ハーバライフ・ニュートリションがノース・アジア地域社会の栄養習慣で「世界を、より健康に、ハッピーにする」ためのイベントを開催

Herbalife Asia Pacific

ハーバライフ・ニュートリションがノース・アジア地域社会の栄養習慣で「世界を、より健康に、ハッピーにする」ためのイベントを開催

AsiaNet 73930

【バンコク2018年6月19日PR Newswire】「世界を、より健康に、ハッピーに」することを目指すグローバルなニュートリション・カンパニーであるハーバライフ・ニュートリション(Herbalife Nutrition)は、ノース・アジア会員向けに毎年行われるトレーニングイベント、「アジア・パシフィックエクストラバガンザ(Asia Pacific Extravaganza)」が大成功のうちに終了した。ハーバライフ・ニュートリションがタイのバンコクで6月8日から10日まで開催したこのイベントには、7,000人以上の会員が集まり、積極的な栄養習慣の改善と健康的なライフスタイルを推進するために周囲の人々を奨励して、地域社会に健康に対するポジティブな変化をもたらして、ハーバライフ・ニュートリションのミッションである「世界を、より健康に、ハッピーに」するための志を明らかにした。

「Be The Difference(世界に違いをもたらす卓越した存在であれ)」をテーマとするハーバライフ・ニュートリションのアジア・パシフィックエクストラバガンザは今回、ノース・アジアの会員に対面で、それぞれのお客様にあわせたアプローチにより、 一人ひとりに合った栄養プログラムを立て、周囲に健康なコミュニティーを構築するための知識や方法を提供することをフォーカスした。ハーバライフ・ニュートリションの経営陣による一連の基調講演を通じて、会員はその役割を超えて周囲の人々に刺激を与え、積極的な栄養や活動的な生活習慣を啓発するための、明確な目的意識を学んだ。

ハーバライフ・ニュートリション・アジア・パシフィックの上級副社長兼マネージングディレクターであるスティーブン・コンチー氏は「高い肥満率、急速な人口高齢化、公的医療コストの高騰のような世界的メガトレンドはこの地区に大きな影響を与えており、また、香港、マカオ、日本、韓国、台湾などノース・アジア市場に人口高齢化が広がっている。私たちにはニュートリション製品および、正しいトレーニングを受けた会員を通じ、この問題に取り組んでいくという重要な目的がある。エクストラバガンザのトレーニングを受け、会員の皆さんはお客様に栄養と健康に対する目標に向けた、効果的な個別ソリューションを提供し、人々がより健康で充実した生活を送るためのサポートを行う確かな知識を身に付けることができた。」と語った。

イベントのハイライトは、ハーバライフ・ニュートリションのリッチ・グッディス最高経営責任者(CEO)の基調講演だった。グッディス氏は刺激的な演説で、「世界を、より健康に、ハッピーに」するうえでノース・アジアの会員の役割を明確に示した。次いで、ハーバライフ・ニュートリション諮問委員会副会長のロシオ・メディナ博士がパーソナルな栄養、長期的な健康に向けた積極的な栄養習慣を採り入れる重要性について、実践的なトレーニングを行った。

▽ハーバライフ・ニュートリション(Herbalife Nutrition)について

ハーバライフ・ニュートリションは、

世界を、より健康に、ハッピーにすることを目的とした世界的なニュートリション・カンパニーである。当社は、1980年の創業以来「素晴らしい製品とそのプログラムを通して人々の生活を向上させる」という栄養に関わるミッションに取り組んできた。栄養不足や肥満、高齢化に伴う医療費負担の増加、また起業したいと思う人々の増加など、われわれは世界を取り巻くそのような問題や状況に対するソリューションをハーバライフ・メンバーと共に提供している。科学に基づく自社製造の高品質な製品やハーバライフ・メンバーによるコーチングを提供し、ヘルシーでアクティブなライフスタイルが根付くコミュニティー作りを今後もサポートする。

ハーバライフ・ニュートリションの提供するソリューション別の栄養補助食品、ウエイト・マネージメント、エナジー&フィットネス、パーソナル・ケア製品は、90カ国以上に広がるメンバーのネットワークを通じて独占的に販売されている。ハーバライフ・ニュートリションは企業としての社会的責任を果たす取り組みの一環として、ハーバライフ・ファミリー・ファンデーション(HFF)と同ファンデーションのカーサ・ハーバライフ・プログラムをサポートし、世界各国で子供たちにバランスの良い栄養を提供する活動を行っている。また、クリスティアーノ・ロナウド選手やロサンゼルス・ギャラクシー、多数のオリンピック代表チームなど、世界を舞台に活躍する190を超えるアスリート、チーム、イベントを支援している。

ハーバライフ・ニュートリションは世界各地で従業員8300人以上を擁し、ニューヨーク証券取引所に上場しており(NYSE: HLF)、2017年度の純売上高は約44億米ドルだった。詳細な情報は、Herbalife.com またはIAmHerbalife.com を参照。

▽メディア問い合わせ先

Daliea Mohamad-Liauw

VP, Corporate Communications, Herbalife Nutrition Asia Pacific

DID: +852-3589-2643

Email: dalieal@herbalife.com

写真 - https://photos.prnasia.com/prnh/20180611/2155359-1

(日本語リリース:クライアント提供)

Herbalife Nutrition Rallies North Asia Member Community to "Be The Difference" by Inspiring Positive Nutrition Habits in Their Local Communities

PR73930

BANGKOK, June 11, 2018 /PRNewswire=KYODO JBN/ --

As a Company whose purpose is to make the world healthier and happier, global

nutrition company, Herbalife Nutrition, has concluded the Asia Pacific

Extravaganza, its annual education and training event for its North Asia member

community. Held from June 8 to 10 in Bangkok, Thailand, the event saw Herbalife

Nutrition rally more than 7,000 independent members to be the difference in

each of their local communities by inspiring the people around them to take

steps towards positive nutrition and a healthy lifestyle.

Photo - https://photos.prnasia.com/prnh/20180611/2155359-1

Over 7,000 Herbalife Nutrition independent members from North Asian markets

gather at the Extravaganza event to equip themselves with the knowledge and

tools to build a healthier and happier community.

Herbalife Nutrition's Asia Pacific Extravaganza, themed "Be The Difference,"

focused on providing North Asia members with the knowledge and tools to build a

healthier community around them by adopting a personalized, face-to-face

approach to customize specific nutrition programs for each individual. Through

a series of keynote speeches delivered by the Company's senior leadership,

members of Herbalife Nutrition are instilled with a clear sense of purpose to

go beyond their roles to inspire the people around them to cultivate positive

nutrition and active living habits.

"Global megatrends such as high obesity rates, rapidly aging populations and

rising public healthcare costs have a significant impact upon the region; with

aging populations being more prevalent in North Asian markets such as Hong

Kong, Macau, Japan, Korea and Taiwan, there is a crucial need for us to help

address this issue through our nutrition products and trained members," said

Stephen Conchie, senior vice president and managing director, Herbalife

Nutrition Asia Pacific. "Following the training at the Extravaganza, our

members are better equipped with solid knowledge to provide their customers

with effective personalized solutions to their nutrition and wellness goals,

and make a real difference in helping people live healthier, more fulfilling

lives."

A key highlight of the event was the keynote speech by Rich Goudis, CEO of

Herbalife Nutrition, who delivered an inspiring address that painted a clear

picture for the North Asia member base to understand their role in making the

world healthier and happier. This was followed by Dr Rocio Medina, vice

chairwoman of Herbalife Nutrition Advisory Board, who led a hands-on training

session on personalized nutrition and the importance of adopting positive

nutrition habits for long-term wellness.  

About Herbalife Nutrition

Herbalife Nutrition is a global nutrition company whose purpose is to make the

world healthier and happier. The Company has been on a mission for nutrition --

changing people's lives with great nutrition products and programs -- since

1980. Together with our Herbalife Nutrition independent members, we are

committed to providing solutions to the worldwide problems of poor nutrition

and obesity, an aging population, skyrocketing public healthcare costs and a

rise in entrepreneurs of all ages. Herbalife Nutrition offers high-quality,

science-backed products, most of which are produced in Company-operated

facilities, one-on-one coaching with an Herbalife Nutrition independent member,

and a supportive community approach that inspires customers to embrace a

healthier, more active lifestyle.

Herbalife Nutrition's targeted nutrition, weight-management, energy and fitness

and personal care products are available exclusively to and through its

independent members in more than 90 countries. Through its corporate social

responsibility efforts, Herbalife Nutrition supports the Herbalife Family

Foundation (HFF) and its Casa Herbalife programs to help bring good nutrition

to children in need. Herbalife Nutrition is also proud to sponsor more than 190

world-class athletes, teams and events around the globe, including Cristiano

Ronaldo, the LA Galaxy, and numerous Olympic teams.

Herbalife Nutrition has over 8,300 employees worldwide, and its shares are

traded on the New York Stock Exchange (NYSE: HLF) with net sales of

approximately US$4.4 billion in 2017. To learn more, visit Herbalife.com

(http://www.herbalife.com/)  or IAmHerbalife.com (https://iamherbalife.com/) .

Media Enquiries:

Daliea Mohamad-Liauw

VP, Corporate Communications, Herbalife Nutrition Asia Pacific

DID: +852-3589-2643

Email: dalieal@herbalife.com

SOURCE  Herbalife Asia Pacific

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