トゥミのウィメンズブランド・キャンペーンにロザリオ・ドーソン

トゥミ(TUMI)

トゥミのウィメンズブランド・キャンペーンにロザリオ・ドーソン

AsiaNet 74419 (1247)

【ニューヨーク2018年7月17日PR Newswire=共同通信JBN】トゥミ(TUMI)は17日、トゥミの最新ウィメンズコレクションGeorgicaおよびMezzanineの発売、また、主要コレクションVoyageurおよびMariellaの2018年秋発売を期して、グローバルキャンペーンに着手したと発表した。

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旅行者として、われわれ全員には1つ以上のモードがある。たまに探検し、見せびらかせたいときもあれば、ひたすらビジネスに集中しなければならないときもある。われわれはただ1つのものではない。すなわち、1つの旅をしないということである。トゥミのウィメンズキャンペーンは、トゥミ特有の多彩なウィメンズ製品を紹介する。それは1つの旅から次の旅に移るとき、外見、場所、モチベーションを簡単にシフトできるようにする。1つのものになる必要がなく、全てのものになれるということである。

キャンペーンの主役である1人の女性、女優兼プロデューサー兼活動家のロザリオ・ドーソンは4つの違うペルソナを体現する。それぞれのモードは大きく異なる野心、外見、バッグスタイルを特徴としているが、共有しているものが1つある。それぞれが最高の旅であるということである。アレン・コールター氏が監督するキャンペーンは、トゥミのウィメンズバッグを手に持つ個別の旅それぞれのペルソナを追い、シームレスに類のない1つの旅にブレンドする。

幕開けは、自宅にいて1日を始めようとするわれらのトゥミウーマンである。彼女はほこりだらけのウェアハウスジムに出かけ、自分のVoyageur Colina Duffelからボクシンググローブを取り出して、リングに足を踏み入れる。彼女の目のひたむきさ、両手のあざ、額の汗から、長期間トレーニングしていることが見て取れる。彼女の強さには美しさがあり、彼女は行く手に現れる何に対しても準備ができている。

次に、彼女がGeorgica Yvonne Carry-Allに持ち替え、プロの舞台を自信満々に歩いて、投資家グループを率いるところを追う。彼女は止められず、いかなる挑戦も受けて立つ。会議室のテーブルの上座から同僚と握手を交わして取引を終える。物事を推進し、卓越性追求の手を休めるときはない。

エネルギーと野心に燃えて、われらのトゥミウーマンはMezzanine Joan Backpackを持って楽屋に向かい、情熱を育む。ダイナミックでインスピレーションを受けている。アイデアをバンドと共有し、彼らがプレーバックするのを見守り、深く音楽に浸る。彼女は創造性について勇敢である。

最後に、彼女は少し変わった絶好調の流行仕掛人で、写真撮影に指示を与える。強い意見があり、アイデアをさらに推進する。そのアイデアに匹敵するほど強いものは、スタイルセンスだけである。彼女のMariella Vivian Toteは大胆な表明である。常に自信を持ってチームを先導する。

ロザリオ・ドーソンは「このトゥミのキャンペーンに参加したことは、素晴らしい体験だった。これらのペルソナを表現して大胆な表明を創出し、それぞれの旅を通じて強力な行動を伝えられたことはよかった」と話した。

トゥミのクリエーティブディレクター、ビクター・サンズ氏は「われわれはこのキャンペーンで、目覚ましく強力かつ回復力ある知的女性を明らかにする個々のペルソナが具現した精神をフォローしたいと考えた。ロザリオと手を組んで、この素晴らしい女性を世界に提示したのはすごい体験だった。この女性はわれわれにインスピレーションを与え、世界中で壁を破り、多角モードで生きる全女性を代表している」と語った。

Georgica、Mezzanine、Voyageur、Mariellaは幅広いスタイル、サイズ、カラーをそろえ、世界各国のトゥミ小売ストア、およびTUMI.comで販売される。

▽トゥミについて

トゥミ(TUMI)は1975年以来、移動中の生活全般を高めて簡素化し美化するよう工夫された世界トップ級のビジネス、トラベル向け必需品を生み出してきた。トゥミは完璧な機能性を創意あふれる精神とブレンドし、情熱を追求するムーバー、メーカーの生涯のパートナーとして、彼らの旅を力づけることにコミットしている。そのブランドは世界75カ国、2200以上の売り場で販売されている。トゥミに関する詳しい情報はwww.TUMI.comを参照。

ソース:TUMI

▽問い合わせ先

TUMI

Zoe Saunders

zoe.saunders@tumi.com

TUMI Taps Rosario Dawson For Women's Brand Campaign

PR74419

NEW YORK, July 17, 2018 /PRNewswire=KYODO JBN/ --

TUMI announced today the release of a global campaign to coincide with the

launches of TUMI's newest women's collections, Georgica and Mezzanine, and the

Fall 2018 launches of key collections, Voyageur and Mariella.

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As travelers, we all have more than one mode. Sometimes we need to explore,

sometimes we want to show off a look, while other times we just need to get

down to business. We are never just one thing, which means we are never on a

single journey. The TUMI women's campaign showcases TUMI's range of unique

women's product which allows you to shift appearance, location, and motivation

with ease as you connect from one journey to the next, so you never have to be

one thing. You can be them all.

The campaign features one woman, played by actress, producer and activist

Rosario Dawson, embodying four different personas. Each mode features vastly

different ambitions, appearances and bag styles, but there's one thing they all

have in common – each is on their perfect journey. Directed by Allen Coulter,

the campaign follows each of these personas on individual journeys with a TUMI

women's bag in hand and blends them together seamlessly to become one unique

journey.

We open to our TUMI woman at home, about to begin her day. She heads to a

gritty warehouse gym, takes her boxing gloves out of her Voyageur Colina Duffel

and steps into the ring. You can see that she's been training for a long time -

the dedication in her eyes, the bruises on her hands and the sweat on her brow.

There's beauty in her strength and she's prepared for anything that comes her

way.

We follow her as she transitions to her Georgica Yvonne Carry-All and moves

confidently through a professional setting, leading a group of investors. She's

unstoppable and up for any challenge. She shakes her colleague's hand from the

head of the conference room table to seal the deal. She's driven and will never

settle in her pursuit of excellence.

Full of energy and ambition, our TUMI woman carries her Mezzanine Joan Backpack

with her as she heads backstage to cultivate her passions. She's dynamic and

inspired. We see her sharing her ideas with the band and watches them play

back, falling deep into the music. She's courageous with her creativity.  

Finally, she's an eccentric taste-maker at the top of her game, giving

direction at a photoshoot. She has powerful opinions and drives those ideas

further. The only thing that's as strong as her ideas is her sense of style.

Her Mariella Vivian Tote makes a bold statement. She leads her team with

confidence at all times.

"Being a part of this TUMI campaign has been an incredible experience," says

Rosario Dawson. "I've loved expressing each of these personas, creating bold

statements and communicating powerful actions through each journey."

"With this campaign, we wanted to follow the spirit embodied by each of these

personas, revealing one amazing, strong, resilient, intelligent woman," says

Victor Sanz, TUMI's Creative Director. "Partnering with Rosario to present this

incredible woman to the world was an amazing experience. This woman inspired us

and represents all the women breaking barriers and living in multiple modes

around the world."

Georgica, Mezzanine, Voyageur and Mariella will be offered in a range of

styles, sizes and colors and will be available in TUMI retail stores worldwide

and on TUMI.com.

About TUMI

Since 1975, TUMI has been creating world-class business and travel essentials,

designed to upgrade, uncomplicate, and beautify all aspects of life on the

move. Blending flawless functionality with a spirit of ingenuity, we're

committed to empowering journeys as a lifelong partner to movers and makers in

pursuit of their passions. The brand is sold globally in over 75 countries with

upwards of 2,200 points of sale. For more about TUMI, visit www.TUMI.com  

SOURCE  TUMI

CONTACT: TUMI, Zoe Saunders, zoe.saunders@tumi.com

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