プライオリティ・パスが1200のマイルストーンを突破

プライオリティ・パス(Priority Pass)

プライオリティ・パスが1200のマイルストーンを突破

AsiaNet 73974

【香港2018年6月20日PR Newswire】

*会員は今やラウンジ内外の1200を超す空港での体験(エクスペリエンス)にアクセスが可能

世界で最も有名かつ独自の空港での優待プログラムであるプライオリティ・パス(Priority Pass)は、その会員が現在アクセスできる、ラウンジ、食事およびスパにおける優待が、世界で1200ヶ所を超えたことを発表しました。プライオリティ・パスのサービスの拡大は、昨年に引き続き、現在では、143カ国500都市以上の空港で展開中です。さらに、空港でのプレミアムな体験を求める旅行者の、その高まる需要に応えるためプライオリティ・パスは、2017年6月から2018年6月までの1年間に、新たに141のラウンジを加えています。

従来通りの空港ラウンジの拡充と併せ、プライオリティ・パスは、ラウンジと同じ方法でアクセスが可能となる、34ヶ所の新たな食事・スパおよびリラクセーションの優待を導入し、空港滞在中の会員の選択肢の拡大に努めています。

プライオリティ・パスを運営するコリンソン(Collinson)のケビン・ゴールドミンツ(エグゼクティブ ヴァイスプレジデント アジア太平洋地域)は次のように述べています。「プライオリティ・パスは今年、新たな提携を多数実施することで、アジア太平洋地域を離発着する会員、および同地域内の会員へのサービスを強化し、同地域で著しい成長を遂げています。可能な限り、最良の空港での体験を提供することは、当社の使命の一部であり、会員のニーズにより良く応えるため、サービスポートフォリオの向上と展開を、継続して参ります。心が躍るような、新たな空港体験の提供で選択肢を広げ、異なる個人のニーズに応えつつ、当社のサービス対象空港も拡大して参ります。」

プライオリティ・パスは世界中で大幅な伸びを見せています。アジア太平洋地域では、64のラウンジがこの地域のネットワークに加わり、特にオーストラリアでの拡大が顕著です。会員は今回、アデレード、メルボルン両空港のラウンジで快適に過ごすことが初めて可能になりました。また、新しく加わったシドニー国際空港第2ターミナルのラウンジにも、アクセスいただけます。

欧州、中東およびアフリカでは新たに48のラウンジが加わり、特にロシアで、多くの新たなラウンジが開設されました。中でも、モスクワ最大で最も旅客数の多い空港であるモスクワ・シェレメチェボ国際空港のカンディンスキー・ラウンジ(Kandinsky Lounge)のほか、オマーンの新マスカット国際空港の著名なプライムクラスラウンジ(Primeclass Lounge)へのアクセスが含まれることは、特筆すべき点です。

北米では27の新たなラウンジが加わり、中には、プライオリティ・パス・プログラム最初のVirgin Clubhouseラウンジとなった、ヴァージンアトランティック クラブハウス ロサンゼルス(Virgin Atlantic Clubhouse in Los Angeles-ロサンゼルス国際空港第2ターミナル)が含まれます。さらに、マイアミ国際空港のエア マルガリータヴィル(Air Margaritaville)との独占提携により、会員は島に着想を得た料理と飲み物をくつろいだ雰囲気の中で楽しんでいただけます。

中南米ではプログラムにより多くの追加があり、これまでで最も多数の優待を提供しています。ブラジルのブレリオ バー&ラウンジ(Bleriot Bar & Lounge)およびペルーのラ ボンボニエール(La Bonbonniere)を含む新たなバーおよびレストランとの提携は、フライト利用時に空港で会員により多くの選択肢を提供しています。

プログラムへの新たな追加についての詳細は、プライオリティ・パスのウェブサイトwww.prioritypass.com をご参照ください。

▽プライオリティ・パスについて

プライオリティ・パスは独自で、市場をリードする空港での優待プログラムです。頻繁に航空機を利用する見識ある旅行者に対し、143カ国500都市以上における空港での1200を超える優待を通じ、素晴らしい空港での体験を、提供しています。これには、1180のラウンジ、ならびにラウンジと同様の方法でアクセスが可能な、空港での食事、買い物およびスパの優待が含まれ、その数は、世界中で拡大を続けています。iOSおよびAndroid向けのプライオリティ・パス・アプリは、会員に、プライオリティ・パスが利用できる施設を迅速・容易に見つけることを可能にし、また即座に各自の付与特典優待の内容を確認いただけると同時に、デジタル会員証(Digital Membership Card)を利用することで、ラウンジにご入室いただくこともできるのです。

プライオリティ・パスは、世界的なロイヤルティーおよび特典の提供企業であるコリンソンによって運営されています。比較的収入の高い多頻繁旅行者に対し、ユニークな知見を有する当社は、世界で最も有名なブランドの、最も厳しい目を持ちかつ、選択肢も豊富な顧客を獲得し、関係性を築き、そして囲い込むことを可能にする、最良の顧客体験をつくり出しています。コリンソンは、クライアントである世界有数の決済ネットワーク、170カ国の600を超す銀行、90を超す航空会社および20以上のホテルグループとの提携に30年以上の経験があり、ロイヤルティーの創出、よりスマートな旅行体験の提供、そして提携先の顧客に、必要に応じた援助・保護・支援を実施しています。

詳細はwww.prioritypass.com を参照。

Logo - https://photos.prnasia.com/prnh/20180612/2160916-1LOGO

(日本語リリース:クライアント提供)

Priority Pass exceeds 1200 milestone

PR73974

HONG KONG, June 20, 2018 /PRNewswire=KYODO JBN/ --

Members can now access more than 1200 airport experiences in and out of the

lounge

Priority Pass, the world's original and best-known airport experiences program,

is proud to announce Members can now access more than 1200 lounges, dining and

spa experiences globally. The expansion of its offering follows another strong

year of growth which has led to Priority Pass now being welcomed at locations

in over 500 cities and 143 countries. Priority Pass has added 141 new lounges

from June 2017 to June 2018, to cater to increased demand from travelers for a

premium experience at airports.

Logo - https://photos.prnasia.com/prnh/20180612/2160916-1LOGO

Alongside the additions to the traditional lounge portfolio, Priority Pass has

introduced 34 new dining, spa and relaxation experiences that can be accessed

in the same way as lounges, broadening the choice for Members while at the

airport.

Kevin Goldmintz, Executive Vice-President, Asia Pacific at Collinson, the

operator of Priority Pass, said: "This year has seen significant growth for the

Priority Pass program in Asia Pacific with numerous new partnerships

strengthening the offering for Members flying in, out and within the region. As

part of our commitment to providing the best possible airport experience we are

continually improving and evolving the portfolio to better meet the needs of

our Members. New and exciting experiences provide more options to suit

individual needs while also broadening our airport coverage."

Priority Pass has seen significant growth around the world. In Asia Pacific 64

lounges have been added to the network in the region, with noteworthy expansion

in Australia. Members can now benefit from the comfort of lounges in Adelaide

and Melbourne airports for the first time, and also enjoy access to an

additional lounge in Sydney's Terminal 2.  

Forty-eight new lounges have been added across Europe, the Middle East and

Africa, including a number of new openings in Russia. Highlights include the

addition of the Kandinsky Lounge at Moscow Sheremetyevo, Moscow's largest and

busiest airport, plus access to the prestigious Primeclass Lounge in the new

Muscat International Airport in Oman.

In North America, 27 new lounges have joined, including the Virgin Atlantic

Clubhouse in Los Angeles -- LAX International Terminal 2, the first Virgin

Clubhouse lounge in the Priority Pass program. Additionally, following an

exclusive partnership at Miami International with Air Margaritaville, Members

can enjoy island-inspired cuisine and drinks in a laid-back dining atmosphere.

In Latin America, there have been more additions to the program, offering more

experiences than ever before. New deals with bars and restaurants including

Bleriot Bar & Lounge and La Bonbonniere in Brazil and Peru provide Members with

more choice at the airport when flying.

For more details on the new additions to the program, visit the Priority Pass

website: www.prioritypass.com

About Priority Pass:

Priority Pass (http://www.prioritypass.com/)  is the original and market

leading airport experiences program. It provides discerning frequent travelers

with access to over 1200 airport experiences in more than 500 cities across 143

countries, including 1180 lounges and access to a growing number of airport

dining, retail and spa offerings worldwide that can be accessed in the same way

as lounges. Using the Priority Pass app for iOS and Android, Members can

quickly and easily discover locations welcoming Priority Pass, instantly check

their visit entitlement and use their Digital Membership Card to access

lounges.

Priority Pass is operated by Collinson (https://www.collinsongroup.com/), a

global loyalty and benefits company. With unique insight into high earning,

frequent travellers, we craft customer experiences which enable some of the

world's best known brands to acquire, engage and retain the most demanding and

choice-rich customers. Collinson has more than 30 years' experience working

with the world's leading payment networks, over 600 banks, 90 airlines and 20

hotel groups in 170 countries to create loyalty, deliver smarter travel

experiences, and protect and assist their customers in times of need.

For more details please visit www.prioritypass.com

SOURCE  Priority Pass

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