DATAVLTはハイパーパーソナライゼーション時代の相関クランチを予見

DATAVLT

DATAVLTはハイパーパーソナライゼーション時代の相関クランチを予見

AsiaNet 74361 (1220)

【シンガポール2018年7月12日PR Newswire=共同通信JBN】

*ブロックチェーンデータ分析は顧客ニーズを理解するゲームチェンジャー

顧客関与の要は、顧客を知って理解することである。望ましい顧客に対するサービスを個人向けに変えられる企業が最終的に勝利する。しかし、真に個人向けのものをつくり出すため、マーケティング責任者はどうやって膨大なデータの意味を理解しているのだろうか。

Logo - https://photos.prnasia.com/prnh/20180607/2154400-1LOGO

ハイパーパーソナライゼーションとして知られるものは、もはや顧客を表面的に理解するだけでは十分でない。企業は現在、顧客行動の原動力を深く掘り下げて詳細に理解するデータを有するマーケティング技術の段階にいる。それは顧客の期待に応えるだけでなく、期待を予測し、最終的に彼らに関与するものである。

顧客の多くは、ブランドが彼らをもっと理解し、近づくべきでない時と場所を知ってほしいと思っている。同様にマーケターの多くは、データ分析能力、特別仕立てのコミュニケーション技術、顧客情報データ管理プラットフォームに集中して、個人向けの顧客体験を提供している。それにもかかわらず、このような専門家の圧倒的多数は今なお、真に個人的な手法でリアルタイムに顧客に関与することに困難を覚えている。

その困難は、知見を迅速かつ効率的に収集すること、関連データを十分そろえること、不正確なデータの問題に起因している。ブロックチェーン技術はこの課題に真正面から取り組み、データ分析から複雑性を除去し、全てを理解できるようにして、マーケティング責任者のパーソナライゼーション合理化を可能にする。

DATAVLTのミッシェル・ヨー共同創設者は「現代ではデータが全てで、特にマーケターの場合にそれが当てはまる。現在のデータ分析・保管方式の問題は、部門ごとに保管、格納されるやり方にある。企業が自社データについて適切で幅広い理解を欠いているのはこのためである」と語った。

ミッシェル・ヨー氏も分かっているに違いない。彼女はブロックチェーン技術でデータ分析プラットフォームを創出する前、職歴の大半をマーケティングとコミュニケーション畑で過ごしている。

ハイパーパーソナライゼーションは高品質のデータとターゲティングデータ技術を必要としている。DATAVLTが提供する台帳技術は、全ての保管データが格納庫全域にわたって透明であり、いかなる変更も検証されて不変であることを保証する。DATAVLTは先進的でありながらユーザーに優しいデータ分析を提供し、マーケターが顧客に提供するものを超個人化するためのスーパーチャージを支援する。

▽DATAVLTについて

DATAVLTはアジャイルで革新的かつオンデマンドのブロックチェーン技術を利用したデータ分析プラットフォームで、統合されて相互に関連した知見をユーザーに提供するために設計された。このプラットフォームは人工知能と機械学習機能に支えられ、企業がビッグデータを有意義に理解し、経費を効率的に節減できるようにする。DATAVLTは本質的に、エンドツーエンドのデータ/情報管理プラットフォームである。問い合わせはdatavlt.com(http://www.datavlt.com/ )へ。

ソース:DATAVLT

DATAVLT foresees a correlation crunch in the era of hyper-personalization

PR74361

SINGAPORE, July 12, 2018 /PRNewswire=KYODO JBN/--

Blockchain data analytics will be a game changer for understanding customer

needs

The key to customer engagement lies in knowing and understanding the customers.

The companies that can personalise their services to their desired customers

will ultimately win. But how do marketers make sense of so much data to create

something that is truly personalised?

Logo - https://photos.prnasia.com/prnh/20180607/2154400-1LOGO

Known as hyper-personalisation, it is no longer sufficient to have only a

superficial understanding of customers. Companies are now at a stage in

marketing technology where they have the data to truly dig deeper and to

intimately understand the drivers of consumer behaviour; to not only meet their

expectations, but to anticipate those expectations, and to ultimately engage

with them.

Many consumers want brands to understand them better, and to know when and when

not to approach them. Similarly, equally large numbers of marketers are focused

on their data analytics capabilities, bespoke communications technologies, and

customer profile data management platforms to deliver personalized customer

experiences. Despite this however, the overwhelming majority of these

professionals are still finding it difficult to engage with their consumers in

a genuinely personalised manner, in real time.

The difficulty arises in gathering insights quickly and efficiently, having

enough relevant data, and the problem of inaccurate data. Blockchain technology

addresses this challenge head-on, allowing marketers to make personalization a

streamlined process by taking the complexity out of data analytics, and making

sense of it all.

"Data is everything in our modern-age, this is especially the case for

marketers," said DATAVLT co-founder, Michelle Yeo. "The problem with current

methods of data analytics, and storage, is the way in which they are stored and

siloed based on different departments. This creates a situation where companies

do not have a proper, broad understanding of their own data."

She should know too. Yeo spent a significant part of professional career in

marketing and communications before being compelled to create a data analytics

platform on blockchain technology.

Hyper-personalization requires quality data and targeted data technology.

DATAVLT's distributed ledger technology ensures that all stored data is

transparent across siloes, and any changes made are verified and immutable.

DATAVLT can help marketers supercharge their efforts in hyper-personalizing

their offerings to consumers by providing advanced, yet user-friendly data

analytics.

About DATAVLT

DATAVLT is an agile, innovative, on-demand, data analytics platform, secured by

Blockchain technology, that has been designed to provide users with integrated

and correlated insights. Backed by artificial intelligence and machine learning

capabilities, this platform empowers enterprises to make meaningful sense of

big data and scale cost efficiently. Essentially, DATAVLT is an end-to-end

data/information management platform. Contact us at

datavlt.com(http://www.datavlt.com/).

SOURCE  DATAVLT

本プレスリリースは発表元が入力した原稿をそのまま掲載しております。また、プレスリリースへのお問い合わせは発表元に直接お願いいたします。

このプレスリリースには、報道機関向けの情報があります。

プレス会員登録を行うと、広報担当者の連絡先や、イベント・記者会見の情報など、報道機関だけに公開する情報が閲覧できるようになります。

プレスリリース受信に関するご案内

SNSでも最新のプレスリリース情報をいち早く配信中