ウィバイがテルアビブの栄えあるスタートアップ・カンファレンスを飾る

ウィバイ(WeBuy)

ウィバイがテルアビブの栄えあるスタートアップ・カンファレンスを飾る

AsiaNet 74251

テルアビブ(イスラエル)、2018年7月4日/PRニュースワイヤー/ --

革新的なブロックチェーンEコマース企業であるウィバイ(WeBuy:https://wby.io/ )が、テルアビブ大学(Tel Aviv University)が企画する年次スタートアップ・カンファレンス&コンペにおいて名誉あるTAUイノベーションセンター(TAU Innovation Centre)を飾ります。主要スタートアップ、ベンチャーキャピタル、エンジェル投資家、トップ企業から成るこの名高いイベントは、これまで最先端の技術系スタートアップ育成の場の一つとなってきました。テルアビブ大学が後押しするTAUカンファレンスは、各会社が投資家、法人、才能ある人々と交流できるようにする独自の価値ある提案を発表して、新しい会社やスタートアップが直面する問題に取り組むよう作られています。

        (ロゴ:

https://mma.prnewswire.com/media/713869/WeBuy_Logo.jpg )

ウィバイ(https://wby.io/ )は同イベントにおいて、150人以上の投資家と6000人のゲストを前に画期的なセルミー(SellMe)の技術を展示します。このプラットフォームは、広告視聴などあらゆるエンゲージメントにおいてマーケットプレイス参加者に報酬を与えることで、価値の商取引を自由にします。購入・販売エコシステムにおける買い手の重要性は常に搾取され、片隅に追いやられていましたが、今や何も買う義務を負わずにアクティビティーに対する報酬を得られるネットワークができたのです。自分の時間を投資するなら広告視聴の時間で報酬を得ることから、プラットフォームを参照した買い手と共に自身の仮想マーケットプレイス(Virtual MarketPlace)を作ったり管理したりすることまで、買い手は自分の重要性にふさわしい待遇を受けるようになるのです。

そして報酬も受け取ります。

買い手の個人情報が、売り手や他の第三者に明かされることはなく、プライバシーは徹底的に管理されます。

ウィバイCEO兼共同創立者のエミル・グーベルマンによれば、「ウィバイは、何千年もの間続いた物を買うというコンセプトを変えます。収益の分配方法を変えます。ウィバイではいかなる露出も買い手が決定するものであり、何かを露出すると決めれば時間を補償されるべき」とのことです。

ウィバイ(https://wby.io/ )のセルミーは、進取的な地理位置情報で売り手と見込み客を直接つなぎます。セルミーを使えば、買い手は自分の探す製品やサービスを説明し、それを買い手が事前に登録した地理的地域の該当するウィバイのショップ(売り手)に送信することができます。売り手は買い手とリアルタイムで直接通信し、買い手独自のニーズが容易に分かり、それを処理することができるので、新規顧客への販売促進を行って買い手に買うかどうかの決断をさせることができます。詳しくは、下記までご覧ください: wby.io

メディアお問合せ:

Beni Issembert – CMO兼共同創立者

press@wby.io

ソース: ウィバイ(WeBuy)

+44-(20)-305-147-62

(日本語リリース:クライアント提供)

Webuy to Grace Prestigious Startup Conference in Tel Aviv

PR74251

TEL AVIV, Israel, July 4, 2018 /PRNewswire=KYODO JBN/ --

     Innovative, blockchain ecommerce company, WeBuy [https://wby.io ], is set

to grace the prestigious TAU Innovation Centre at the annual startup conference

& competition organized by the Tel Aviv University. The distinguished event,

comprising of leading startups, VCs, angel investors, and leading companies,

has been one of the premier nurturing ground for cutting-edge technological

startups. Under the guardianship of Tel Aviv University, the TAU conference is

designed to address challenges faced by new businesses and startups through the

creation of a unique value proposition exhibit that enables businesses to rub

shoulders with investors, corporations, and talents.

(Logo: https://mma.prnewswire.com/media/713869/WeBuy_Logo.jpg )

    WeBuy [https://wby.io ] will be exhibiting its groundbreaking SellMe

technology to over 150 investors and 6,000 guests at the event. The platform

liberates the commercial exchange of values by rewarding marketplace

participants for every engagement including view ads. Buyers, whose importance

in the buying and selling ecosystem has always been exploited and relegated to

the sidelines, now have an network that rewards their activity without

obligation to buy a single item! From being rewarded for their time in viewing

ads - if they choose to invest their time there - or creating and managing

their own Virtual MarketPlace built with Sellers they referred to platform,

buyers are now being accorded the importance they deserved.

    And rewarded for it too.

    Buyers private information are never revealed to Sellers or any other third

party, leaving them in complete control of their privacy.

    "WeBuy changes the concept how the things are bought for thousands of

years," according to WeBuy's CEO and co-founder Emil Guberman. "WeBuy changes

the way the income is shared. In WeBuy, any exposure is a decision for the

Buyer to make and if they decide to be exposed something - they should be

compensated for their time".

    WeBuy [https://wby.io ]'s SellMe features directly connects Sellers to

potential Buyers through enterprising geolocation tools. With SellMe, Buyers

can describe any product or service they are looking for and broadcast it to

relevant WeBuy stores (Sellers)  in the buyer's predefined geographical area.

Sellers can easily see and attend to the buyer's specific need, communicating

with them directly in real time and promote products to new customers, leading

to a buy/no buy decision by the Buyer.

    For more information please visit: wby.io

[https://wby.io/?utm_source=medium&utm_medium=wby_tau ]

    Media Contact:

    Beni Issembert - CMO and co-founder

    press@wby.io

SOURCE: WeBuy

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