンバー・コミュニティーが、彼らの周囲の人々が前向きな栄養およびライフスタイルの変革を実現するための適切なモチベーションとサポートを提供することによって、それぞれのコミュニティーにおいて実質的な違いを生むというビジョンの概要を述べた。

▽ハーバライフ・ニュートリション(Herbalife Nutrition)について

ハーバライフ・ニュートリションは、世界を、より健康に、ハッピーにすることを目的とした世界的なニュートリション・カンパニーである。 当社は、1980年の創業以来「素晴らしい製品とそのプログラムを通して人々の生活を向上させる」という栄養に関わるミッションに取り組んできた。栄養不足や肥満、高齢化に伴う医療費負担の増加、また起業したいと思う人々の増加など、われわれは世界を取り巻くそのような問題や状況に対するソリューションをハーバライフ・メンバーと共に提供している。科学に基づく自社製造の高品質な製品やハーバライフ・メンバーによるコーチングを提供し、ヘルシーでアクティブなライフスタイルが根付くコミュニティー作りを今後もサポートする。

ハーバライフ・ニュートリションの提供するソリューション別の栄養補助食品、ウエイト・マネージメント、エナジー&フィットネス、パーソナル・ケア製品は、90カ国以上に広がるメンバーのネットワークを通じて独占的に販売されている。ハーバライフ・ニュートリションは企業としての社会的責任を果たす取り組みの一環として、ハーバライフ・ファミリー・ファンデーション(HFF)と同ファンデーションのカーサ・ハーバライフ・プログラムをサポートし、世界各国で子供たちにバランスの良い栄養を提供する活動を行っている。また、クリスティアーノ・ロナウド選手やロサンゼルス・ギャラクシー、多数のオリンピック代表チームなど、世界を舞台に活躍する190を超えるアスリート、チーム、イベントを支援している。

ハーバライフ・ニュートリションは世界各地で従業員8000人以上を擁し、ニューヨーク証券取引所に上場しており(NYSE: HLF)、2017年度の純売上高は約44億米ドルだった。詳細な情報は、Herbalife.com またはIAmHerbalife.com を参照。

▽メディア問い合わせ先

Daliea Mohamad-Liauw

VP, Corporate Communications, Herbalife Nutrition Asia Pacific

DID: +852-3589-2643

Email: dalieal@herbalife.com

Photo - https://photos.prnasia.com/prnh/20180514/2131928-1

ソース:Herbalife Asia Pacific

(日本語リリース:クライアント提供)

Purpose Driven Approach in Nutrition Spurs Herbalife Nutrition's Southeast Asia Member Base to Be The Difference in Their Local Communities

PR73513

SINGAPORE, May 14, 2018 /PRNewswire=KYODO JBN/ --

As a company whose purpose is to make the world healthier and happier, premier

global nutrition company, Herbalife Nutrition, has wrapped up Extravaganza, its

annual education and training event for the Southeast Asia member community.

The three-day event, at the Singapore Expo, began May 11 with the Herbalife

Nutrition leadership team rallying more than 11,000 independent members to be

the difference in each of their local communities by inspiring them to take

steps towards positive nutrition for healthier, happier lives.

Photo - https://photos.prnasia.com/prnh/20180514/2131928-1

Over 11,000 Herbalife Nutrition independent members gather at the Singapore

Expo to share their passion for building a heathier and happier world through

positive nutrition and lifestyle changes.

"In the face of the global megatrends of high obesity rates, a rapidly aging

population, increasing public healthcare costs, and a rise in entrepreneurial

interests, we believe we can play an even greater role in providing practical

solutions to help build a better future for us all," said Stephen Conchie,

senior vice president and managing director, Herbalife Nutrition Asia Pacific.

"Extravaganza is the perfect platform to gather our members and equip them with

the knowledge to build a healthier Southeast Asia."  

Herbalife Nutrition's members are trained and equipped to be at the frontline

of nutrition conversations, providing personalized nutrition and fitness

services to consumers. Through this personalized, face-to-face approach,

members are able to customize specific nutrition programs for each individual,

to meet consumers' nutrition needs and spur them on towards their health and

wellness goals.

"Our products, along with educated and trained members, provide consumers with

an effective personalized solution to their nutrition and wellness goals,"

Conchie added.

During the three-day event, Herbalife Nutrition's member base had the

opportunity to hear from nutrition experts and Rich Goudis, the CEO of

Herbalife Nutrition, who delivered an inspiring keynote message that instilled

a sense of purpose into the member community to empower them with the vision

and ability to make the world a happier and healthier one.

Conchie also outlined his vision for the Southeast Asia member community to

make a real difference in their respective communities by providing the right

motivation and support to empower the people around them to make positive

nutrition and lifestyle changes.

About Herbalife Nutrition

Herbalife Nutrition is a global nutrition company whose purpose is to make the

world healthier and happier. The Company has been on a mission for nutrition -

changing people's lives with great nutrition products and programs - since

1980. Together with our Herbalife Nutrition independent members, we are

committed to providing solutions to the worldwide problems of poor nutrition

and obesity, an aging population, skyrocketing public healthcare costs and a

rise in entrepreneurs of all ages. Herbalife Nutrition offers high-quality,

science-backed products, most of which are produced in Company-operated

facilities, one-on-one coaching with an Herbalife Nutrition independent member,

and a supportive community approach that inspires customers to embrace a

healthier, more active lifestyle.

Herbalife Nutrition's targeted nutrition, weight-management, energy and fitness

and personal care products are available exclusively to and through its

independent members in more than 90 countries. Through its corporate social

responsibility efforts, Herbalife Nutrition supports the Herbalife Family

Foundation (HFF) and its Casa Herbalife programs to help bring good nutrition

to children in need. Herbalife Nutrition is also proud to sponsor more than 190

world-class athletes, teams and events around the globe, including Cristiano

Ronaldo, the LA Galaxy, and numerous Olympic teams.

Herbalife Nutrition has over 8,000 employees worldwide, and its shares are

traded on the New York Stock Exchange (NYSE: HLF) with net sales of

approximately US$4.4 billion in 2017. To learn more, visit Herbalife.com or

IAmHerbalife.com.

Media Enquiries:

Daliea Mohamad-Liauw

VP, Corporate Communications, Herbalife Nutrition Asia Pacific

DID: +852-3589-2643

Email: dalieal@herbalife.com

SOURCE Herbalife Asia Pacific

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