ヴェネツィア・ビエンナーレの第75回ベネチア国際映画祭/レッドカーペットを飾ったジョルジオ・アルマーニ・ビューティウォークの美しきニューフェースたち

ジョルジオ・アルマーニ・ビューティ(Giorgio Armani Beauty)

ヴェネツィア・ビエンナーレの第75回ベネチア国際映画祭/レッドカーペットを飾ったジョルジオ・アルマーニ・ビューティウォークの美しきニューフェースたち

AsiaNet 75049

ミラノ(イタリア)、2018年9月6日/PRニュースワイヤー/  - 第75回ベネチア国際映画祭の公式ビューティスポンサー、ジョルジオ・アルマーニ・ビューティは、先週行われた映画祭のレッドカーペットに登場した新たな美女たちをここに紹介します。

Logo: https://mma.prnewswire.com/media/739571/Giorgio_Armani_Beauty_Logo.jpg

中国人女優 エレイン・チョン、モデルのバルバラ・パルヴィン、サラ・サンパイオ、マディシン・リアン、グレタ・フェロ の美女たちがそれぞれの女性らしさとコンテンポラリーな雰囲気でジョルジオ・アルマーニのブランドを大いに盛り上げました。

ジョルジオ・アルマーニ・ビューティのメイクとスキンケア商品はその独創的かつ革新的なエレメントによって、すべての女性が単なるメイクにとどまらない、自らが持つい自然の美しさを引き立てることができます。

この5人の美女たちは、今年になってジョルジュ・アルマーニ・ビューティ初のグローバルビューティ・アンバサダーになったことが発表された米アカデミー賞受賞女優ケイト・ブランシェットに次いでブランドの価値を高めています。ケイト・ブランシェットは、2013年の発売以来 Si フレグランスの顔として活躍しています。アンバサダーとしての顔ももつことになった彼女がメイクとスキンケアでもアルマーニの世界を広めてくれることでしょう。

エレイン・チョン、本名はチョン・シゥイーは、出演した大ヒット映画『芳華-Youth-』(2017年)で有名になった受賞女優です。彼女は、有名な上海戯劇学院出身で舞台芸術を専攻しました。現在、中国映画の新たな世代を担う中心的な女優として活躍しています。エレイン・チョンの弾けそうな美しさと際立った顔立ちは、自然なエレガンスと真の美という価値観を醸し出しています。

2014年以来、香水アクア・ディ・ジョイアの顔として活躍を続けるバルバラ・パルヴィンはこのほど、ブランドのグローバル展開となるプログラム「Acqua for Life(アクア・フォア・ライフ)」に参加することになりました。バルバラ・パルヴィンの溌剌とした美しさ、明るく自由奔放な生き方、そしてブランドへのこだわりは、美の世界に新たな扉を開きました。ハンガリー出身の若きスーパーモデルとして、すでに世界優秀の雑誌のカバーを飾っており、ロンドン、ミラノ、パリで開催されたファッション・ウィークでもランウェイを沸かせました。

ポルトガル生まれでニューヨーク在住のサラ・サンパイオはアジョア・アボアーとともに、本年のブランド「シィ パシオーネ」フレグランス・キャンペーンではケイト・ブランシェットに次ぐ存在感を示しました。彼女は、知名度の高いファッション雑誌の表紙を彩った経験をもつモデルで現在、キャットウォークの新たなシンボルとしての地位を確立しています。心の奥底から湧き出て、周りの人を明るくする笑顔は、まさに彼女の生きる喜びそのものです。2016年、アメリカ動物虐待防止協会 (ASPCA)の活動に参加した彼女は、動物の里親探し支援活動に力を入れています。

ニューヨークを中心にファッションモデルの活動を続けるマディシン・リアン は、有名ブランドのファッションショーでステージ経験を重ねています。今年に入り、ブランドの「ネオ・ヌード」キャンペーンに参加した彼女は、エネルギッシュで目を見張るような美しさを披露しました。何事にもオープンな姿勢で臨むマディシン・リアンは、家族と一緒に世界各地を旅することが大好きだそうです。

イタリアのモデルで女優のグレタ・フェロは、 アルマーニ/ラボラトリオの第1回作品である短編映画「Una Giacca - ジャケット- 」に出演しました。  

以上ニューフェイスの美女たちによるビューティキャンペーンは、2018年9月キックオフの予定です。

写真 (https://we.tl/t-6oS0pExqFr ) と動画

https://wetransfer.com/downloads/6d2d6ac7d2599e6431abf3ba6b7cebf020180905151305/3a84c7 )はこちらでダウンロードできます。

ジョルジオ・アルマーニ・ビューティ – シンプルで自然なエレガンスと真の美を追求 - 18年の長きにわたり、ジョルジオ・アルマーニ・ビューティは、繊細な美が施されたメイク用品を世に出してきました。その一部の商品は最先端の技術を投入して作られたスキンケアでファッションショーのバックステージでその魅力を発揮しています。女性の美しさにインスパイアされ、自然の美を秘めるのではなくあらわにするジョルジオ・アルマーニ・ビューティ。その代表的な製品のいくつかを以下に挙げます:アイズ トゥ キル(マスカラ)、アイ ティント、リップ・マエストロ、エクスタシー・シャイン、パワーファブリック、ルミナスシルク・ファンデーション、スキンケアのクレマ・ネラ、アルマーニ・プリマなどです。このほかジョルジオ・アルマーニ・ビューティのブランドは、男性と女性用のフレグランスのコレクションでも高い知名度を誇っています。中でもアクア・デ・ジオ、シィ、シィ・パシオーネ、オートクチュールのアルマーニ・プリヴェなどのフレグランスが際立っています。

メディア連絡先:

Martin BREBAN, International PR & Influence Communication

Director, GIORGIO ARMANI FRAGRANCES & BEAUTY

(日本語リリース:クライアント提供)

The New Faces of Giorgio Armani Beauty Walk the Red Carpet of the 75th Venice International Film Festival of La Biennale Di Venezia

PR75049

MILAN, Sept. 6, 2018 /PRNewswire=KYODO JBN/ --

     Giorgio Armani Beauty, the Official Beauty Sponsor of the 75th Venice

International Film Festival, is pleased to officially announce its new beauty

faces who appeared on last weekend's red carpets.

(Logo: https://mma.prnewswire.com/media/739571/Giorgio_Armani_Beauty_Logo.jpg )

    Chinese actress Elaine Zhong, models Barbara Palvin, Sara Sampaio, Madisin

Rian and Greta Ferro all embody the Giorgio Armani brand, with their different

types of femininity and their modernity.

    Through unique innovative products, the Giorgio Armani beauty's makeup and

skincare lines allow women to enhance their natural beauty, to be the best of

themselves, revealing rather than transforming.

    These five women will be enriching the brand's collective next to Academy

Award winner actress Cate Blanchett, who has been announced earlier this year

Giorgio Armani beauty very first Global Beauty Ambassador. Cate Blanchett has

been the face of the Si fragrance since its creation in 2013. Within this new

role, she is embodying makeup and skincare as well.

    Elaine Zhong, also known as ZHONG Chuxi, is a Chinese award winning actress

best known for her the critically acclaimed block buster Youth (2017). She is a

performing arts graduate from the prestigious Shanghai Theater Academy. Today

she is a leading figure for the new generation of Chinese cinema. Elaine

Zhong's powerful beauty and distinguished features transmit the core values of

natural elegance and authenticity.

    Barbara Palvin has been the face of ACQUA DI GIOIA since 2014 and has

recently become involved in the brand's global development program Acqua for

Life. Her vibrant beauty, joyful free spirit and dedication to the brand's

values make Barbara Palvin the perfect addition to the beauty universe. This

young Hungarian supermodel has already covered some of the world's biggest

magazines and walked the runway at Fashion Weeks in London, Milan, and Paris.

    Sara Sampaio is a Portuguese-born model living in New York City who has

been part of the brand's SI PASSIONE fragrance campaign earlier this year, next

to Cate Blanchett and along with Adwoa Aboah. She has appeared on the covers of

the most prestigious fashion publications, and has also become a modern-day

catwalk icon. Relentlessly positive with a contagious smile, her joie de vivre

bursts out from within. In June 2016, she teamed up with the American Society

for the Prevention of Cruelty to Animals (ASPCA) to support the fight for

homeless animals.

    Madisin Rian is a New York based fashion model, emerging on prestigious

brands' catwalks. Earlier this year, she has collaborated on the brands' Neo

Nude campaign, bringing a vibrant energy and incredible beauty. Open minded,

Madisin Rian is an avid traveler with a penchant for exploring the world

alongside her family.

    The Italian model and actress Greta Ferro played a role in Una Giacca (A

Jacket), the short film created for the first edition of the Armani/Laboratorio

project.

    The new beauty campaigns featuring these new faces will start to kick off

as of September 2018.

    Photo [https://we.tl/t-6oS0pExqFr ] and video

[https://wetransfer.com/downloads/6d2d6ac7d2599e6431abf3ba6b7cebf020180905151305/3a84c7 ] assets available for download here.

    Giorgio Armani beauty - simplicity, natural elegance and authenticity - For

18 years, Giorgio Armani beauty has been delivering beautifully textured

make-up - some of which created directly backstage at the brand's fashion shows

- , skincare formulated from the most pioneering science. Inspired by women,

created to reveal - rather than hide - their natural beauty, it is renowned for

several iconic products: Eyes to Kill mascara and Eye Tint, Lip Maestro and

Ecstasy Shine, Power Fabric and Luminous Silk foundation as well as Crema Nera

and Armani Prima skincare. The brand is also renowned for its men and women

fragrance collections among which Acqua Di Gio, Si and SI PASSIONE as well as

for its haute couture range Armani Prive.

    Contact : Martin BREBAN, International PR & Influence Communication

Director, GIORGIO ARMANI FRAGRANCES & BEAUTY

Source:  Giorgio Armani Beauty

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