コックス・アンド・キングスの観光パンフレットがPATA ゴールド・アワード2018を受賞

コックス・アンド・キングス

コックス・アンド・キングスの観光パンフレットがPATA ゴールド・アワード2018を受賞

AsiaNet 75204 (1625)

【ムンバイ(インド)2018年9月14日PR Newswire=共同通信JBN】22カ国に展開する世界最古の大手旅行会社で、創立260周年を祝うコックス・アンド・キングス(Cox & Kings Ltd.)は、名声のあるPacific Asia Travel Association(太平洋アジア観光協会、PATA) のMarketing Media - Consumer Travel Brochure (マーケティング・メディア-消費者観光パンフレット)分野でゴールド・アワードを受賞した。コックス・アンド・キングスの「インド観光の体験的紹介」のエントリーは、業界の名士で構成する著名な審査員団によって多数の候補の中から選ばれた。マレーシア・ランカウイのMahsuri International Exhibition Centre (マハスリ国際展示センター、MIEC)で開催された授賞式では、旅行・ツーリズム産業から32の傑出したエントリーがあった。

コックス・アンド・キングスのグループ最高経営責任者(CEO)、ピーター・ケルカー氏は「顧客エンゲージメントはわれわれにとって多くのことを意味していて、われわれは常にわれわれのサービスを向上させ、目の肥えた観光客へ紹介する革新的な方法を考えている。われわれの観光パンフレットはインドの活気ある見どころや体験を展示するだけでなく、観光客がより良い旅行を計画するのを支援する総合的な情報案内を提供することを意図している。われわれの革新的なマーケティング・イニシアチブがPATAのような世界的なプラットフォームで認められたことをたいへん誇りに思う」と述べた。

コックス・アンド・キングス(Cox & Kings Ltd.('C&K'))は4大陸22カ国に展開する大手レジャー・教育旅行グループである。世界有数の経験豊富な旅行会社で、1758年から活動している。C&Kはインドに本社を構え、ここ30年間で新時代の国際的な消費者を重視する多角的かつ多国籍の複合旅行企業に発展した。

C&Kはレジャー、教育、ハイブリッドホテルの主要3分野で活動している。

Cox & Kingsのインド観光産業への極めて大きな貢献は全ての人に知られている。身障者の観光客のためのユニークな休日「Enable Travel(できる観光)」のようなイノベーションや、冒険ファンのための「Trip 360」、女性観光客のための「Getaway Goddess(女神の保養地)」や、インドその他の場所において自分の運転によって旅行の範囲を変える「Self Drive 365」といったスペシャリスト・ブランドによって& Kingsは空間を作り変えた。

▽さらに詳細は以下へ:

Thomas C. Thottathil

Head - Corporate Communications,

Cox & Kings Ltd.

T: +91-22-22709100

E: thomasct@coxandkings.com

ソース:Cox & Kings Ltd.

Cox & Kings' Travel Brochure Wins PATA Gold Awards 2018

PR75204

MUMBAI, India, Sept. 14, 2018 /PRNewswire=KYODO JBN/ --

    Celebrating 260 years, Cox & Kings Ltd., the oldest and leading tour

operator with operations in 22 countries won the prestigious Pacific Asia

Travel Association (PATA) Gold Award in Marketing Media - Consumer Travel

Brochure category. Cox & Kings' entry 'Experiential Showcase of the Indian

Journeys' was chosen of the numerous nominations, by an esteemed Jury Panel

consisting of the travel industry's luminaries. The award ceremony

that took place at Mahsuri International Exhibition Centre (MIEC), Langkawi,

Malaysia recognised 32 outstanding entries from the travel and tourism industry.

    Peter Kerkar, Group CEO, Cox & Kings said, "Customer engagement means a

great deal to us and we are always looking at innovative ways to showcase and

promote our offerings to the discerning travellers. Our Travel brochure was

designed in a way that not only exhibited the vibrant offerings and experiences

of India but also provided a comprehensive and informational guide to help

travellers plan their trip better. We are very honoured

that our innovative marketing initiatives are being recognised at a global

platform like PATA."

    Cox & Kings Ltd. ('C&K') is a leading leisure and education travel group

with operations in 22 countries across four continents. It is one of the most

experienced travel companies in the world, having been in operation since 1758.

Headquartered in India, C&K has over the last three decades transformed itself

into a diversified, multinational travel conglomerate with a focus on the

new-age global consumer.

    C&K operates in three key verticals; Leisure, Education, Hybrid Hotels.

    Cox & Kings' tremendous contribution to the country's travel industry is

known to all. With innovations like 'Enable Travel' - unique holidays for the

disabled travellers to specialist brands such as ' Trip 360' for adventure

enthusiasts, 'Getaway Goddess' for women travellers and 'Self Drive 365' that

is set to change the realm of self-drive tours in India and elsewhere, Cox &

Kings has reinvented the space.

    

    For further details on this release, please contact:

    Thomas C. Thottathil

    Head - Corporate Communications,

    Cox & Kings Ltd.

    T: +91-22-22709100

    E: thomasct@coxandkings.com

    Source: Cox & Kings Ltd.

本プレスリリースは発表元が入力した原稿をそのまま掲載しております。また、プレスリリースへのお問い合わせは発表元に直接お願いいたします。

このプレスリリースには、報道機関向けの情報があります。

プレス会員登録を行うと、広報担当者の連絡先や、イベント・記者会見の情報など、報道機関だけに公開する情報が閲覧できるようになります。

プレスリリース受信に関するご案内

SNSでも最新のプレスリリース情報をいち早く配信中