Red BoxがSalesforce AppExchangeにVoice Data Controllerを公開

Red Box

Red BoxがSalesforce AppExchangeにVoice Data Controllerを公開

AsiaNet 74717 (1388)

【ロンドン2018年8月21日PR Newswire=共同通信JBN】

*エンタープライズアプリマーケットプレースで世界をリードするSalesforce AppExchange

*Red Boxの顧客は今後、エンタープライズ全体の音声会話の音声とトランスクリプトをセールスフォース(Salesforce)にインポートできるアプリケーションから恩恵を受けることができる

Red Boxは21日、企業が顧客、パートナー、従業員と全く新しい方法でコネクトできるSalesforce AppExchangeでVoice Data Controllerを公開したと発表した。Red Boxのセキュアでレジリアントなボイスキャプチャー・ソリューションに基づくこのVoice Data Controllerによって、顧客は以下を実行できる。

*セールスフォースのコンタクト、アカウント、リードへの通話を調整する

*トランスクリプトのキーワードを検索する

*ボタンをクリックすればセールスフォースから直接、音声応答ができる

*リッチメタデータフィールドおよびネイティブSalesforceリポート・ダッシュボードを使用して通話を分析する

Salesforce Platformに基づいて構築されたVoice Data Controllerは現在、AppExchange(https://appexchange.salesforce.com/appxListingDetail?listingId=a0N3A00000EcrmWUAR )で入手できる。

▽Voice Data Controller

このLightning対応アプリケーションは、55以上のUCおよび通話プラットフォームで記録された通話の音声および正確なトランスクリプトを組織がセールスフォースにインポートすることを可能にする。これには、PBX、UC、トレーディング、コールセンターのソリューションをはじめ、無線、モバイル、会議も含まれており、ビジネス全体におけるカスタマーインタラクションのすべてを可視化する。

Voice Data Controllerは自動的にリード、アカウント、コンタクト・レコードに通話およびトランスクリプトを自動的に割り振ることをサポートするので、ユーザーは検索と応答が可能になる。さらに、このリッチメタデータフィールドはネイティブSalesforceリポートおよびダッシュボードを使用する分析にも使用可能である。

▽今回の発表に対するコメント

グローバル・パートナーシップのヘッドであるケイト・ハッメット氏は「Red Boxはすでに世界の3000以上の顧客のためにボイスキャプチャーを行っている。大部分は第2次金融商品市場指令(MiFID II)、EU一般データ保護規則(GDPR)、ドッド・フランク法(Dodd Frank)、EU決済サービス指令(PSD/PSD 2)などの規制に準拠して動作し、セールスフォースとの統合によってその義務をサポートできる追加能力が提供される。またこれは、販売、マーケティング、顧客サービスチームにとって有用であり、追加のインサイトをはじめ、事実確認、調査、パフォーマンス管理、リポーティング機能を提供する」と語った。

セールスフォースのマイク・ウォルフ上級副社長(ISV Sales担当)は「われわれは喜んでRed BoxのAppExchange参加を歓迎する。Red Boxは、中心となる1カ所で顧客のボイス・インタラクションを可視化できる全く新しい方法を顧客に提供する。AppExchangeの急成長は、セールスフォースのエコシステム全体が最先端ソリューションを開発し、顧客の成功を促進するうえで大きな機会を提供していることを示している」と語った。

▽Salesforce AppExchange

エンタープライズクラウドマーケットプレースで世界をリードするSalesforce AppExchangeは、企業が全く新しい方法で販売、サービス、マーケティング、エンゲージメントを実行することを可能にする。5000以上のソリューション、500万の顧客インストール、7万のピアレビューを擁するSalesforce AppExchangeは、企業向けのクラウド、モバイル、ソーシャル、IoT、分析、人工知能テクノロジーの最も総合的なソースである。

追加資料

*Facebookでセールスフォースに「いいね」:https://www.facebook.com/salesforce

*Twitterでセールスフォースをフォロー:https://twitter.com/salesforce

*TwitterでRed Boxをフォロー:https://twitter.com/redboxrecorders

*FacebookでRed Boxのファンに:https://www.facebook.com/redboxvoice/

*LinkedInのRed Boxアカウント:https://www.linkedin.com/company/red-box-recorders/

Salesforce、AppExchange、その他は、salesforce.com, inc.の商標である。

▽Red Boxについて

Red Boxは有力な専門的なボイススペシャリストであり、エンタープライズ全体のボイスの価値を獲得し、セキュアにし、高めることを可能にする。最もオープンかつコネクテッドなプラットフォームによって、当社はグローバル企業およびSMEにおける55以上のシステム(レガシーおよび最新)からボイスコミュニケーションを記録し、文字化する。当社の顧客は完全なデータの統治を保ち、当社は最も広範なパートナーエコシステムに顧客をコネクトし、記録されたボイスデータの価値を極大化する。

当社は世界のリセラーチャンネルと協力し、金融、コンタクトセンター、政府、治安セクターの大手組織(世界トップ銀行6行、85%のインターディーラーブローカー、1700のコールセンター、70%以上の英警察を含む)から信頼されており、当社は世界の3000以上の顧客のために数百万の通話を日常的に記録し、セキュアにしている。

詳細はウェブサイトhttp://www.redboxvoice.com を参照。

Red Boxは9月25日から28日までサンフランシスコで開催されるDreamforce 2018のブース1829に出展する。

ソース:Red Box

Red Box Announces Voice Data Controller on the Salesforce AppExchange, the World's Leading Enterprise Apps Marketplace

PR74717

LONDON, August 21, 2018 /PRNewswire=KYODO JBN/ --

- Red Box customers can now benefit from application that enables the import

into Salesforce of audio and transcripts of enterprise-wide voice conversations

     (Logo: https://mma.prnewswire.com/media/728408/Red_Box_logo.jpg )

Red Box today announced it has launched Voice Data Controller on the Salesforce

AppExchange, empowering businesses to connect with their customers, partners

and employees in entirely new ways. Underpinned by Red Box's secure and

resilient voice capture solution, Voice Data Controller enables customer to:

- Align calls to Salesforce contacts, accounts and leads

- Search for keywords in transcripts

- Replay audio at the click of a button directly with Salesforce

- Analyse call using rich metadata fields and native Salesforce reports and

dashboards

Built on the Salesforce Platform, Voice Data Controller is currently available

on the AppExchange at

https://appexchange.salesforce.com/appxListingDetail?listingId=a0N3A00000EcrmWUAR

Voice Data Controller

The Lightning ready application enables organisations to import into Salesforce

the audio and accurate transcripts of calls captured from over 55 UC and

telephony platforms. This includes PBX, UC, trading and call centre solutions

as well as radio, mobile and meetings, ensuring complete visibility of customer

interactions from across the business.

The Voice Data Controller supports automatic assignment of calls and

transcripts to a lead, account or contact record and users can then search and

replay. In addition, the rich metadata fields can be used for analysis using

native Salesforce reports and dashboards

Comments on the News

"Red Box already captures voice for more than 3,000 customers globally," said

Kate, Hammett, Head of Global Partnerships. "Much of this is driven by

compliance with regulations such as MiFID II, GDPR, Dodd Frank and PSD/PSD 2

and the integration with Salesforce provides additional capability to support

their obligations. It's also of value to sales, marketing and customer service

teams, providing additional insight, as well as fact verification,

investigation, performance management and reporting functionality."

"We are happy to welcome Red Box onto the AppExchange, as they provide

customers with an exciting new way to gain visibility of customer voice

interactions in a central location," said Mike Wolff, SVP, ISV Sales,

Salesforce. "The exponential growth of the AppExchange underscores the enormous

opportunity the entire Salesforce ecosystem has in creating cutting-edge

solutions and driving customer success."

About Salesforce AppExchange

Salesforce AppExchange, the world's leading enterprise cloud marketplace,

empowers companies to sell, service, market and engage in entirely new ways.

With more than 5,000 solutions, five million customer installs and 70,000 peer

reviews, it is the most comprehensive source of cloud, mobile, social, IoT,

analytics and artificial intelligence technologies for businesses.  

Additional Resources

- Like Salesforce on Facebook: https://www.facebook.com/salesforce

- Follow Salesforce on Twitter: https://twitter.com/salesforce

- Follow Red Box on Twitter: https://twitter.com/redboxrecorders

- Become a fan of Red Box https://www.facebook.com/redboxvoice/

- Red Box on LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/red-box-recorders/

Salesforce, AppExchange and others are among the trademarks of salesforce.com,

inc.

About Red Box  

Red Box is the leading dedicated voice specialist, empowering organisations to

capture, secure and unlock the value of enterprise wide voice. With the most

open and connected platform, we capture and transcribe voice communications

from over 55 systems (legacy and new), across global enterprises and SMEs. Our

customers retain complete data sovereignty and we connect them to the broadest

partner ecosystem to maximise the value of captured voice data.

Working with our global reseller channel, we are trusted by leading

organisations across financial, contact centre, government and public safety

sectors (including six of the world's top banks, 85% of global interdealer

brokers, 1,700 call centres and over 70% of UK police forces) and we capture

and secure millions of calls daily for over 3,000 customers around the world.

For more information visit http://www.redboxvoice.com

Red Box is also exhibiting at Dreamforce 2018 in San Francisco, 25-28

September, booth 1829.

SOURCE: Red Box

  

本プレスリリースは発表元が入力した原稿をそのまま掲載しております。また、プレスリリースへのお問い合わせは発表元に直接お願いいたします。

このプレスリリースには、報道機関向けの情報があります。

プレス会員登録を行うと、広報担当者の連絡先や、イベント・記者会見の情報など、報道機関だけに公開する情報が閲覧できるようになります。

プレスリリース受信に関するご案内

SNSでも最新のプレスリリース情報をいち早く配信中