Deoleo オリーブオイルが中国で受賞、メダル獲得数を追加。

Deoleo

Deoleo オリーブオイルが中国で受賞、メダル獲得数を追加。

AsiaNet 73639

【上海(中国)2018年6月12日PR Newswire】世界をリードするオリーブオイルメーカーで現在世界のオリーブオイル市場全体の10.4%(注1)を占めるDEOLEOは今月、名誉あるChina International Oil and Edible Oil Competition(中国国際オイル・食用オイルコンテスト)で8つの賞を獲得し、再び世界のオリーブオイル業界での優位性を示した。獲得した賞は以下の通り。

・金賞-Carbonell Magna Oliva(カルボネール・マグナ・オリバ)

・金賞-Hojiblanca DOP Poniente de Granada (オヒブランカDOP=原産地呼称=ポニエンテデグラナダ)

・銀賞-Bertolli Black Label (ベルトーリブラックラベル)

・銀賞-Carapelli Founders Edition (カラペリ・ファウンダーズ・エデイション)

・銀賞-Carapelli 125 Years Celebration(カラペリ124年エディション)

・銀賞-Carbonell Prestigio (カルボネール・プレスティヒオ)

・銀賞-Hojiblanca DOP Baena (オヒブランカDOPバエナ)

・銅賞-Bertolli Premium Edition(ベルトーリ・プレミアム・エディション)

コンテストは5月18日にShanghai New B Expo Center(上海新B博覧会センター)で開催されたOil China Expoの1行事だった。

この受賞によってDeoleoとその最も代表的な各ブランドは2018年の現在までに世界中で64の賞と特別評価を獲得した。

4月のJapan Olive Oil Prizeコンテストで、Deoleoとその製品は5つの金賞、1つの銀賞と、Hojiblanca DOP Poniente de GranadaがBest in Class(クラス最高賞)を獲得して賞を独占した。ロサンゼルスでは、Carapelli Founders Editionが銀賞を獲得し、そのパッケージングは銀賞を受賞、他のDeoleoオリーブオイルが3つの銀賞と2つの銅賞を受賞した。

上海でのこれらの最新の受賞は、世界中の消費者に最高品質のオリーブオイルを届けるというDeoleoの継続中のコミットメントをさらに強調するものだ。

厳格な世界基準に適合するDeoleoのCarapelli、ベルトーリ(Bertolli)、Carbonellのエキストラ・ヴァージン製品は、それが必要条件として規制されていない市場であっても、エキストラ・ヴァージン(Extra Virgin)のラベルが張られたオイルのみを見事にブレンドして使用されている。

Deoleoのチーフ・コマーシャル・オフィサー、ミゲル・デハイメ・ギハロ氏は「われわれは世界中で当社のブランドが認められたことを喜んでいる。当社は、品質、調達、イノベーションに関して言えば、明確な戦略とコミットメントを持ち、それがこれらの最新の受賞を通じて示された」と述べた。

さらに「当社の第1のコミットメントは、健康と社会の繁栄を大切にする消費者の限りない要求の拡大に応え続けながら、品質を提供することだ」と語った。

▽Deoleoについて

Deoleoはスペインの多国籍食品企業、世界有数のオリーブオイルメーカーであり、5大陸の80カ国以上に展開している。スペインとイタリアに工場、15カ国に販売事務所を持つ。Deoleoは、米国で最も売れているブランドのベルトーリ(Bertolli)やCarapelli、Sasso、スペインのブランドのCarbonell、Hojiblanca、Koipeなどオリーブオイルブランドの品ぞろえで業界をリードしている。

(注1)Euromonitor

Photo - https://photos.prnasia.com/prnh/20180521/2138312-1

(日本語リリース:クライアント提供)

Deoleo olive oils continue adding to medal haul with wins in China

PR73639

SHANGHAI, May 24, 2018 /PRNewswire=KYODO JBN/ --

DEOLEO, the world's leading olive oil producer which currently represents

10.4%[1] of the total global olive oil market, once again demonstrated its

leadership in the world's olive oil industry this month, claiming eight medals

at the prestigious China International Oil and Edible Oil Competition. The

trophy haul included:

- GOLD-Carbonell Magna Oliva

- GOLD-Hojiblanca DOP Poniente de Granada

- SILVER-Bertolli Black Label

- SILVER-Carapelli Founders Edition

- SILVER-Carapelli 125 Years Celebration

- SILVER Carbonell Prestigio

- SILVER-Hojiblanca DOP Baena

- BRONZE-Bertolli Premium Edition

Photo-https://photos.prnasia.com/prnh/20180521/2138312-1

The competition was part of the Oil China Expo continuing through May 18 at the

Shanghai New International Expo Center.

With this triumph, Deoleo and its most iconic brands have received 64 awards

and special mentions around the world thus far in 2018.

At the Japan Olive Oil Prize competition in April, Deoleo and its products

swept the board, winning five gold medals, a silver and Best in Class honors

with Hojiblanca DOP Poniente de Granada. In Los Angeles, Carapelli Founders

Edition scored silver and its packaging won a gold medal, alongside three

silvers and two bronzes awarded to other Deoleo oils.

These latest wins in Shanghai further highlight Deoleo's ongoing commitment to

delivering the highest-quality olive oils to consumers around the world.  

Complying with the strictest global standards, Deoleo’s Carapelli, Bertolli and

Carbonell Extra Virgin products are masterfully blended using only oils that

are labelled as Extra Virgin, even for markets where this is not a regulated

requirement.

"We are delighted to see our brands being recognized around the world," said

Deoleo Chief Commercial Officer Miguel de Jaime Guijarro. "We have a clear

strategy and commitment when it comes to quality, sourcing and innovation. This

is demonstrated through these latest wins.

"Our foremost commitment is to delivering quality while continuing to meet the

ever-growing needs of our consumers, who value health and social well-being."

About Deoleo

Deoleo is a Spanish multinational food company and the world's top selling

olive oil bottler, present in over 80 countries on the five continents. It has

factories in Spain and Italy and sales offices in 15 countries. Deoleo has

leading global brands, such as Bertolli, the best-selling brand in the United

States, Carapelli and Sasso; and the Spanish brands Carbonell, Hojiblanca and

Koipe.

[1]  Euromonitor

SOURCE Deoleo

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