ソーダストリームがプライド月間を祝って限定版セット「Love is Love」を発表
ソーダストリームがプライド月間を祝って限定版セット「Love is Love」を発表
AsiaNet 73959 (1043)
【エアポートシティー(イスラエル)2018年6月21日PR Newswire=共同通信JBN】
*限定版セットには2本の同性カップルの「親」ボトルと「子」ボトル、そして「家庭とは愛情のある場所のこと」という普遍的な愛のメッセージを伝える家の形をしたパッケージが含まれる。
プライド月間(Pride Month)を祝して、世界ナンバーワンの炭酸水ブランドであるソーダストリーム・インターナショナル(SodaStream International Ltd.)(NASDAQ: SODA)は本日、同性カップルの家族を描いた限定版のコレクター向け「Love is Love」ボトルを発表した。商品は偽りのない感動的なアニメ動画によって宣伝される。
Photo - https://mma.prnewswire.com/media/704573/SodaStream_Pride_Edition.jpg
動画は、https://SodaStreamPride.com で閲覧可能。
動画は、アイスクリームをシェアしながらブランコで遊ぶ2人の女の子と一緒に公園で普通の一日を過ごしている男性と女性を描く。転んでしまった1人の子を慰める2人の大人。そこでカメラは4人の登場人物全員が家へ帰る様子を映す。男性と女性は最終的に別々の道を行き異なる家へ帰り、自分のパートナーをハグする。ここで2人の大人はそれぞれ1人の子供を持つ同性カップル2家族だったことが明らかになる。
特別版ソーダストリームLove is Loveセットには、動画に出てくる登場人物の家族が描かれた2本の1リットル「親」ボトルと、1本の0.5リットル「子」ボトルが含まれる。各セットは家の形をしたボックスに入っており、「家庭とは愛情のある場所のこと」というキャンペーンメッセージを表明する。
ソーダストリームのダニエル・バーンバウム最高経営責任者(CEO)は「ソーダストリームは世界規模でプライド月間を祝うことができて誇りに思う。われわれは、全ての国籍、宗教、性的指向にわたる絆を構築し、祝福することに全力で取り組んでいる会社だ。このキャンペーンがコミュニケーションのきっかけとなり、多くの人が一体となって愛のメッセージを広める手助けとなることを願う」と説明した。
限定版ボトルはオンライン限定販売で、24.99ドルで小売りされる。ソーダストリームのLove is Loveキャンペーンについての詳細と動画は、https://SodaStreamPride.com で閲覧可能。
▽ソーダストリームについて
ソーダストリームは(消費量において)世界ナンバーワンの炭酸水ブランドである。ソーダストリームは、消費者が普通の水道水を容易に数秒間で炭酸水およびフレーバー付き炭酸水に変換することを可能にする。普通の水を楽しくエキサイティングな飲み物にすることで、ソーダストリームは、消費者がより多くの水分を取る手助けをしている。ソーダストリームの炭酸水メーカーは消費者に対し、ボトルや缶入りの炭酸飲料に代わる高度に差別化された革新的なオプションを提供している。これらの製品は健康とウェルネスを推進し、環境に優しく、コスト効率が高く、カスタマイズ可能であり、使うのが楽しい。製品は45カ国の8万以上の小売店で入手可能である。ソーダストリームが水をいかにエキサイティングにするかについての詳細は、Facebook (https://www.facebook.com/SodaStream )、Twitter(https://twitter.com/SodaStreamUSA )、Pinterest(https://www.pinterest.com/sodastreamusa )、Instagram(https://www.instagram.com/sodastreamusa )、YouTube(https://www.youtube.com/user/SodaStreamGuru )でフォロー、またはwww.sodastream.co.uk を参照。
▽メディア問い合わせ先
Clara Amselem
Global Public Relations Manager
Claraa@sodastream.com
+972 52 425 5476
Logo - https://mma.prnewswire.com/media/330492/sodastream_international_ltd__logo.jpg
ソース:SodaStream International Ltd
SodaStream Unveils Limited Edition Set "Love is Love" in Celebration of Pride Month
PR73959
AIRPORT CITY, Israel, June 21, 2018 /PRNewswire=KYODO JBN/ --
-- The limited edition set includes two same-sex "parent" bottles, a "child"
bottle, and a home shaped package that conveys the universal love message "home
is where your love is."
In celebration of Pride Month, SodaStream International LTD (NASDAQ: SODA), the
No. 1 sparkling water brand in the world, released today its limited edition,
collectible "Love is Love" bottles, portraying same-sex families. The bottles
are promoted by a sincere and touching animated video.
Photo - https://mma.prnewswire.com/media/704573/SodaStream_Pride_Edition.jpg
To view the video, visit https://SodaStreamPride.com.
The video depicts a man and woman spending an ordinary day in the park with two
small girls, playing on swings and sharing ice cream cones. We see the two
adults comforting one of the children who fell down. The camera then shows all
four characters returning home. The man and woman eventually part ways to two
separate houses and embrace their respective spouses, revealing the adults are
actually two same-sex couples with one child each.
The special edition SodaStream Love is Love set includes two "parent" 1-liter
bottles and one "child" half-liter bottle imprinted with depictions of the
family characters from the video. Each set is packed in a house-shaped box,
which echoes the campaign message, "Home is where your love is."
"SodaStream is proud to celebrate Pride month on a global scale", explained
Daniel Birnbaum, Chief Executive Officer of SodaStream. "We are a company
committed to forging and celebrating bonds across all nationalities, religions
and sexual orientations. We hope this campaign will inspire communication and
help us all join together to spread a message of love."
The limited-edition bottles are sold exclusively online and retail for $24.99.
To find out more about the SodaStream Love is Love campaign and watch the
video, visit: https://SodaStreamPride.com
About SodaStream
SodaStream is the No. 1 sparkling water brand in the world (in terms of volume
consumption). SodaStream enables consumers to easily transform ordinary tap
water into sparkling water and flavored sparkling water in seconds. By making
ordinary water fun and exciting to drink, SodaStream helps consumers drink more
water. SodaStream sparkling water makers offer a highly differentiated and
innovative alternative to consumers of bottled and canned carbonated soft
drinks. The products promote health and wellness, are environmentally friendly,
cost effective, and are customizable and fun to use. Products are available at
more than 80,000 retail stores across 45 countries. To learn more about how
SodaStream makes water exciting, follow us on Facebook
(https://www.facebook.com/SodaStream), Twitter
(https://twitter.com/SodaStreamUSA), Pinterest
(https://www.pinterest.com/sodastreamusa) , Instagram
(https://www.instagram.com/sodastreamusa) and YouTube
(https://www.youtube.com/user/SodaStreamGuru), visit www.SodaStream.com.
Media Contact:
Clara Amselem
Global Public Relations Manager
Claraa@sodastream.com
+972 52 425 5476
Logo -
https://mma.prnewswire.com/media/330492/sodastream_international_ltd__logo.jpg
SOURCE SodaStream International Ltd
本プレスリリースは発表元が入力した原稿をそのまま掲載しております。また、プレスリリースへのお問い合わせは発表元に直接お願いいたします。
このプレスリリースには、報道機関向けの情報があります。
プレス会員登録を行うと、広報担当者の連絡先や、イベント・記者会見の情報など、報道機関だけに公開する情報が閲覧できるようになります。