Avantor(R)が新たなブランドアイデンティティーを導入
Avantor(R)が新たなブランドアイデンティティーを導入
AsiaNet 74401 (1239)
【ラドナー(米ペンシルベニア州)2018年7月16日PR Newswire=共同通信JBN】
*新アイデンティティーはVWRとの統合継続と進行中の顧客コミットメントを示す
2017年のVWR買収を受けて、Avantor(R)は16日、新しいロゴとビジュアルアイデンティティーを導入した。それは生命科学と先端技術産業のプロ向けに製品、サービス、ソリューションを提供する大手グローバル企業としてのAvantorの立場を示すものである。
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Avantorのマイケル・スタブルフィールド最高経営責任者(CEO)は「VWRとの統合は続いており、これはAvantorにとって刺激的な節目になる。われわれは世界的なビジュアルプレゼンスを新生Avantorのフレッシュで特徴的な表現に変え、ミッションをよりよい世界を生み出すために科学を作動するよう転換する」と語った。
新たなビジュアルアイデンティティーは、統一シンボルに2つの強力なレジェンドをとらえている。流体曲線は、顧客ニーズ適応の準備が常に整っているアジリティーを象徴している。それは限りない科学的発見の道であり、Avantorを未来に駆り立てるモメンタムを意味している。
リブランディングを受けて、Avantorは企業名、実体として継続する一方、VWRの名はチャンネルブランドとして残り、顧客の主要な発注プラットフォームを代表する。新ビジュアルアイデンティティーは社内のあらゆる側面に適用され、両社統合を反映する共通の整列されたアイデンティティーを示している。
新アイデンティティーは施設の看板、ウェブプロパティー、宣伝資料、製品ラベル、書類など企業プラットフォーム全体に順次広げられる。
ロゴの変更は企業のeコマース機能、製品の品質や仕様、可用性、サービス提供実績には影響を与えない。
スタブルフィールド氏は「われわれはこの新しいロゴとビジュアルアイデンティティーによって、顧客にとって重要なことを支持するグローバルブランドを立ち上げる。それは品質と選択、頼りになる専門知識、協力サービス、そして革新的でカスタマイズされたソリューションである」と付け加えた。
Avantorに関する情報はwww.settingscienceinmotion.com を参照。
▽Avantorについて
Avantor(R)は、生命科学、先端技術業界のプロに高品質の製品、サービス、ソリューションを提供する世界的メーカー兼販売業者である。そのチャンネルブランドVWRは、顧客の事業手法向けに最適化された総合的でシームレスの購買体験を提供する。世界30カ国以上に展開するAvantorは、バイオ医薬品、薬剤、医療機器、診断、ヘルスケア、教育、産業、政府、航空宇宙、国防、半導体産業の顧客の成功実現に努めている。詳しい情報はwww.settingscienceinmotion.com を参照。
▽メディア問い合わせ先
Allison Hosak
Senior Vice President, Global Communications
Avantor
+1-610-573-2661
Allison.Hosak@AvantorInc.com
ソース:Avantor
Avantor(R) Introduces New Brand Identity
PR74401
RADNOR, Pennsylvania,July 16, 2018/PRNewswire=KYODO JBN/--
-- New identity signals continued integration with VWR and ongoing commitment
to customers
Following the acquisition of VWR in 2017, Avantor(R) introduced a new logo and
visual identity today signaling the company's position as a leading global
provider of products, services and solutions for professionals in the life
sciences and advanced technology industries.
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"This marks an exciting milestone for Avantor as our integration with VWR
continues," said Michael Stubblefield, CEO of Avantor. "We're transforming our
global visual presence to give a fresh, distinctive expression of the new
Avantor and our mission to set science in motion to create a better world."
The new visual identity captures two strong legacies in a unified symbol. The
fluid curve symbolizes the agility of a company that is always ready to adapt
to customer needs. It is the infinite path of scientific discovery, signifying
the momentum that propels Avantor into the future.
Following the rebranding, Avantor will continue as the corporate name and
entity, while the VWR name remains as the channel brand, representing the
primary ordering platform for customers. The new visual identity will be
implemented across all aspects of the company, presenting a common, aligned
identity that reflects the integration of the two businesses.
The new identity will be rolled out over time on all company platforms,
including facility signage, web properties, promotional materials, product
labels and documentation.
The change to the logo will not impact the company's e-commerce functionality,
product quality or specifications, product availability or service delivery
performance.
M. Stubblefield added, "With this new logo and visual identity, we are
launching a global brand that stands for the things that matter to our
customers: quality and choice, trusted expertise, collaborative service, and
innovative, customized solutions."
For information about Avantor, visit: www.settingscienceinmotion.com.
About Avantor
Avantor(R) is a global manufacturer and distributor of high-quality products,
services and solutions to professionals in the life sciences and advanced
technology industries. As our channel brand, VWR offers an integrated, seamless
purchasing experience that is optimized for the way our customers do business.
Operating from over 30 countries worldwide, the company seeks to enable
customer success in the biopharmaceutical, pharmaceutical, medical device,
diagnostics, healthcare, educational, industrial, government, aerospace and
defense, and semiconductor industries. For more information visit:
www.settingscienceinmotion.com.
Media Contact:
Allison Hosak
Senior Vice President, Global Communications
Avantor
+1-610-573-2661
Allison.Hosak@AvantorInc.com
SOURCE: Avantor
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