世界No.1ウイスキーの遺産、ジョニーウォーカーがこの夏ヒースロー/エディンバラ空港で旅行者たちを魅了する
世界No.1ウイスキーの遺産、ジョニーウォーカーがこの夏ヒースロー/エディンバラ空港で旅行者たちを魅了する
AsiaNet 73892
ロンドン(英国)、2018年6月7日/PRニュースワイヤー/ --
ディアジオ・グローバル・トラベルがヨーロッパとスコットランド最大の空港で数百万ポンドのマーケティング・キャンペーンを開始
ジョニーウォーカー(Johnnie Walker)とディアジオ・グローバル・トラベル(Diageo Global Travel)による数百万ポンドの投資のおかげで、この夏ロンドン・ヒースロー空港とエディンバラ空港を訪れる休日客は、スコットランドの魅惑的な場所を映した数々の壮観な空中写真に目を奪われることになります。
(写真:
https://mma.prnewswire.com/media/702309/Johnnie_Walker.jpg )
スコットランドのハイランド、アイランド、スペイサイド、ローランド地方の目を見張るような画像を用いた新キャンペーンは、世界の旅行者のために世界で最も人気の高いスコッチ・ウイスキー[1]の遺産をよみがえらせます。
ジョニーウォーカー・ウイスキーがスコットランド各地から集めた最高のウイスキーをミックスして作られていることにちなみ、新キャンペーンは素晴らしいウイスキーと素晴らしい人々が一緒になるとどうなるかを称え、この気持ちを際立たせた心温まる一連の映像、デジタル、静的広告からできています。
ディアジオ・グローバル・トラベルのマーケティング・ディレクター、アナ・マクドナルドは、次のように語りました:「ジョニーウォーカーの新しいキャンペーンをウイスキー発祥の地である英国のグローバル・トラベルで始められることをたいへん嬉しく思います。長きにわたるジョニーウォーカーの前進の哲学に従い、人生はどこを目指すかだけではないことを我々は認識しています。それは旅を誰と共に歩むかであり、旅行者がこの大いに愛されるスコッチ・ウイスキーの歴史やパイオニア精神と向き合うことを楽しまれるであろうと我々は確信しています」
ジョニーウォーカー・ブランドの受賞歴のあるシリーズの最新キャンペーンであるキープ・ウォーキング(Keep Walking)は、両空港のほか英国航空(British Airways)のラウンジと機内エンターテインメントで静的およびデジタルチャンネルに登場します。この夏に旅行する人は、世界中の空港にあるジョニーウォーカーの常設看板に映し出されるデジタルスクリーンで新作フィルムをお楽しみになれます。
ジョニーウォーカーのグローバル・ブランド・ディレクターを務めるジョン・ウィリアムズは、次のように付け加えました:「上質な時間のための上質のウイスキーを作る努力は、私たちにとって常に重要でした。人々が大切な人との集まりを楽しめるよう、200年間スコットランド各地の最高のウイスキーを探し求めました。
それがこのキャンペーンの実に面白い点で、当社がスコットランド中の格別な味わいのウイスキーを一つにしていることにスポットライトを当てるチャンスなのです。ジョニーウォーカーは世界数百万人の旅行者にとって友人や家族との集まりで楽しめるスコッチ・ウイスキーの代名詞ですから、このキャンペーンがグローバル・トラベルで活気づくことを私は非常に楽しみにしています」
ジョニーウォーカーの新キャンペーンは、ロンドン・ヒースローとエディンバラ空港で2018年9月まで行われます。
情報、取り組み、最良の実践例共有の方法は、ディアジオの世界の責任ある飲酒資料(http://www.drinkiq.com/ )をご覧ください。
[1] IWSR 2017
ソース: ジョニーウォーカー
(日本語リリース:クライアント提供)
Heritage of World's No.1 Whisky, Johnnie Walker, Set to Captivate Travellers in Heathrow and Edinburgh Airports This Summer
PR73892
LONDON, June 7, 2018 /PRNewswire=KYODO JBN/ --
Diageo Global Travel launches multi-million pound marketing campaign in
Europe and Scotland's biggest airports.
As holiday-makers whisk their way through London Heathrow and Edinburgh
Airports this summer, their eyes will be treated to an array of spectacular
aerial photographs of some of Scotland's most mesmerising locations, thanks to
a multi-million pound investment by Johnnie Walker and Diageo Global Travel.
(Photo: https://mma.prnewswire.com/media/702309/Johnnie_Walker.jpg )
Featuring stunning imagery of landscapes across the Highlands, the Islands,
Speyside and the Lowland regions of Scotland, the new campaign will bring to
life the heritage of the world's most popular Scotch whisky[1] for world
travellers.
Drawing on the fact that Johnnie Walker whisky is crafted by bringing
together some of the best individual whiskies from the four corners of
Scotland, the new campaign celebrates what happens when great whiskies and
great people come together and includes a series of feel-good films, digital
and static advertising that emphasise this sentiment.
Anna MacDonald, Marketing Director, Diageo Global Travel, said: "I am
delighted to launch the Johnnie Walker new campaign in Global Travel in the
United Kingdom, the home of whisky. In keeping with the long-standing Johnnie
Walker philosophy of progress, we recognise that in life it's not just about
where you are going; it's about who you walk with on the journey and we are
confident travellers will enjoy coming face-to-face with the history and
pioneering spirit of this much-loved Scotch whisky."
The latest in the Johnnie Walker brand's award-winning line of Keep Walking
campaigns will feature prominently on static and digital channels in both
airports as well as British Airways lounges and on-board entertainment. For
those travelling this summer, they will also be able to enjoy the new film on
digital screens shown across permanent Johnnie Walker fixtures across airports
all over the world.
John Williams, Johnnie Walker Global Brand Director, added: "A commitment
to making quality whisky for quality times has always been important to us. For
the best part of 200 years we've sought out the best whiskies from all over
Scotland for people to enjoy when they get together with those who matter to
them.
"That's what really excites me about this campaign, it's a chance to put a
spotlight on the fact that we bring together exceptional tasting Scotch
Whiskies from every corner of Scotland. I'm particularly excited to see the
campaign come to life in Global Travel as we know that Johnnie Walker is
synonymous with millions of travellers across the world as a Scotch whisky that
people can enjoy when they get together with friends and family."
The new Johnnie Walker campaign will be live in London Heathrow and
Edinburgh Airport until September 2018.
Visit Diageo's global responsible drinking resource,
http://www.DRINKiQ.com, for information, initiatives, and ways to share best
practice.
[1] IWSR 2017
SOURCE: Johnnie Walker
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