HonorとVisitBritainが世界写真コンペAIMAZING Journeyを開始
HonorとVisitBritainが世界写真コンペAIMAZING Journeyを開始
AsiaNet 73841 (0995)
【ロンドン2018年6月4日PR Newswire=共同通信JBN】世界をリードするスマートフォンeブランドのHonorは4日、VisitBritain(英国政府観光庁)と共催して世界写真コンペ#AIMAZING Journeyを開始し、若い世代のアドベンチャーシーカーに好みの旅の訪問地の写真を共有することを呼び掛けている。
Photo - https://photos.prnasia.com/prnh/20180604/2150320-1
写真説明:HonorとVisitBritainによるAIMAZING Journey
HonorとVisitBritainの提携は、Honor 10がロンドンで5月15日に世界発売されて以来最新の発表である。世界発売の際に、Honorは#AIMAZING Journeyを開始し、すべてのHonorユーザーが6月から8月にかけ人生経験をオンライン共有することを呼び掛けた。
このジャーニーは4日英国で始まり、HonorのファンはHonorの電話を使って、Honor Global Facebookページ(https://www.facebook.com/honorglobal/ )とHiHonorコンペウェブサイト(http://www.hihonor.com/global/honormade-photos/ )で、好みの旅行体験を共有する。英国はこのコンペの最初の訪問地で、その後世界を巡る旅に出発し、アラブ首長国連邦、ロシア、フランス、ドイツ、フィンランドなどを2週間おきに訪問する。
同時に、VisitBritainの最新のグローバルキャンペーン「I Travel For...」も人々の旅への情熱を刺激し、英国の最良の地を紹介する。2つのキャンペーンは共同コンペで互いを補完するもので、スマートフォンを使って最高の旅行体験を共有するよう人々に呼び掛ける。
デジタルネイティブにとっての有力なeブランドであるHonorは、若いトレンドセッティング・ファンを重視している。このため、Honorはファンのためにファンとともに体験を作り出すことにコミットし、今回のコンペでHonorは次の休日休暇のためのバウチャーを受け取るチャンスを参加者に提供する。
Honorのジョージ・チャオ社長は「Honorのファンは、当社の世界ブランドにインスピレーションを与えるものである。このため、われわれはファンのためにライフスタイル体験を共同制作することに努力している。今回のコンペで、われわれは若い世代のスマートフォンユーザーに生涯に一度の休日体験を提供し、好みの訪問地や、旅行の仕方、さらにそこを訪れた際に何をしたいかを学ぶことを望んでいる。われわれがHonor 10の発売とこのコンペの最初の舞台として英国を選んだ理由は、英国が世界トップの観光訪問地であるからである。1カ所で多くのことを経験できる場所は他にはない」と語った。
VisitBritainのチーフエグゼクティブであるサリー・バルコム氏は「われわれは英国を中国の訪問者に好まれる訪問地にしたいと思っており、このコンペは自由な精神を持つ自由奔放なアドベンチャーシーカーがスマートフォンを使って英国の大好きな瞬間を世界に紹介する最適な機会である」と語った。
Honorの2018年の主力スマートフォンであるHonor 10発売は、2つの主要な画期的かつ業界トップのスマートフォン・テクノロジーを消費者に提供した。1番目は高度なAI 2.0であり、主にスマートフォンのデュアルレンズ・カメラに利用されている。2番目は、Honor 10 CMF(注1)デザインで、15層のシマリングカラーから成る魅力的なナノスケール光学コーティングを備えた3Dガラスの裏面である。
Honor 10は、中国で新発売されて1カ月、ロンドンで世界販売されて1週間だけで100万台を超える販売台数を記録した。競合製品にはないインターネット駆動のビジネスモデル、無類の製品、無敵な価値によって、Honorは中国で成功を収めたビジネスモデルを世界に提供してきた。ジョージ・チャオ社長が昨年12月のロンドンでの発売イベントで発表したように、Honorは2020年までに世界トップ5のスマートフォンブランドになることを目標にしている。
(注)インダストリアルデザインにおけるカラー、製造、フィニッシュ(CMF)
▽Honorについて
Honorは、ファーウェイ・グループ(Huawei Group)傘下の主要なスマートフォンeブランドである。同ブランドは、「For the Brave(勇者のために)」というスローガンに従い、優れたユーザー体験を提供し、行動を促し、創造性を育成し、若者に夢をかなえる力を与える、インターネットに最適化された製品を通じてデジタル世代のニーズを満たすために作られた。そのためHonorは、他と違う事をし、最新の技術とイノベーションをユーザーに提供するのに必要なステップを踏むための勇気を示すことによって、他社とは一線を画している。
詳細については、www.hihonor.com でHonor onlineを参照するか、以下のフォローを。
https://www.facebook.com/honorglobal/
https://twitter.com/Honorglobal
https://www.instagram.com/honorglobal/
https://www.youtube.com/honorglobal
ソース:Honor
AIMAZING Journey: Honor and VisitBritain Launch Worldwide Photo Competition
PR73841
LONDON, June 4, 2018 /PRNewswire=KYODO JBN/ --
Honor, a leading smartphone e-brand, today launched a worldwide photo
competition #AIMAZING Journey with VisitBritain, encouraging a young generation
of adventure seekers to share pictures of their favorite travel destinations.
Photo - https://photos.prnasia.com/prnh/20180604/2150320-1
Caption: AIMAZING Journey by Honor and VisitBritain
The partnership between Honor and VisitBritain is the latest announcement since
the global launch of the Honor 10 in London on 15 May, 2018, when Honor
launched its #AIMAZING Journey, from June to August, inviting every Honor user
to share their life experiences online.
The journey begins in Britain today, when Honor fans will be encouraged to
share their favorite travel experiences on the Honor Global Facebook page
(https://www.facebook.com/honorglobal/) and the HiHonor competition website
(http://www.hihonor.com/global/honormade-photos/) with their Honor phones.
Britain is the first stop of the competition before it embarks on a
round-the-world trip, calling at a new destination every fortnight, including
United Arab Emirates, Russia, France, Germany and Finland.
At the same time, VisitBritain's latest global campaign, 'I Travel For...' also
explores people's passions for travel, and showcases the best places to visit
in Britain. The two campaigns complement one another in this joint competition
which calls on people to share their best travel experiences using their
smartphone.
As the leading e-brand for digital natives, Honor values its young and
trendsetting fans. To this end, Honor is committed to creating experiences with
them and for them, and with this competition Honor is offering participants a
chance to receive a voucher towards their next holiday getaway.
"Honor fans are an inspiration to our brand worldwide. That's why we work hard
to co-create lifestyle experiences for them," said George Zhao, President of
Honor. "With this competition, we hope to offer a once in a lifetime holiday
experience to a younger generation of smartphone users and learn about their
favorite destinations, how they travel and what they love to do when they get
there. We chose Britain to launch the Honor 10 and for the first stage of this
competition, because it is one of the world's top tourist destinations. There
is nowhere else you can experience so much in one place."
VisitBritain Chief Executive Sally Balcombe said: "We want the UK to be the
destination of choice for visitors from China and this competition is a perfect
opportunity for free-spirited and spontaneous adventure seekers to show the
world their favorite moments in Britain using their smartphone."
The launch of the Honor 10, Honor's flagship smartphone for 2018, revealed two
major ground-breaking and industry leading smartphone technologies to
consumers. The first was the advanced AI 2.0 technology, applied chiefly to the
smartphone's dual-lens camera. Second, was the Honor 10 CMF[1] design, a 3D
glass back with a stunning nano-scale optical coating composed of 15 layers of
shimmering color.
Honor 10 has recorded a sales volume at over 1 million, after only one month of
its initial launch in China and one week after the global launch in London.
With a unique Internet-powered business model, unrivaled product, and
unbeatable value, Honor has taken its successful business model from China to
the global market. As George Zhao announced at a launch event in London last
December, Honor aims to become a top-five smartphone brand by 2020.
[1] Color, Manufacturing, Finish (CMF) in industrial design
About Honor
Honor is a leading smartphone e-brand under the Huawei Group. In line with its
slogan, "For the Brave", the brand was created to meet the needs of digital
natives through internet-optimized products that offer superior user
experiences, inspire action, foster creativity and empower the young to achieve
their dreams. In doing this, Honor has set itself apart by showcasing its own
bravery to do things differently and to take the steps needed to usher in the
latest technologies and innovations for its customers.
For more information, please visit Honor online at www.hihonor.com or follow us
on:
https://www.facebook.com/honorglobal/
https://twitter.com/Honorglobal
https://www.instagram.com/honorglobal/
https://www.youtube.com/honorglobal
SOURCE: Honor
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