上海で人工知能とコマースをテーマに画期的なフィンテック国際会議
上海で人工知能とコマースをテーマに画期的なフィンテック国際会議
AsiaNet 74655 (1357)
【サンフランシスコ2018年8月6日PR Newswire=共同通信JBN】
*出席者にはUnionPay(銀聯)、CTrip、Discover/Diners Club(ダイナースクラブ)、Samsung Card、三井住友カード、MaFengWo、ヒルトンが含まれる
CardLinx Associationは6日、関係業界の代表的イベントであるCardLinx Asia Forum(が中国で初めてグランドハイアット上海で9月5日に開催されると発表した。この幹部級イベントは、アジアでの決済、リテール・テクノロジーおよびトラベル・テクノロジーの開発における人工知能(AI)とコマースに焦点を当てる。講演者はMastercard、三井住友カードといったグローバル大手企業のほか、55Haitao、YouWorld、MaFengWo、CTripなど中国の大手革新企業からだ。詳しくはhttp://bit.ly/2OxOfiI (英語)、http://bit.ly/2LXuJh4 (中国語)を参照。
CardLinxの社長兼最高経営責任者(CEO)のシルビオ・タバレス氏は「CardLinx Forumはこれまで一貫してグローバルに戦略提携を打ち出し、世界中で新しいフィンテック・イノベーションを巻き起こしてきた。中国と世界中の主要オンラインツーオフラインのコマース・イノベーターが、次世代のAI主導フィンテック・コマース・テクノロジーの開発に参加する」と述べた。
CardLinx Associationは世界でオンラインツーオフライン(O2O)コマースのエコシステムを広げるために、決済、銀行業、デジタル広告、フィンテック、リテールの各企業を束ねる唯一の業界団体。CardLinx Forumで参加者は、一例としてデジタル・マーケティング・キャンペーンでのAIとビッグデータの利用に際しての機会と課題を共有することで、世界水準の専門家から学び、同時に戦略的提携につながる協力を育む独自のイベント形式で専門家と意見交換する。
CardLinxが業界をリードする位置にあるのは、そのメンバーによってであり、マイクロソフトやバンク・オブ・アメリカ、JCB、ヒルトン、Empyrなどそれぞれの業界の世界的リーダーで、独創的な問題解決企業が集まっている。CardLinx Asia Forumは、eコマースとデジタル・ロイヤルティー、カードリンキングの状況に深い知見を持ち、グローバルにリテールの将来に影響力を持つ人々が一堂に会する。
▽CardLinx Associationについて
CardLinx Associationはオンラインツーオフライン(O2O)コマースとカードリンキングの振興に取り組む優良な多業界団体。会員企業を代表して、業際的な連携の推進、業界サービスの開発、共通規格の策定に力を入れ、買い物での障害を最小化・解消している。CardLinxは幹部級のイノベーション・フォーラムであるCardLinx Forumを主催し、最新テクノロジーと幹部クラスの交流、戦略提携に努めている。現在の会員にはDiscover、First Data、TransUnion、ヒルトン、三菱UFJフィナンシャル・グループ、UBS、イオン、楽天が含まれる。詳細はwww.cardlinx.org を参照。
▽メディア問い合わせ先
Ming Lacey
ming@cardlinx.org
+1-917-340-7251
ソース:The CardLinx Association
Breakthrough Fintech Conference on Artificial Intelligence and Commerce Launches in Shanghai
PR74655
SAN FRANCISCO, Aug. 6, 2018 /PRNewswire=KYODO JBN/ --
- Attendees Include UnionPay, CTrip, Discover/Diners Club, Samsung Card,
Sumitomo Card Company, MaFengWo, Hilton
The CardLinx Association today announced that their industry-defining event The
CardLinx Asia Forum will be held in China for the first time on September 5th
at the Grand Hyatt Shanghai. This executive-level event will focus on
artificial intelligence and commerce in the development of payments, retail
tech and travel tech in Asia. The speakers are from global leaders such as
Mastercard and Sumitomo Mitsui Card Company and leading Chinese innovators like
55Haitao, YouWorld, MaFengWo and CTrip. Learn more: http://bit.ly/2OxOfiI (in
English) http://bit.ly/2LXuJh4 (in Chinese).
"CardLinx Forums have consistently launched strategic partnerships and spawned
new fintech innovations around the globe," said CardLinx President and CEO,
Silvio Tavares. "Major online-to-offline commerce innovators in China and
across the world will participate to develop the next generation of AI-driven
fintech and commerce technologies."
The CardLinx Association is the only trade association that brings together
companies across payments, banking, digital advertising, fintech and retail to
expand the ecosystem of O2O commerce globally. At CardLinx Forums, attendees
get to learn from world-class experts as they share opportunities and
challenges of using AI and big data to create a digital marketing campaign for
one, and also exchange ideas with them in a unique, event format that fosters
collaboration to form strategic partnerships.
CardLinx's leading industry position is due to its members, who are world
leaders in their industries and inventive problem solvers like Microsoft, Bank
of America, JCB, Hilton and Empyr. The CardLinx Asia Forum will combine
impactful people with meaningful insights into the state of e-commerce, digital
loyalty, card-linking as they all impact the future of retail globally.
About CardLinx Association
CardLinx Association is the premier, multi-industry trade association focused
on promoting online-to-offline commerce and card-linking worldwide. On behalf
of its members, the association fosters cross-industry collaboration, develops
industry services and standards to minimize and eliminate friction for
purchases. CardLinx also organizes CardLinx Forums, executive-level innovation
forums that focus on cutting-edge technology, executive-level engagement and
strategic partnerships. Current members include Discover, First Data,
TransUnion, Hilton, MUFG, UBS, AEON and Rakuten. For more information:
www.cardlinx.org/
Media Contact
Ming Lacey
ming@cardlinx.org
+1-917-340-7251
SOURCE The CardLinx Association
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