ファーウェイとPurpleがビジネス価値を最大化するBusiness-Centric Precision Marketing Solutionを共同発表

ファーウェイ(Huawei)

ファーウェイとPurpleがビジネス価値を最大化するBusiness-Centric Precision Marketing Solutionを共同発表

AsiaNet 73957 (1042)

【ハノーバー(ドイツ)2018年6月12日PR Newswire=共同通信JBN】ファーウェイ(Huawei、華為技術)と、業界をリードするWi-FiアプリケーションサービスプロバイダーであるPurpleはCEBIT 2018で、ビジネス市場向けBusiness-Centric Precision Marketing Solutionを共同発表した。この共同ソリューションは、Huawei CloudCampus上に構築され、Wi-FiおよびIoT統合ネットワークアーキテクチャーを使用し、オープンクラウド管理プラットフォームとPurpleの成熟したビジネスアプリケーションを統合する。このソリューションの導入により、企業は顧客や現場をよりよく理解し、顧客ロイヤルティーを向上させ、収益を上げてビジネス価値を最大化することが可能となる。

体験中心主義とビッグデータによって推進される「New Retail」(新しいリテール)時代が到来した。オンライン(デジタル)世界とオフライン(フィジカル)世界の高速コンバージェンスは、ビジネスモデルの全面的変革をもたらしつつある。たとえば、全体的な顧客体験を改善し、運用コストを大幅に削減する必要がある。ショッピングモールやスーパーマーケット、空港、無線都市などの分野では、商用Wi-Fiによって推進されるリテールビジネスモデルのイノベーションが進行中である。

企業のキャンパスネットワークに最適なHuawei Intent-Driven CloudCampus Solutionは、インテリジェントで簡素化された超高帯域で、オープンで、安全なネットワークアーキテクチャーを提供する。Purpleのビジネスアプリケーションは、ファーウェイのCloudCampusインフラストラクチャー上に構築され、Purpleはビジネス中心のビッグデータ分析を通じて、企業の正確なマーケティング能力構築をサポートする。Huawei CloudCampusは、以下の新機能を提供することによって、正確なマーケティングビジネスモデルを実現する:

*IoTコンバージェンスを備えた高性能無線ネットワーク: Huawei AP4050DN-Eには、Wi-FiおよびIoTネットワークを統合するためのIoTモジュール用の3つの内蔵スロットがある。これは、統合管理を実現し、重複投資をなくし、TCOを削減する。

*クラウドで管理されたネットワークプラットフォーム: ファーウェイのクラウド管理プラットフォームは様々なノースバウンドAPIを提供し、認証・アカウンティング、ターミナルの位置、ターミナルのステータスをカバーする。これらのAPIは、業界パートナーのビジネスプラットフォームとのインターワーキングの基礎を提供し、柔軟なアカウンティング、顧客フロー分析、正確な情報プッシュなどのビジネスアプリケーション提供を支援する。ファーウェイのクラウド管理ネットワークソリューションは、プライベートクラウド展開モードをサポートし、企業のデータセキュリティーを確保する。

Purpleのグローバル最高収益責任者であるエリック・ロー氏は「われわれはファーウェイとのグローバル・パートナーシップの署名を光栄に思っている。ファーウェイは、完全にコネクトされたインテリジェントな世界の構築にコミットしている。当社はファーウェイと協力してWi-Fiネットワークの潜在能力を解き放つ用意がある。そうすることにより、顧客にとって永続的な価値が創造され、より多くの企業ユーザーが積極的に変革と適応を行い、新しい機会を利用することができるようになる」と語った。

ファーウェイのSwitch & Enterprise Gateway Product Lineのプレジデントであるツォン・カイシェン氏は「協力は事業の繁栄を促進する。ファーウェイのCloudCampusソリューションは、あらゆるレベルでオープンアーキテクチャーを採用しており、パートナーから提供されるサービスと効果的に連携することができる。われわれはPurpleとの共同ソリューションは世界のビジネス顧客のサービス・イノベーションの堅固な基礎を提供することができるとみている。ファーウェイは将来を見据え、業界のより多くのトップパートナーと協力して、完全にコネクトされたインテリジェントな世界を共同で進めることを希望している」と述べた。

ファーウェイはパートナー、顧客とともに新たなデジタルトランスフォーメーションのソリューションを紹介し、クラシック音楽の古里であるドイツで6月11-15日に開催のCEBITでデジタルシンフォニーを編成する。また、同社はそのすべてが今日のデジタルトランスフォーメーションで重要な役割を果たすクラウドコンピューティング、人工知能(AI)、ビッグデータ、インターネット・オブ・シングス(IoT)、ソフトウエア・ディファインド・ネットワーキング(SDN)についてアクティビティーを主催し、最良事例を共有する。

ファーウェイのブースは、ドイツのHannover Exhibition Centerホール13のArea C01にある。CEBITのファーウェイに関する詳しい情報はhttp://e.huawei.com/topic/cebit2018-en/index.html を参照。また、「Leading New ICT」(新しいICTをリードする)を使用する世界のファーウェイ顧客の事例はhttp://e.huawei.com/topic/leading-new-ict-en/index.html を参照。

ソース:Huawei

Huawei and Purple Jointly Unveil the Business-Centric Precision Marketing Solution to Maximize Business Value

PR73957

HANNOVER, Germany, June 12, 2018 /PRNewswire=KYODO JBN/--

At the CEBIT 2018, Huawei and Purple, an industry-leading Wi-Fi application

service provider, jointly announced the Business-Centric Precision Marketing

Solution for the business market. This joint solution builds on top of Huawei

CloudCampus, uses a Wi-Fi and IoT converged network architecture, and

consolidates an open cloud management platform and Purple's mature business

applications. By deploying this solution, businesses can better understand

their customers and venues, develop better customer loyalty, and reap more

revenue, thereby maximizing business value.

The 'New Retail' era driven by experience-centricity and Big Data has come. The

fast convergence of online (digital) and offline (physical) worlds is giving

rise to an all-around transformation of business models. For example, the

overall customer experience must be improved, and the operating cost must be

greatly reduced. In the fields such as shopping malls and supermarkets,

airports, and wireless cities, retail business model innovation driven by

commercial Wi-Fi is taking place.

Huawei Intent-Driven CloudCampus Solution, ideal for enterprise campus

networks, provides an intelligent, simplified, ultra-broadband, open, and

secure network architecture. Purple's business applications are built on top of

Huawei's CloudCampus infrastructure, and through business-centric Big Data

analytics, Purple helps businesses build up their precision marketing

capabilities. Huawei CloudCampus enables precision marketing business models by

providing new capabilities, including the following:

-- A high-performance wireless network with IoT convergence: Huawei AP4050DN-E

has three built-in slots for IoT modules to converge Wi-Fi and IoT networks.

This achieves converged management, eliminates repeated investment, and reduces

TCO.

-- A cloud-managed network platform: Huawei's cloud management platform

provides a rich variety of northbound APIs, covering authentication and

accounting, terminal location, and terminal status. These APIs provide a basis

for interworking with industry partners' business platforms and help deliver

business applications such as flexible accounting, customer flow analysis, and

precise information push. Huawei cloud-managed network solution supports the

private cloud deployment mode, ensuring the data security of businesses.

Eric Law, Global Chief Revenue Officer at Purple, said: "We are honored to ink

a global partnership with Huawei. Huawei is committed to building a fully

connected, intelligent world. Purple is willing to work with Huawei to unleash

the full potential of Wi-Fi networks. Doing so will be creating ever-lasting

value for customers and enabling more enterprise users to proactively transform

and adapt as well as embrace new opportunities."

Zhong Kaisheng, President of Huawei's Switch & Enterprise Gateway Product Line,

stated: "Cooperation catalyzes business prosperity. Huawei's CloudCampus

solution comes with an open architecture at all levels and can effectively

collaborate with offerings from partners. We believe that the joint solution

with Purple can provide a solid foundation for service innovation of global

business customers. Looking ahead to the future, Huawei hopes to collaborate

with more top partners in the industry to jointly advance the fully connected,

intelligent world."

Huawei together with its partners and customers is showcasing new digital

transformation solutions to orchestrate a digital symphony at CEBIT from June

11-15 in Germany, the home of classical music. It is also hosting activities

and sharing best practices around Cloud Computing, Artificial Intelligence

(AI), Big Data, Internet of Things (IoT) and Software-Defined Networking (SDN),

all of which play a critical role in today's digital transformation.

Huawei's booth is at Area C01 in Hall 13, Hannover Exhibition Center, Germany.

For more information about Huawei at CEBIT, please visit

http://e.huawei.com/topic/cebit2018-en/index.html. To learn more about Huawei's

worldwide customer cases using "Leading New ICT", please visit

http://e.huawei.com/topic/leading-new-ict-en/index.html.

SOURCE  Huawei

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