RevitaLash(R) Cosmeticsが乳がん啓発へのたゆまぬコミットメントを維持

RevitaLash Cosmetics

RevitaLash(R) Cosmeticsが乳がん啓発へのたゆまぬコミットメントを維持

AsiaNet 75074 (1556)

【ベンチュラ(米カリフォルニア州)2018年9月14日PR Newswire=共同通信JBN】

*乳がんイニシアチブを支援する毎年実施のBrand Pink Campaignでグローバルな還元を開始

年間を通じて乳がんイニシアチブへの誇りある支持者であるRevitaLash(R) Cosmeticsは、毎年行うピンク・プロモーションを初公開した。これは2018年8月1日に始まっており、乳がん啓発月間を支援し、たたえるため10月末まで続く。その限定版コレクションは、受賞歴があり人気の高いRevitaLash(R) Advanced (3.5mL)またはRevitaBrow(R) Advanced (3.0 mL)が有名なピンクリボンと共に高級感のある白い化粧ポーチに入ったものである。

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このキャンペーンを通じ、RevitaLash Cosmeticsの創設者兼最高経営責任者(CEO)であるマイケル・ブリンケンホフ博士は、32歳で転移性乳がんと診断された亡き妻の遺産に敬意を表し、それを継承する。ブランドは年間を通じ、RevitaLash Cosmeticの売り上げの一部を寄付する。

ブリンケンホフ博士は「慈善活動は常にRevitaLash Cosmeticsブランドの中心にあり続けてきた。われわれの遺産を大変誇りに思い、当社のEternally Pinkの誓いの一環として乳がん啓発への継続中の支援によって遺産に敬意を表する。RevitaLash Cosmeticsのファミリー全体にとって非常に大切である」と述べた。

今年、RevitaLash Cosmeticsは世界的な還元戦略によって、その慈善活動の範囲を拡大している。今から2018年10月までPinkプロモーション・ギフトセットの販売1セットにつき2ドルが、世界中の乳がん啓発、研究および教育のイニシアチブに最大5万ドルに上るまで寄付される。また、2018年9月15日から2018年10月31日までの期間中にrevitalash.com で販売されたまつ毛および眉毛のコンディショナーについて、同社は販売1点につきRevitaBrow(R) Advancedを1本、最大1600本までをCity of Hope Positive Image Centerに寄付する。

限定版は、セレクトスパ、サロン、専門小売店およびオンラインのrevitalash.com で購入可能である。

▽RevitaLash Cosmeticsについて

RevitaLash Cosmeticsは先進的なまつ毛、眉毛および髪のビューティー製品の世界的なリーダーである。2006年に創設され、コレクションには受賞した製品であるRevitaLash(R) Advanced Eyelash ConditionerおよびRevitaBrow(R) Advanced Eyebrow Conditionerが含まれ、世界で1万を超す内科医院、スパ、サロン、および専門小売店で入手可能である。非営利の乳がんイニシアチブの支援者として、Revitalash Cosmeticsは売り上げの一部を研究および教育イニシアチブに寄付し、10月のみならず年間を通じて乳がんのコミュニティーに還元している。詳細はwww.revitalash.com を参照。(RevitaLash Advancedはカリフォルニアでは入手不可)

ソース:RevitaLash Cosmetics

▽問い合わせ先

Sarah Stinn

sstinn@behrmanpr.com

RevitaLash(R) Cosmetics Maintains Tireless Commitment to Breast Cancer Awareness

PR75074

VENTURA, California, Sept. 14, 2018 /PRNewswire=KYODO JBN/ --

-- Annual Brand Pink Campaign Supporting Breast Cancer Kicks Off with Global

Giving

A proud supporter of year-round breast cancer initiatives, RevitaLash(R)

Cosmetics has debuted its annual Pink promotion, which began August 1st, 2018

and will continue through October to support and celebrate Breast Cancer

Awareness month. The limited edition collection consists of the award-winning

and coveted RevitaLash(R) Advanced (3.5mL) or RevitaBrow(R) Advanced (3.0 mL)

housed in a luxury, white cosmetic bag with the celebrated pink ribbon.

Logo - https://mma.prnewswire.com/media/653485/RevitaLash_Cosmetics_Logo.jpg

Through this campaign, RevitaLash Cosmetics Founder and CEO, Michael

Brinkenhoff, M.D. honors and carries on the legacy of his late wife, who was

diagnosed with metastatic breast cancer at the age of 32. The brand donates a

portion of the proceeds from RevitaLash Cosmetic sales year-round.  

"Philanthropy has always been at the heart of the RevitaLash Cosmetics brand.

We are very proud of our legacy and honor it with ongoing support for breast

cancer awareness as part of our Eternally Pink pledge. It is so near and dear

to the entire RevitaLash Cosmetics family," says Dr. Brinkenhoff.

This year, RevitaLash Cosmetics is expanding their philanthropic footprint with

a global giving strategy. From now through October 2018, $2 from the sale of

each Pink promotion gift set will be donated to breast cancer awareness,

research and education initiatives worldwide up to a maximum of $50,000.  Also,

for every eyelash and eyebrow conditioner sold on revitalash.com from September

15th 2018 - October 31st 2018, the company will donate one RevitaBrow(R)

Advanced to the City of Hope Positive Image Center up to a maximum of 1,600

units.

This limited edition offer is available on shelves in select spas, salons and

specialty retailers and online at revitalash.com.

About RevitaLash Cosmetics

RevitaLash Cosmetics is a worldwide leader in developing advanced lash, brow

and hair beautification products.  Established in 2006, the collection includes

award-winning RevitaLash(R) Advanced Eyelash Conditioner and RevitaBrow(R)

Advanced Eyebrow Conditioner, and is available in over 10,000 physician's

offices, spas, salons, and specialty retailers worldwide.  A supporter of

non-profit breast cancer initiatives, RevitaLash Cosmetics donates a portion of

proceeds to research and education initiatives, giving back to the breast

cancer community year-round, not just in October. For information, visit

www.revitalash.com. [RevitaLash Advanced is not available in California.]

SOURCE: RevitaLash Cosmetics

CONTACT: Sarah Stinn, sstinn@behrmanpr.com

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