チャンピオン・アドバイス  ウブロが力強く普遍的なメッセージを発信

ウブロ

AsiaNet 73534

チャンピオン・アドバイス

ウブロが力強く普遍的なメッセージを発信

ニヨン(スイス)、2018年5月28日/PRニュースワイヤー/ --

2018年は、ウブロ(Hublot)が公式タイムキーパーを務めるFIFAワールドカップ(FIFA World Cup)(TM)の年です。この特別な年を記念して、ウブロはチャンピオンを駆り立てる力強い普遍的なメッセージを発信し、サッカー界への敬意を表します。ウブロの仲間でありブランドアンバサダーであるペレ、マラドーナ、ジョゼ・モウリーニョ、ウサイン・ボルトなどのレジェンドは、強い心と人を元気づけるパフォーマンスで成功を体現しています。そしてチャンピオンとして、彼らは「チャンピオンになるためには」というメッセージを伝えます。このキャンペーンは、13人のサッカーレジェンドのビジュアルと彼らの言葉を通じて表現されます。FIFAワールドカップの開幕まであと30日。ペレやマラドーナなどレジェンドが、何が自分をチャンピオンにしたかについてメッセージを発信します。このユニークなプロジェクトでは、通常なら互いに会うことを予想もしていなかったセレブ達が集合。まさに、ウブロのブランドコンセプト「Art of Fusion(異なる素材やアイデアの融合)」の瞬間といえるでしょう。

     (写真: https://mma.prnewswire.com/media/691254/Hublot_Diego_Maradona.jpg )

     (写真: https://mma.prnewswire.com/media/691253/Hublot_Pele.jpg )

     (写真: https://mma.prnewswire.com/media/691252/Hublot_Big_Bang_Referee.jpg )

「前向きで人を勇気づけるプロジェクトのために、ウブロの仲間やアンバサダーを集結できるのは、ブランドにとって最高の成果だと確信しています。ポートレートの持つ力、言葉の持つ強さ、人物のカリスマ性の全てが一つになって、見事なキャンペーンが実現できました。私たちにとってサッカーは、何よりもコミュニケーションの最高の手段であり、このキャンペーンは才能あふれる人々に敬意を表し、プレーをしたい、夢をかなえたいという熱望を伝えたりするばかりでなく、希望と団結のメッセージを送る役目も果たしています。ビジュアルとメッセージは、何度でも見ることができます。チャンピオンになりましょう!」          -ウブロCEO、リカルド・グアダルーペ

このキャンペーンでは、サッカーへの愛を共有する選手、コーチ、レジェンドらが団結しています。ペレ、ディエゴ・マラドーナ、ジョゼ・モウリーニョ監督、世界最速の男でサッカーファンのウサイン・ボルト、国際審判員のビョルン・カイペルス、スイス代表のジェルダン・シャチリ、サッカーのアイコンであるダヴィド・トレゼゲ、マルセル・デサイー、アレクセイ・スメルティン、2018年FIFAワールドカップ(FIFA World Cup 2018)(TM)に出場す代表チームのマネージャーであるスタニスラフ・チェルチェソフ(ロシア)、ガレス・サウスゲート(イングランド)、フレン・ロペテギ(スペイン)、ディディエ・デシャン(フランス)、エルベ・ルナール(モロッコ)ら、13人の生きた伝説がチームを組んでいるのです。

ウブロがサッカー界の大物たちを集めたのは、今回が初めてではありません。2014年、ウブロはブラジル・ワールドカップに向けてサッカー界のスターたちを一堂に集め、そのときもサッカー界の英雄たちと共にキャンペーンを実施しました。ウブロは再び自社のビジョンがユニークかつ斬新であることを裏付けます。ウブロが史上最高のスポーツマンや戦略家たちの心の扉を開けて、ゴールと勝利の背景にある戦略や功績を明らかにします。それはブランドの友を発見する瞬間でもあります。

キャンペーンは力強いメッセージと画像が一つになったものであり、一連のポートレートはそれぞれの個性的なキャラクターを捉えています。第21回ワールドカップのシンボルであるマトリョーシカまたはウブロのサッカーボールがそれぞれのポートレートには含まれており、それらはロシアの現代美術家、アンドレイ・バルテネフが考案し、描いたものです。

このキャンペーンのスタートとして、史上最高の選手2人の名言をご紹介します。

私の宗教は、サッカー

「チャンピオンになるためには、諦めたり練習をやめたりしてはならない。一番大切なことは、最良のアドバイザーである両親を尊重することだ」-ディエゴ・マラドーナ

人の心

「チャンピオンになるためには、他人を尊重し、自分が最高だなどと思わないことだ」-ペレ

ウブロであれ、自分であれ、チャンピオンであれ!

http://www.hublot.com

ソース: ウブロ

(日本語リリース:クライアント提供)

Hublot Sends a Powerful Universal Message Because We Are All Champions

PR73534

NYON, Switzerland, May 15, 2018 /PRNewswire=KYODO JBN/ --

     2018 is the year of the FIFA World Cup(TM) with Hublot as the official

timekeeper. To mark this special moment Hublot is celebrating football with a

powerful universal message on the values that drive a champion. Hublot counts

legends including Pele, Maradona, Jose Mourinho and Usain Bolt as friends and

brand ambassadors. They embody success with their strong mind-set and inspiring

performances. As champions they convey the message "How to become a champion!"  

The campaign is brought to life through 13 visuals of football legends combined

with motivational quotes. With 30 days to go until the FIFA Wold Cup starts,

legends like Pele and Maradona share their thoughts on what made them into

champions. This unique project brings together celebrities who were not

expecting to meet each together - it is an Art of Fusion moment for which

Hublot is known.

(Photo: https://mma.prnewswire.com/media/691252/Hublot_Big_Bang_Referee.jpg )

(Photo: https://mma.prnewswire.com/media/691254/Hublot_Diego_Maradona.jpg )

(Photo: https://mma.prnewswire.com/media/691253/Hublot_Pele.jpg )

    "I believe that there is no finer accomplishment for a brand than to rally

its friends and ambassadors around a project that conveys positive and

inspiring values. The power of the portraits, the intensity of the words, and

the charisma of the personalities all combine to make this a truly fine

campaign. For us, football is first and foremost a magnificent means of

communicating values and this campaign serves not only to pay tribute to the

talents, to transmit the desire to play and the desire to achieve one's dreams,

but also to send a message of hope and solidarity. Images and quotes to look

back on as often as necessary. So, let's be champions!" -Ricardo Guadalupe, CEO

Hublot

    The campaign unites players, coaches and legends who all share a love for

football. The campaign features a team of 13 living legends including Pele,

Diego Maradona, coach Jose Mourinho and Usain Bolt, the fastest man in the

world and a football fan-, international referee Bjorn Kuipers, Swiss

international Xherdan Shaqiri; footballing icons-David Trezeguet, Marcel

Desailly and Alexei Smertin-, managers of the national teams playing at the

FIFA World Cup 2018(TM)-Stanislav Cherchesov (Russia), Gareth Southgate

(England), Julen Lopetegui (Spain), Didier Deschamps (France) and Herve Renard

(Morocco).

    This is not the first time the watchmaker has brought together the biggest

names in football. In 2014, for the World Cup in Brazil, Hublot had already run

a campaign bringing together football stars. Once again, Hublot confirms its

vision-unique, different and new. The watchmaking brand opens the doors into

the mind-set of the greatest sportsmen and strategists of all time to reveal

the tactics and exploits behind the goals and the victories. It is also a

moment to discover the friends of the brand.

    The campaign is a combination of powerful words and images; the portrait

series reveal the distinctive character of each personality. Included in the

portraits is the watchmaking symbol of the 21st World Cup  - the emblematic

Matriochka or the Hublot football, both of which were created and painted by

the contemporary Russian artist Andrey Bartenev.

    To kick off this new campaign, please find below the words of the two best

players of all time:

    MY RELIGION, FOOTBALL

    "To become a champion, you must never give up or stop practising. The most

important thing: respect your parents, as they are your best advisors." - Diego

Maradona

    HEART & MIND

    "To become a champion, respect others and never think that you're the

best!" - Pele

    Be Hublot, Be You, Be a Champion!

    http://www.hublot.com

SOURCE: Hublot

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