ハイセンスは「See the Incredible Tour」コンテンツでロシアに向かうファンに合流する

ハイセンス(Hisense)

ハイセンスは「See the Incredible Tour」コンテンツでロシアに向かうファンに合流する

AsiaNet 73863 (1002)

【青島(中国)2018年6月5日PR Newswire=共同通信JBN】2018年FIFAワールドカップ(2018 FIFA World Cup(TM))の公式スポンサーでトーナメントの公式テレビであるハイセンス(Hisense)は5日、欧州各地のサッカーファンに同社の「See the Incredible Tour(信じられないほど素晴らしいツアーを見よう)」コンテンツを届け始めたと発表した。誇り高いスポンサーとしてハイセンスは、世界中のファンのために「信じられないほど素晴らしい」FIFAワールドカップのビデオコンテンツやストーリーを、全トーナメントを通してオンラインで見る機会を提供する。

Photo - https://photos.prnasia.com/prnh/20180605/2151813-1

(キャプション:ハイセンスは素晴らしいツアーを見せる)

6月14日にスペインを出発し、フランス、英国、ドイツを経てロシアまでずっと、ハイセンスおよびコメディアンで情熱的なゴールキーパーであるロイド・グリフィス氏がFacebook Liveショー、Instagram、Twitter、YouTubeなどのソーシャルメディアを活用して、FIFA ワールドカップの期間中、「素晴らしい」国々、人々、瞬間を紹介する。

ルイス・フィーゴ、ロベール・ピレス、マイケル・オーウェン、ベネディクト・ヘーヴェデス、マルセル・デサイー各氏などワールドカップ・レジェンドや、地域のソーシャルメディアのインフルエンサーやフリースタイラーらの参加を受けて、ハイセンスは、FIFAワールドカップの興奮をフォローし、関係するすべてのチャンネルを通じ増幅されたユーモラスで「信じられないほど素晴らしい」ビデオコンテンツの社会的動きと絶えざる流れを構築する。また、世界中のファンにハッシュタグ「#sharetheincredible」を使って自分たちの国を応援する「信じられないほど素晴らしい」個人的な瞬間を共有するよう呼びかける。このハッシュタグおよびタグ「@HisenseSports」を使用するファンは、「信じられないほど素晴らしい」ハイセンスの4K HDR ULED テレビ、2018年FIFAワールドカップの記念品、またはFIFAワールドカップ決勝のチケットを獲得するチャンスがある。

フルブランドの製品を装備したハイセンスのツアーバスは、グループステージの期間中に欧州を、決勝ステージと最終的にはFIFAワールドカップ決勝でロシアに、特別ゲストとともに旅し、ソーシャルメディアを通じて地上の活動の「素晴らしいもの」を世界に紹介する。

中国の青島に本社を置く世界をリードするコンシューマーエレクトロニクスと家電製品メーカーであるハイセンスは、このトーナメントのスポンサーとなる初の中国のコンシューマーエレクトロニクスのブランドである。パートナーシップを通じてハイセンスは、「See the Incredible Tour」などグローバルなマーケティング活動を利用してファンと交流し、ツアー中に同社の4K HDR ULEDテレビを通じファンをこの活動により近づける意向だ。

ロイド・グリフィス氏は「ハイセンスの『See the Incredible Tour』の一員になれてとても興奮している。大サッカーファンとしてワールドカップに参加することはおそらく私の人生で最大の瞬間となろう。グリムズビー・タウン対フォレストグリーンの試合と同じくらいだ。私は他のファンたちに会い、FIFAワールドカップのあらゆる素晴らしい物語やその瞬間を聞くことにわくわくしている。私はまた、われわれがこの道中でいくつかの「mega lols(爆笑)」を取ることを確信している。私はイングランド・チームを作らなかったかもしれないが、ハイセンスとともにロシアに向かうバスに乗っていることに大変喜んでいる。私はまず、私のスペイン語、フランス語とドイツ語…、そしてロシアの専門語に磨きをかけ始めたほうがよさそうだ」と語った。

ハイセンスの2018年FIFAワールドカップ(2018 FIFA World Cup(TM))のスポンサーシップは重要なスポーツマーケティングイベントのパートナーシップである。ハイセンスがそのブランドの認知度を拡大する中で、スポーツマーケティングはハイセンスのブランドを世界的に向上させるうえで非常に重要な役割を果たし続けている。

ハイセンスの「See the Incredible」キャンペーンの詳細な情報は以下のサイト参照。

seetheincredible.com

▽ハイセンスについて

1969年に創設されたハイセンス(Hisense)は、コンシューマーエレクトロニクスと家電の大手メーカーの1つで、世界中に18の海外支店を構えている。ハイセンスは、特にスマートTV、スマートフォン、冷蔵庫、冷凍庫、エアコンなど世界各地で製造され、流通されている一連の革新的な技術駆動の製品を提供している。

ソース:Hisense

Hisense to join fans on the road to Russia with 'See the Incredible Tour'

PR73863

QINGDAO, China, June 5, 2018 /PRNewswire=KYODO JBN/ --

Hisense, official sponsor of the 2018 FIFA World Cup(TM)and official television

of the tournament, today announced that it is taking to the road and bringing

its 'See the Incredible Tour' content to football fans across Europe. As a

proud sponsor, Hisense will provide unique opportunities for fans across the

globe to see and engage online with 'incredible' FIFA World Cup video content

and stories throughout the whole tournament.

Photo - https://photos.prnasia.com/prnh/20180605/2151813-1

(Caption: Hisense See the Incredible Tour)

Starting in Spain on the 14th June and travelling through France, England,

Germany all the way to Russia, Hisense and Lloyd Griffith, comedian and

passionate goalkeeper will use social media including Facebook Live shows,

Instagram, Twitter and YouTube to introduce the 'incredible' countries, people

and moments during the FIFA World Cup.

Joined by World Cup legends including Luis Figo, Robert Pires, Michael Owen,

Benedikt Howedes and Marcel Desailly, as well as local social media influencers

and freestylers, Hisense will build a social movement and constant stream of

humorous and 'incredible' video content following the excitement of the FIFA

World Cup, amplified through the channels of all those involved. They will also

be encouraging fans across the world to share their 'incredible' personal

moments supporting their country, using the hashtag #sharetheincredible. Fans

who use the hashtag and tag @HisenseSports will be in the chance to win an

'incredible' Hisense 4K HDR ULED TV, 2018 FIFA World CupTM memorabilia or

tickets to the FIFA World Cup Final.

Its fully branded and product-equipped Hisense tour bus will make its way

through Europe in the group stages, to Russia in the knockout stages and

ultimately the FIFA World Cup Final, with special guests along the way pushing

'incredible' on the ground activities to the world through social media.

A world-leading consumer electronics and home appliances company, headquartered

in Qingdao, China, Hisense is the first ever Chinese consumer electronic brand

to sponsor the tournament. Through the partnership Hisense will use its global

marketing activations including the 'See the Incredible Tour' to engage with

fans and bring them closer to the action through its 4K HDR ULED televisions

while on the road.

Lloyd Griffith said: "I'm absolutely buzzing to be part of Hisense's 'See the

Incredible Tour'! As a huge football fan, attending the World Cup will probably

be the biggest moment of my life, up there with Grimsby Town versus Forest

Green. I'm excited to meet other fans and hear all the incredible FIFA World

Cup stories and moments out there - I'm sure we're going to have some mega lols

along the way too. I may not have made the England squad, but I'm over the moon

to be on the bus to Russia with Hisense. I'd better start brushing up on my

Spanish and French and German... and Russian lingos!"

Hisense's sponsorship with the 2018 FIFA World Cup(TM)is a significant sports

marketing event partnership. As Hisense expands its brand awareness, sports

marketing continues to play a very important role in improving the Hisense

brand worldwide.

More information about Hisense's See the Incredible campaign can be found at

seetheincredible.com.      

About Hisense

Founded in 1969, Hisense is one of the largest consumer electronic and home

appliances company with 18 overseas branches in the world. Hisense offers an

innovative range of technology driven products that are manufactured and

distributed across the world including smart TVs, smart phones, refrigerators,

freezers, and air conditioners, among other products.

SOURCE  Hisense

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