Astea InternationalがAlliance Enterpriseを発売  受賞歴があるAllianceフィールドサービス管理の最新バージョン

Astea International Inc.

Astea InternationalがAlliance Enterpriseを発売  受賞歴があるAllianceフィールドサービス管理の最新バージョン

AsiaNet 75140 (1595)

【ホーシャム(米ペンシルベニア州)2018年9月12日PR Newswire=共同通信JBN】

*Alliance Enterpriseは複雑性が高まるサービス・エコシステムを一元管理するように設計されたエンタープライズグレード・テクノロジーを提供

フィールドサービス管理(https://astea.com/products-services/alliance/ )およびモビリティー・ソリューション(https://astea.com/products-services/alliance/mobile-field-service/ )で世界をリードするプロバイダー、Astea International Inc.は12日、同社の受賞歴があるAllianceフィールドサービス管理およびモビリティー・プラットフォームの最新バージョンの発売を発表した。Alliance Enterpriseは、サービス志向企業が活動しなければならない複雑さを増すエコシステムのエンタープライズグレード・テクノロジーによる一元管理方法について、全く新しい観点をフィールドサービス業界に紹介する。

Astea Internationalのデービッド・F・ジアネット最高執行責任者(COO)は「Alliance Enterpriseは、業界で最も有能なフィールドサービス・アプリケーションの単に新しいバージョンだけではない。それは、当社のテクノロジーをプラットフォームに移行したもので、ワークフローを簡素化し、その他のあらゆる環境に自由に溶け込み、顧客体験の差別化を生み出し、ほとんどすべてのメディアを通じて顧客および利害関係者とシームレスに、かつ常に情報交換し、技術的能力を必要としない新しいツールセットを使って、それを実行できる能力を顧客に提供する。Alliance Enterpriseはライフサイクル全体におけるあらゆるタイプのサービス業務で、あらゆる被雇用者(従業員、第3者、臨時被雇用者)の価値を最大限に引き出す能力を組織に提供する。このプラットフォームはまた、サービス業務の状態の最新情報をエンドカスタマーに自動的に提供するので、管理者が組織のパフォーマンスを独自に理解することに役立つ」と語った。

▽アジリティーを実現する強力なワークフローとインテグレーション能力

Alliance Enterpriseは、グラフィックを多用したドラッグアンドドロップ機能を提供しアプリケーション・ワークフォローを修正する新しいプロセスフォロー・エンジンを通じて、非技術系ユーザーが強力な機能を使用できるようにする。この新しいツールは、あらゆるユーザーが柔軟でアジャイルなビジネスプロセスを構築し、インテグレーション、マルチチャンネル通信オートメーション、サービス拡大など幅広いニーズに応えるために利用できる。これらのカスタム化したワークフローは、組織のリーダーが顧客へのサービス提供、コストとサービスレベル・コミットメントのバランス、顧客体験の差別化、収益性の管理などを考える微妙な方法を示す独自プロセスの組み合わせを組織が生み出すことを可能にする。

15万人のサービス幹部を擁する世界規模のサービス・コミュニティーであるThe Service Councilのグレッグ・ギブス副社長(グローバル顧客トランスフォーメーション担当)は「私はサービス組織向けのAsteaの完全なライフサイクル・ソリューションの最新バージョン、特に強化されたユーザーフレンドリーなプロセスフロー機能性に大いに感銘を受けた。Asteaは単一の直感的なアプリケーションにすべてを盛り込んだ」と語った。

Alliance Enterpriseはこれらのワークフロー・ツールに依存して、既存のIT環境へのシームレスなインテグレーションを設計し、広範な多数の異なる情報源とやりとりする柔軟性を既存のIT環境に提供する(https://astea.com/solutions/by-need/integrated-enterprise/ )。このプラットフォームは人間が介在しなくてもワークフローをトリガーしてより高い効率性を生み出し、被雇用者がプロアクティブなデータ主導型の決定を下す際に必要な情報のすべてにアクセスすることを可能にする。

▽強化された顧客セルフサービス管理能力

Alliance Enterpriseの顧客重視の設計理念(https://astea.com/solutions/by-need/improve-customer-satisfaction/ )は、サービス提供プロセスへのモバイルかつリアルタイムな参加を求めるクライアントの高まる需要を満たすためにサービス組織を支援する。

Astea Internationalのグローバルマーケティング担当ディレクターであるエミリー・ハックマン氏は「Alliance Enterpriseによって、サービス企業は完全な顧客セルフサービス管理能力を提供し、クライアントが望む透明性とコントロールをクライアントに提供することができる。Allianceの顧客ポータルおよびモバイルアプリを通じて、顧客は必要に応じてサービスリレーションシップ全体の可視化にアクセスし、サービスの必要性に迅速かつ正確に対処することができる。このスマートな瞬時のセルフサービスのレベルを高めることは便利かつモバイルであり、顧客がサービスプロバイダーとの情報のやりとりを求める方法に合致している。

▽適切な人材およびパーツのすべてに効果的にコネクトするスマートなスケジューリング

最も数学的にインテリジェントなスケジューリング最適化エンジンの1つとして長く見なされてきたAlliance Enterpriseは、FedEx(R)とUPS(R)と統合することによってこのスケジューリング能力を強化し、パーツ供給をテクニシャンの到着日と調整する。さらに、Allianceのスケジューリング・モデル(https://astea.com/products-services/alliance/automated-dispatch-scheduling/ )は、テクニシャンと顧客が日常的に出会う実世界の状態を組み込んだスケジューリングも作成する。このモデルはMicrosoft Outlook(R)に組み込まれ、スケジュール作成の際にテクニシャンの個人的な休憩を考慮に入れるとともに、エンドカスタマーがAlliance顧客セルフサービス・モバイルアプリケーションないしはウェブポータルを通じてアポイントメントをスケジュールに組み入れることも可能にする。

▽設定可能性と使い勝手のために設計されたスリークでウェブインスパイアード・インターフェース

Alliance Enterpriseは高度な設定が可能なクリーンなイメージを持ち、ユーザーが能率的なユーザー体験を開発することを可能にするとともに、ユーザーが仕事を遂行するために必要な情報だけに注意を集中することを可能にする。ユーザー体験の向上は、テクノロジー導入および関与を促進し、究極的には顧客体験を向上させる。

ARC Advisory Groupのラルフ・リオ副社長(エンタープライズ・ソフトウエア担当)は「ユーザーの使い勝手のよいものへの期待はスマートフォンアプリによって大幅に高まっている。Asteaの新しいソフトウエア・リリースは、スケジューリング、発送、サービス依頼電話、請求書発送を含むサービス業務のワークフロー全体で、この高度なレベルの使い勝手のよさを提供する。向上した使い勝手に加え、より高い組織コンプライアンス、データ保全性、経営計画および最適化ツールとしてのソフトウエアへの信頼も伴っている。

▽Astea Internationalについて

Astea Internationalは、完全なサービスライフサイクル管理のすべての基盤である顧客管理、サービス管理、アセット管理、物流・逆物流管理、モバイルワークフォース管理・最適化を含め、フィールドサービスおよびモバイルワークフォース管理のグローバルリーダーである。Asteaのテクノロジーは世界最高のサービス志向企業がより大きな収益を上げることを支援するとともに、あらゆる顧客リレーションシップ・タッチポイントでシームレスで着実、かつ極めてパーソナライズされた体験を生み出すプロアクティブなコミュニケーションを通じて顧客満足度とサービスレベルの適切なバランスを保つ。Asteaのソリューションはプロセス、人間、パーツ、情報を一元管理し、組織全体が極めて競争の激しいグローバルマーケットで持続可能な価値を創出することに専念できるようにする。

www.Astea.com.  Service Smart. Enterprise Proven

(C) 2018 Astea International Inc. Astea、Astea Alliance、Alliance Enterpriseは、Astea International Inc.の商標である。ここで言及したその他の企業および瀬品名はそれぞれの所有者の商標である。

ソース:Astea International Inc.

▽問い合わせ先

Emily Hackman

Director of Global Marketing

+1 215-682-2500

ehackman@astea.com

Investor Relations Contact

Renmark Financial Communications Inc.

Laura Welsh

welsh@renmarkfinancial.com

Tel: +1 (416) 644-2020 or +1 (514) 939-3989

www.renmarkfinancial.com

Astea International Launches Alliance Enterprise(TM)-- the Newest Version of its Award-Winning Alliance Field Service Management and Mobility Platform

PR75140

HORSHAM, Pennsylvania., Sept. 12, 2018 /PRNewswire=KYODO JBN/ --

--Alliance Enterprise delivers enterprise-grade technology designed to unify

the increasingly complex service ecosystem

Astea International Inc., a leading global provider of field service management

(https://astea.com/products-services/alliance/) and mobility solutions

(https://astea.com/products-services/alliance/mobile-field-service/), announced

today the launch of Alliance Enterprise(TM), the newest version of its

award-winning Alliance field service management and mobility platform. Alliance

Enterprise introduces to the field service industry an entirely new perspective

on how an enterprise-grade technology can unify the increasingly complex

ecosystem in which service-driven companies must operate.

"Alliance Enterprise isn't just a new version of one of the most capable field

service applications in the industry," said David F. Giannetto, chief operating

officer at Astea International. "It is the transition of our technology into a

platform that gives customers the power to streamline workflows to create

differentiating customer experiences, integrate freely into any other

environment, seamlessly and consistently interact with customers and

stakeholders via nearly any medium, and do so using a new toolset that does not

require technical capabilities. It gives organizations the ability to maximize

the value of any workers—employees, third parties and contingent workers—during

any type of service activity throughout the entire lifecycle. The platform also

automatically updates end customers on the status of their service activities

and helps management understand organizational performance out-of-the box."  

Powerful Workflow and Integration Capabilities that Enable Agility

Alliance Enterprise puts powerful capabilities into the hands of non-technical

users via a new process flow engine that offers graphical, drag-and-drop

functionality to modify application workflows. This new tool can be harnessed

by any user to build flexible, agile business processes that address a wide

variety of needs such as integrations, multi-channel communication automation

and service escalations. These custom workflows allow organizations to create a

unique combination of processes that reflect the nuanced way leaders think

about serving their customers, balancing costs versus service-level

commitments, differentiating their customers' experience and managing

profitability.

"I am extremely impressed with the new version of Astea's full lifecycle

solution for service organizations—particularly the enhanced and user-friendly

process flow functionality," said Greg Gibbs, vice president of global customer

transformation at The Service Council, a global service community with 150,000

service executive members across six continents. "Astea has brought it all

together in one intuitive application."

Alliance Enterprise also relies upon these workflow tools to design seamless

integrations into the existing IT environment, giving it the flexibility to

interact with a wide range of multiple disparate information sources

(https://astea.com/solutions/by-need/integrated-enterprise/). The platform can

then trigger workflows without human intervention to create greater efficiency

and provide employees access to all of the information they need to make

proactive, data-driven decisions.

Enhanced Customer Self-Service Management Capabilities

The customer-centric design philosophy of Alliance Enterprise

(https://astea.com/solutions/by-need/improve-customer-satisfaction/) empowers

service organizations to meet their clients' increasing demands for mobile,

real-time participation in the service delivery process.

"With Alliance Enterprise, service companies can deliver a full customer

self-service management capability that gives their clients the transparency

and control they want," said Emily Hackman, director of global marketing at

Astea International. "Through the Alliance customer portal and mobile app,

customers have on-demand access to a 360-degree view of their service

relationship, allowing them to address their service needs quickly and

accurately. This heightened level of smart, instant self-service is convenient,

mobile, and conforms to how customers want to interact with their service

provider."

Smart Scheduling that Efficiently Connects All the Right People and Parts

Long considered one of the most mathematically intelligent scheduling

optimization engines in the field service industry, Alliance Enterprise

enhances this scheduling capability by integrating with FedEx(R) and UPS(R) to

coordinate parts delivery dates with technician arrival dates. Additionally,

Alliance's scheduling module

(https://astea.com/products-services/alliance/automated-dispatch-scheduling/)

creates schedules that incorporate the real-world situations your technicians

and customers encounter daily. It integrates with Microsoft Outlook(R) to

consider technicians' personal time off when creating schedules, and it also

allows end customers to schedule appointments via the Alliance customer

self-service mobile application or web portal.

Sleek, Web-Inspired User Interface Designed for Configurability and Usability

Alliance Enterprise sports a new clean look and feel that is highly

configurable, enabling users to create a streamlined user experience, focusing

their attention on only the information they need to do their job. Improved

user satisfaction can drive better technology adoption and engagement, and

ultimately a better customer experience.

"User expectations for ease-of-use have increased substantially with smartphone

apps," commented the VP of Enterprise Software at ARC Advisory Group, Ralph

Rio. "Astea's new software release provides this high level of usability across

the workflow of a service activity including scheduling, dispatching, the

service call, and billing.  With improved ease-of-use comes higher

organizational compliance, data integrity and trust in the software as a

business planning and optimization tool."

To learn more about Alliance Enterprise, request an online demonstration

(https://astea.com/request-a-demo/).

About Astea International

Astea International is a global leader in field service and mobile workforce

management, including all the cornerstones of full service lifecycle

management: customer management, service management, asset management, forward

and reverse logistics management and mobile workforce management and

optimization. Astea technology helps the world's best service-driven companies

generate higher profit while properly balancing customer satisfaction and

service levels through proactive communication that creates a seamless,

consistent and highly personalized experience at every customer relationship

touch point. Astea's solutions unify processes, people, parts, and information

to focus the entire organization on the creation of sustainable value in highly

competitive, global markets.

www.Astea.com.  Service Smart. Enterprise Proven.

(C) 2018 Astea International Inc. Astea, Astea Alliance, and Alliance

Enterprise are trademarks of Astea International Inc. All other company and

product names contained herein are trademarks of the respective holders.

SOURCE: Astea International Inc.

CONTACT: Emily Hackman, Director of Global Marketing, +1 215-682-2500,

ehackman@astea.com; Investor Relations Contact: Renmark Financial

Communications Inc., Laura Welsh:lwelsh@renmarkfinancial.com, Tel: +1 (416)

644-2020 or +1 (514) 939-3989, www.renmarkfinancial.com

  

本プレスリリースは発表元が入力した原稿をそのまま掲載しております。また、プレスリリースへのお問い合わせは発表元に直接お願いいたします。

このプレスリリースには、報道機関向けの情報があります。

プレス会員登録を行うと、広報担当者の連絡先や、イベント・記者会見の情報など、報道機関だけに公開する情報が閲覧できるようになります。

プレスリリース受信に関するご案内

SNSでも最新のプレスリリース情報をいち早く配信中