2018年オートモビリティーLAとLAオートショーに大手・新興自動車メーカーの出展確認
2018年オートモビリティーLAとLAオートショーに大手・新興自動車メーカーの出展確認
AsiaNet 75052 (1541)
【ロサンゼルス2018年9月7日PR Newswire=共同通信JBN】
*長年続くオートショーが世界中の人気自動車、輸送、技術ブランドで100万平方フィートを埋める
自動車メーカーが世界各地のオートショーから撤退しているとの報道にもかかわらず、オートモビリティーLA(Automobility LA)(https://automobilityla.com/ )とロサンゼルス・オートショー(Los Angeles Auto Show、LA Auto Show)(https://laautoshow.com/ )の主催者は7日、世界的な大手自動車メーカーの出展登録を堅持していると発表した。今年はアウディ、BMW、フォード、ジェネシス、Honda、メルセデス・ベンツ、ポルシェ、テスラ、トヨタなど人気ブランドがその他多数とともにLos Angeles Convention Centerに戻って来る。ショーの主催者は、自動車メーカー30社、1000車種以上の展示に加え、各ブランドを結集、屋内と屋外のスペース100万平方フィートを活性化する。
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11月26-29日および11月30日-12月9日にそれぞれ開催されるオートモビリティーLAとLAオートショーは、進化し続ける自動車・テクノロジー業界を紹介するプラットフォームの役割を担う。今年のオートモビリティーLAに参加するメディアと自動車・技術プロは4日間にわたり、Amazon Alexa、アストンマーティン、ゼネラルモーターズなどの専門家から洞察を得て、出席者2万人以上とネットワークを築き、新車披露を目撃することになる。電気自動車(EV)に焦点を当てたプレミアとアクティベーションのハブとして、オートモビリティーLAはBYTON、Rivianなど新ブランドの全く新しい電気・自動運転車を見る機会を出席者に与える。
オートモビリティーLAの直後には、111年目のLAオートショーが一般公開される。自動車の買い手、ショーのマニア、ファンは会場全域で最新の車を見て、フェラーリやランボルギーニのようなブランドのクールな特注スーパーカーをチェックし、試乗に参加して、Amazon Games、ICONA Designsなど人気企業のクリエーティブで楽しいアクティベーションを体験する機会がある。今年戻るGalpin Motorsは約30台のレアな特注車を持ち込む予定で、Hall of Customsを満たすライブDJも行われる。さらに、PolarisのSlingshotもLAオートショーに復帰して、刺激的なSlingshot試乗をもたらし、スリルを求める向きは新型のVRシミュレーターも楽しめる。
オートモビリティーLA とLAオートショーのリサ・カッツ社長兼最高経営責任者(CEO)は「自動車メーカーが継続的に参加すべきイベントを評価していることに感謝したい。ロサンゼルスは引き続き全米ナンバーワンの車購入市場と認識されており、オートモビリティーLA とLAオートショーは自動車ブランド、メディア、消費者にとって必見のイベントである」と語った。
車と現地アクティベーションのさらに興味深いニュースは今後数週間内に発表される。
オートモビリティーLA とLAオートショーに関する詳細やイベント参加については、http://www.AutoMobilityLA.com およびhttps://LAAutoShow.com を参照。
▽ロサンゼルス・オートショー(Los Angeles Auto Show)とオートモビリティーLA(Automobility LA)について
1907年創設のロサンゼルス・オートショー(Los Angeles Auto Show、LA Auto Show(R))は、毎シーズン最初に開催される主要な北米自動車ショーである。2016年に同ショーのプレス&トレード・デー(Press & Trade Days)がコネクテッドカー・エキスポ(Connected Car Expo、CCE)と統合され、テクノロジー業界と自動車業界を集めて、新しい製品と技術を発表、輸送とモビリティーの将来を取り巻く喫緊の問題を議論する業界初のトレードショー、オートモビリティーLA(AutoMobility LA(TM))になった。2018年のオートモビリティーLAは11月26-29日にLos Angeles Convention Centerで開催され、併せてメーカーの新車も披露される。2018年LAオートショーは11月30日-12月9日に一般公開される。オートモビリティーLAは、世界中から集まるメディアや業界の専門家の前で、新興の自動車会社がビジネスをし、画期的な新製品を公表し、戦略を発表する場である。LAオートショーはGreater L.A. New Car Dealer Associationの後援を得て、ANSA Productionsが運営する。最新のショー関連のニュース・情報はLAオートショーのTwitter(http://twitter.com/LAAutoShow )、Facebook(http://facebook.com/LAAutoShow )またはInstagram(https://www.instagram.com/laautoshow/ )をフォローし、アラート(http://www.laautoshow.com/ )に登録を。オートモビリティーLAに関する詳細はhttp://www.laautoshow.com/ を参照。オートモビリティーLAをTwitter(https://twitter.com/automobilityla?lang=en )、Facebook(https://www.facebook.com/automobilityla/ )、またはInstagram(https://www.instagram.com/automobilityla/ )でフォローを。オートモビリティーLAの新しいPodcastで過去のパネル、インタビュー、基調講演を聴くには(https://automobilityla.com/podcast/ )へ。
▽報道関係問い合わせ先
Sanaz Marbley/Devon Zahm
JMPR Public Relations, Inc.
(818) 992-4353
smarbley@jmpr.com
dzahm@jmpr.com
ソース:Los Angeles Auto Show
Leading Global Automakers And Newcomers Confirmed For 2018 AutoMobility LA And LA Auto Show
PR75052
LOS ANGELES, Sept. 7, 2018 /PRNewswire=KYODO JBN/ --
- Longstanding Auto Show Fills One Million Square Feet with Popular Automotive,
Transportation and Technology Brands from Around the World
Despite reports of automotive manufacturers pulling out of auto shows around
the world, organizers of AutoMobility LA (https://automobilityla.com/ ) and the
Los Angeles Auto Show (https://laautoshow.com/ ) (LA Auto Show) today announced
that they have maintained their roster of leading global automakers. This year,
popular brands including Audi, BMW, Ford, Genesis, Honda, Mercedes-Benz,
Porsche, Tesla and Toyota will return to the Los Angeles Convention Center
along with many others. In addition to the 30 automakers and their more than
1,000 vehicles on display, show organizers have attracted brands to activate
and exhibit across one million square feet of indoor and outdoor space.
Logo - https://mma.prnewswire.com/media/479829/LAAS___Logo.jpg
Both AutoMobility LA and the LA Auto Show – taking place Nov. 26-29 and Nov.
30-Dec. 9, respectively – will serve as platforms to showcase the ever-evolving
automotive and technology industries. Media, auto and tech professionals
attending this year's AutoMobility LA will gain insights from experts from
Amazon Alexa, Aston Martin and General Motors among others, network with more
than 20,000 attendees and witness vehicle unveilings over the course of four
days. A hub for EV-focused premieres and activations, AutoMobility LA will give
attendees a look at all-new electric and autonomous vehicles from new brands
including BYTON and Rivian.
Immediately following AutoMobility LA, the 111-year-old LA Auto Show will open
its doors to the public. Car shoppers, enthusiasts and fans of the show will
have the opportunity to see the latest vehicles, check out cool, customized
supercars from brands such as Ferrari and Lamborghini, participate in test
drives and experience creative and fun activations from popular companies
including Amazon Games and ICONA Designs throughout the show venue. Also
returning this year, Galpin Motors is slated to bring approximately 30 rare and
customized vehicles as well as a live DJ to fill its Hall of Customs.
Additionally, Polaris Slingshot will return to the LA Auto Show with its
exciting Slingshot ride experience, as well as a new VR simulator for thrill
seekers to enjoy.
"We appreciate that automakers are continually evaluating which events make
sense to participate in," said Lisa Kaz, President and CEO of AutoMobility LA
and the LA Auto Show. "Recognizing that Los Angeles continues to be the number
one car-buying market in the country, AutoMobility LA and the Los Angeles Auto
Show are must-attend events for automotive brands, media and consumers."
More exciting news on vehicles and on-site activations will be announced in the
coming weeks.
For more information on AutoMobility LA and the LA Auto Show, or to attend
these events, please visit http://www.AutoMobilityLA.com and
About the Los Angeles Auto Show and AutoMobility LA
Founded in 1907, the Los Angeles Auto Show (LA Auto Show(R)) is the first major
North American auto show of the season each year. In 2016, the show's Press &
Trade Days merged with the Connected Car Expo (CCE) to become AutoMobility
LATM, the industry's first trade show converging the technology and automotive
industries to launch new products and technologies and to discuss the most
pressing issues surrounding the future of transportation and mobility.
AutoMobility LA 2018 will take place at the Los Angeles Convention Center Nov.
26-29, with manufacturer vehicle debuts intermixed. LA Auto Show 2018 will be
open to the public Nov. 30-Dec. 9. AutoMobility LA is where the new auto
industry gets business done, unveils groundbreaking new products and makes
strategic announcements in front of media and industry professionals from
around the globe. LA Auto Show is endorsed by the Greater L.A. New Car Dealer
Association and is operated by ANSA Productions. To receive the latest show
news and information, follow LA Auto Show on Twitter
(http://twitter.com/LAAutoShow ), Facebook (http://facebook.com/LAAutoShow ) or
Instagram (https://www.instagram.com/laautoshow/ ) and sign up for alerts at
http://www.laautoshow.com/. For more information about AutoMobility LA, please
visit https://www.automobilityla.com/ and follow AutoMobility LA on Twitter
(https://twitter.com/automobilityla?lang=en ), Facebook
(https://www.facebook.com/automobilityla/ ) or Instagram
(https://www.instagram.com/automobilityla/ ). Listen to past panels,
interviews, and keynotes on AutoMobility LA's new podcast at
https://automobilityla.com/podcast/.
Media Contacts:
Sanaz Marbley/Devon Zahm
JMPR Public Relations, Inc.
(818) 992-4353
smarbley@jmpr.com
dzahm@jmpr.com
SOURCE Los Angeles Auto Show
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