SuningがSalone del Mobile. Milano Shanghaiによるデジタル時代における準備を支援

Suning Holdings Group

SuningがSalone del Mobile. Milano Shanghaiによるデジタル時代における準備を支援

AsiaNet 75202 (1617)

【上海2018年9月14日PR Newswire=共同通信JBN】

*Suningが「The Red Night」に参加し過去最高のショーを予想

中国最大手のスマートリテール企業、Suningは13日夜、今年11月に開催される第3回Salone del Mobile. Milano Shanghai(上海サローネ・デル・モービレ・ミラノ)の全体的発足パーティーである「The Red Night」で同イベントの主要戦略パートナーとして、同社の革新的消費者体験でゲストたちを大喜びさせたと発表した。

業界リーダーたちが雰囲気あるCha Villaに集まり、2018年11月22-24日にShanghai Exhibition Centre(SEC)で開催される今度の世界的フェアを祝賀した。Salone del Mobile. Milano Shanghaiは「Made in Italy」の卓越性を示す家具・インテリアデザイン業界の大手国際的イベントである。

記者会見後に「Salone Red」色で統一された会場で開かれた「The Red Night」はオーディエンスに、彼らが楽しみに待つものを告げた。このショーには、機能性、革新性、そして魅力的な外観を備えたDesign製品と、古典的なエレガンスと現代的なデザインを結合させたxLux製品が含まれている。Suningはイベントの主要戦略パートナーである。

ミラノを本拠とする国際部門責任者スティーブン・チャン氏は「中国の先進的な消費者市場は、グローバルなデザインと製造ブランドにとって大きな可能性を秘めている。Suningはスマートリテーラーとして、世界から集まった趣味の良いパーソナライズされたライフスタイルを追求し、地元の消費者、特に若い世代をリードすることを強く願っている、われわれはSalone del Mobileの主要戦略的パートナーとして、内外の最も創造的な精神を結ぶとともに、イタリアの高級家財道具デザインを導入する絶好の機会と見ている。われわれは異文化コミュニケーションの実例を提供し、デジタル化時代に中国とイタリアの間でより革新的な商談を引き出すことを願っている」と語った。

Suningは大手スマートリテーラーとして、世界の顧客に向けてより洗練され、パーソナライズされた製品とサービスの体験を創出する新しい方法を追求している。同時に、中国市場では高級なデザイン、品質の魅力、革新的なイタリアのライフスタイルと家具への欲求が急速に高まっている。今年の初頭、Suningは自社ミラノ事務所をオープンし、中国市場への参入を希望する高級ブランドとの提携を探った。

Salone del Mobile. Milano Shanghaiは今年で3回目となる。3日間にわたるこのイベントでは、4万人以上のビジターに、「Made in Italy」製品の美しさ、品質、高級デザインとエレガンスへの没入を約束する。Suningがすでに提携しているAGRESTIやTechnoGymなど、100以上のプレミアムイタリアブランドが参加している。

「The Red Night」にはミシェル・チェッキ駐上海イタリア総領事、Salone del Mobile.Milanoのマルコ・サベッタ総支配人など著名人が出席した。

Suningは、子会社の中国最大手のオンライン・ツー・オフライン(O2O)リテール企業で、2018年のフォーチュン・グローバル500社リストに入ったSuning.comを通じたスマートリテールなど8つの事業に進出している。同社はまた、2018年11月5-10日に開催されるChina International Import Expo Trade Fairでの大きな役割を果たしている。Suningは中国の消費者市場での消費アップグレーディングに直面し、世界的な機会を通じて海外の高級ブランドの個人・家庭用商品とのビジネス協力を継続的に拡大し、強力な産業界代表とのより建設的なパートナーシップを確立することを目指している。

▽Suningについて

1990年に創設されたSuningは中国の主要商業企業で、中国と日本に上場企業がある。Suning Holdingsは2018年、中国の民間企業トップ500社の2位にランクされ、年間売上高は808億5000万米ドル(5578億8000万元)。「全ての人のために一流の質の生活を創造することにより、業界全体のエコシステムを主導する」との使命を持って、SuningはSuning.com、Logistics、Financial Services、Technology、Real Estate、Sports、Media & Entertainment、Investmentの8つの垂直事業を通じてコアビジネスを強化し、拡大している。このうちSuning.comは2017年および2018年のフォーチュン・グローバル500社リストに入った。

詳細な情報はwww.suningholdings.com を参照。

Photo - https://photos.prnasia.com/prnh/20180914/2237871-1-a

Photo - https://photos.prnasia.com/prnh/20180914/2237871-1-b

ソース:Suning Holdings Group

Suning Helps Salone del Mobile.Milano Shanghai Get Ready In Style Of Digitized Era

PR75202

SHANGHAI, Sept. 14, 2018 /PRNewswire=KYODO JBN/ --

- SUNING ATTENDS THE RED NIGHT TO EXPECT THE BEST SHOW YET -

Suning, China's largest smart retailing enterprise, announced as the Main

Strategic Partner to the 3rd Salone del Mobile.Milano Shanghai wowed guests

with its innovative consumer experience yesterday evening at The Red Night, the

exclusive launch party for the exhibition held in November of this year.

Industry leaders gathered at the atmospheric Cha Villa to celebrate the

forthcoming world fair, which runs at the Shanghai Exhibition Centre (SEC) from

22-24 November 2018. Salone del Mobile.Milano Shanghai is the leading

international event for the furniture and interior design industry which

showcases the excellence of 'Made in Italy'.

The Red Night - which saw the venue bathed in 'Salone Red' - followed a press

conference, told the audience what they can look forward to. The show includes

Design products embodying functionality, innovation and great looks, along with

xLux products marrying classic elegance and contemporary design. Suning is the

main strategic partner of the event.

Steven Zhang, who is based in Milan where he is responsible for the company's

international ambitions, said: "The advancing consumer market of China has huge

potential for global design and manufacturing brands. Suning as a smart

retailer, aspires to lead local consumers, especially younger generations, in

pursuit of tasteful and personalized lifestyle gathered from the world. As

Salone del Mobile's main strategic partner, we view this as a great opportunity

to bring in Italian design of exclusive home furnishings, while connecting some

of the most creative minds domestic and aboard. We hope to give an example of

cross-culture communications and inspire more innovative business talks between

China and Italy in the digitized era."

As a leading Smart Retailer, Suning is exploring new ways to create more

refined and personalised products and services experience for global consumers.

At the same time, the Chinese market is rapidly developing a desire for

high-end designs and the charm of quality and innovative Italian lifestyle and

furnishing. Earlier this year, Suning opened its own Milan office to explore

partnerships with exclusive brands wanting to access the China market.

This year will be the third edition of the Salone del Mobile.Milano Shanghai.

The three-day event promises over 40,000 visitors an immersion into the beauty,

quality, design luxury and elegance of products 'Made in Italy'. More than 100

premium Italian brands are taking part including AGRESTI and TechnoGym whom

Suning has already cooperated with.

The Red Night was also attended by high-profile guests including Michele

Cecchi, General Consul of Italy in Shanghai and Marco Sabetta, General Manager

of Salone del Mobile.Milano.

Suning has interests in eight industries including Smart Retail through its

subsidiary Suning.com, the leading 'O2O' (offline to online) retailer in China

ranked in the 2018 Fortune Global 500. The company is also playing a major role

in the China International Import Expo Trade Fair which will take place from

5-10 November 2018. Facing the consumption upgrading in Chinese consumer

market, Suning aims to continuously expand its business cooperation with

overseas quality brands of personal and home life merchandises through such

worldwide opportunity and establish more constructive partnerships with great

industrial representatives.

About Suning

Founded in 1990, Suning is one of the leading commercial enterprises in China

with two public companies in China and Japan respectively. In 2018, Suning

Holding ranked second among the top 500 non-state owned enterprises in China

with annual revenue of 80.85 billion USD (557.88 billion RMB). With the mission

of "Leading the Ecosystem across Industries by Creating Elite Quality of Life

for All", Suning has strengthened and expanded its core business through eight

vertical industries: Suning.com, Logistics, Financial Services, Technology,

Real Estate, Sports, Media &Entertainment, and Investment, among which

Suning.com is listed on the 2017 and 2018 list of Fortune Global 500.

For more information see www.suningholdings.com

Photo - https://photos.prnasia.com/prnh/20180914/2237871-1-a

Photo - https://photos.prnasia.com/prnh/20180914/2237871-1-b

SOURCE  Suning Holdings Group

本プレスリリースは発表元が入力した原稿をそのまま掲載しております。また、プレスリリースへのお問い合わせは発表元に直接お願いいたします。

このプレスリリースには、報道機関向けの情報があります。

プレス会員登録を行うと、広報担当者の連絡先や、イベント・記者会見の情報など、報道機関だけに公開する情報が閲覧できるようになります。

プレスリリース受信に関するご案内

SNSでも最新のプレスリリース情報をいち早く配信中