2羽のツバメが舞い上がる - Dongfeng Race Teamがスコアボードのトップへ帰還

Dongfeng Motor Corporation

2羽のツバメが舞い上がる - Dongfeng Race Teamがスコアボードのトップへ帰還

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【カーディフ(英国)2018年6月12日新華社=共同通信JBN】2018年6月8日、Dongfeng Race Team(東風レースチーム)は英国のカーディフで行われた港内レースで第一位を獲得した。その晩の授賞式で、同チームはイベントのコミュニケーション賞も授与された。この日の時点で、Dongfeng Race Teamは総合順位1位を奪回し、シーズン優勝者へと一歩近づいた。ボルボ・オーシャンレースの第9レグは英国のカーディフで終わりを迎えた。全チームがスウェーデンのイエーテボリでの第10レグに乗り出すため準備中だ。

Dongfeng Race Teamにとって、現在の総合順位で1位を獲得しているのは単なる幸運ではない。それは長期的な視点、正しい判断力、不断の粘り強さのたまものだ。Dongfeng Motorと同様に、国際化への道のりは運とは何の関係もない。グローバルな洞察力、戦略的な意思決定、不屈の努力も必要となる。

新たな時代にて、Dongfeng Motor Corporationは自社ブランドの歴史的な意味合いを再解釈し、「Quality、Intelligence、Harmony(質、知性、調和)」という本質的価値概念を用いて全く新しいDongfengブランド戦略を発表した。Qualityは新時代のDongfengブランドの根本であり、Dongfengに流れる血の最も重要な遺伝子とその基礎に当たる。そして、Intelligenceは新時代のDongfengブランドの源、つまり現代的産業文明の象徴で、将来を勝ち取ることを可能にする。さらに、Harmonyは人間性の輝きの絶え間ない追求を凝縮する新時代のDongfengブランドの魂と信念だ。「Quality」、「Intelligence」、「Harmony」の3点はDongfeng Motor Corporationの包括的で活力ある発展へとつながるだろう。

新しいブランド戦略の開始により、Dongfeng Motor Corporationの業績は 「一帯一路」構想の追い風で最高潮になるだろう。同社はDongfengブランドのサクセスストーリーを広めることによって中国を自動車大国に育てるという方向性での努力を惜しまない。

ソース:Dongfeng Motor Corporation

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Double Swallow Soaring -- Dongfeng Race Team returns to the top of the leader board

PR73929

CARDIFF, UK, June 12, 2018 /Xinhua=KYODO JBN/--

On June 8, 2018, Dongfeng Race Team won the first place in the in-port race in

Cardiff, UK. At the awards ceremony that evening, Dongfeng Race Team was also

honored with the communication award of the event. As of this day, Dongfeng

Race Team recaptured the top spot in the total standings and got one step

closer to the season's championship. The ninth leg of the Volvo Ocean Race came

to an end in Cardiff, UK. All teams are preparing to embark on the 10th leg for

Gothenburg, Sweden.

For Dongfeng Race Team, winning the first place in the current total standings

is not mere luck. It relies on long-term perspective, sound judgement, and

unremitting persistence. As is the case with Dongfeng Motor, the road to

internationalization has nothing to do with luck. It also requires a global

vision,strategic decision-making, and persevering efforts.

In the new era, Dongfeng Motor Corporation has made reinterpretation of the

historical connotation of its brand and released a brand new Dongfeng brand

strategy with the core value concept of "Quality, Intelligence, Harmony".

Quality is the root of the Dongfeng brand of the new era, the most important

gene in the blood of Dongfeng and the foundation of Dongfeng; Intelligence is

the source of Dongfeng brand in the new era, a symbol of modern industrial

civilization, and a source of winning the future; Harmony is the soul and faith

of the Dongfeng brand in the new era, epitomizing the relentless pursuit for

brilliance of human nature. The trinity of "Quality", "Intelligence" and

"Harmony" will lead to comprehensive and vigorous development of Dongfeng Motor

Corporation.

With the launch of the new brand strategy, Dongfeng Motor Corporation will be

in full swing with the tailwind of the Belt and Road Initiative. Dongfeng will

spare no effort in its course to build China into an auto powerhouse by telling

a good story of the Dongfeng brand.

Source: Dongfeng Motor Corporation

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