Honor PlayがC.E.Oの国際リクルートプログラムを開始
Honor PlayがC.E.Oの国際リクルートプログラムを開始
AsiaNet 74513 (1294)
【深セン(中国)2018年7月24日PR Newswire=共同通信JBN】
*Gamescom 2018への旅行を獲得し、世界のスターゲーマーと対戦を
トレンドを作り出す革新的なスマートフォンの若いeブランドであるHonorは24日、市場に大きな変革をもたらす新製品シリーズの最初となるHonor Playの最高エンターテインメント責任者(Chief Entertainment Officer:C.E.O.)の国際的なリクルートプログラムを開始した。Honor Playファンは、今年ケルンで開催されるGamescomで彼らのスキルを試し世界のスターゲーマーと共に戦い、対戦する機会を得る。
Photo - https://photos.prnasia.com/prnh/20180724/2194324-1
(写真説明:Honor PlayがC.E.O.の国際リクルートプログラムを開始)
7月21日より、Honor Play C.E.O.リクルートプログラムは1週間のみ応募を受け付け、ドイツで行われるGamescom 2018でスターゲーマーのチームに加わり他のゲーマーと対戦する4人のHonor ファンを選ぶ。Honor Play C.E.O.になるチャンスを手にするには、コンテスト参加者は自身の滑稽な、壮大な、またはクレイジーなモバイルゲーミング体験の1つをシェアする必要がある。モバイルゲームで#CrazyFastのゲームプレーのスクリーンショットを撮影するかビデオクリップを録画し、FacebookまたはTwitterでhonorglobalのタグおよびハッシュタグ#CrazyFastと#HonorPlayで公開するだけでよい。
Honorは応募の中から4名の勝者を選出しHonor Play C.E.Oの任命を7月29日に発表する。Gamescomへの旅行に加え、Honor Play C.E.O.は未来のHonor製品の体験・試用ならびにHonorファンイベントおよび製品発表への参加に優先アクセスが与えられ、Honorの最新製品の独占的で直接的な体験を得る。
Honorのジョージ・チャオ社長は「Honor Play C.E.O.リクルートプログラムは、若い世代にこれまでで最高のブランド体験の1つを提供する。C.E.O.たちは彼らの考えを面白くクールでトレンディな方法でわれわれに伝えることができる。モバイルインターネット時代に創設されたブランドであるHonorは、デジタルネーティブのために生まれた。われわれは彼らの言語を用いて彼らの好みに沿うようコミュニケーションを取ることにコミットしている。われわれが創り出す製品、われわれが開始する活動、われわれのファンとの関わり方は若い人々のライフスタイルとの完璧な親和性を持ち、それこそがわれわれのブランドミッションに活気を与えるものだ」と述べた。
今年6月に中国で発売されたHonor Playはミッドレンジの高パフォーマンス機種で、「超高速の」画像処理能力と電力消費への若いゲーマーの要求に応える革新的な画像処理技術であるGPU Turboを使用し設計されている。本体に対する画面占有率が実に89%となる大画面の6.3インチFullViewディスプレーを使用し、3,750mAhの大容量バッテリーが最短で4時間半連続のゲームプレーをサポートすることもHonor Playの特徴である。ゲーマーは1日24時間・週7日のエンターテインメントに加え、ゲーミングおよびマルチタスキングで一層楽しいビジュアル体験を楽しむことができる。
▽Honorについて
Honorはファーウェイ・グループ傘下の大手スマートフォンeブランドである。同ブランドは「For the Brave(勇者のために)」というスローガンに従い、優れたユーザー体験を提供し、行動を促し、創造性を育成し、若者に夢をかなえる力を与えるインターネットに最適化された製品を通じてデジタルネーティブのニーズを満たすために作られた。そのためHonorは、他と違う事をし、最新の技術とイノベーションをユーザーに提供するのに必要なステップを踏むための勇気を示すことによって、他社とは一線を画している。
詳細は、Honor のウェブサイトwww.hihonor.comを参照するか、以下でフォローを:
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ソース:Honor
Honor Play Launches C.E.O. International Recruitment Program
PR74513
SHENZHEN, China, July 24, 2018 /PRNewswire=KYODO JBN/ --
Win a Trip to Gamescom 2018 and Compete with the World's Star Gamers
Honor, a young, trendsetting, innovative smartphone e-brand, today launched the
Chief Entertainment Officer ("C.E.O.") international recruitment program for
Honor Play, the first of a game changing new product series. Honor Play fans
will have the opportunity to put their skills to the test and compete with and
against the world's star gamers at Gamescom in Cologne this year.
Photo - https://photos.prnasia.com/prnh/20180724/2194324-1
(Caption: Honor Play Launches C.E.O. International Recruitment Program)
Starting from July 21, the Honor Play C.E.O. recruitment program is open for
applications for one week only and will choose four Honor fans to join forces
with star teams at Gamescom 2018 in Germany, where they will compete against
other gamers. To have a chance of becoming an Honor Play C.E.O., contestants
need to share one of their funny, epic, or crazy mobile gaming moments. Simply
take a screenshot or record a video clip of #CrazyFast game play in the mobile
game and publish it on Facebook or Twitter by tagging honorglobal and using the
hashtags #CrazyFast and #HonorPlay.
Honor will choose four winners from the submissions and announce the
appointment of the Honor Play C.E.O.s on July 29. As well as a trip to
Gamescom, the Honor Play C.E.O.s will enjoy priority access to experience and
test future Honor products and attend Honor fan events and product launches,
getting an exclusive, first-hand experience of Honor's latest products.
"The Honor Play C.E.O. recruitment program will offer a young generation one of
the best-ever brand experiences. The C.E.O.s will get to tell us their thoughts
in their own fun, cool and trendy way," said George Zhao, President of Honor.
"As a brand created in the mobile internet era, Honor was born for digital
natives. We are committed to communicating in their language and for their
preferences. The products we create, the activities we initiate, the way we
engage with fans, mixes perfectly with younger people's lifestyles, and that's
what brings our brand mission to life."
Launched in China this June, the Honor Play is a mid-range performance beast
designed with GPU Turbo, the ground-breaking graphics processing technology
that meets the demands of young gamers for a "lightning fast" graphics
processing capability and power consumption. The Honor Play also features an
enormous 6.3 inch FullView display with an outstanding 89% screen-to-body ratio
and a huge 3,750mAh battery that supports at least 4.5 hours of gaming. Gamers
can enjoy a more pleasurable visual experience on gaming and multitasking,
together with 24/7 entertainment.
About Honor
Honor is a leading smartphone e-brand under the Huawei Group. In line with its
slogan, "For the Brave", the brand was created to meet the needs of digital
natives through internet-optimized products that offer superior user
experiences, inspire action, foster creativity and empower the young to achieve
their dreams. In doing this, Honor has set itself apart by showcasing its own
bravery to do things differently and to take the steps needed to usher in the
latest technologies and innovations for its customers.
For more information, please visit Honor online at www.hihonor.com or follow us
on:
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SOURCE Honor
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