世界サプライチェーン・エコシステムに成長、革新、価値創造の新デジタル時代を導入するBlume Global

Blume Global

世界サプライチェーン・エコシステムに成長、革新、価値創造の新デジタル時代を導入するBlume Global

AsiaNet 75228 (1624)

【ロングビーチ(米カリフォルニア州)2018年9月18日PR Newswire=共同通信JBN】

*REZ-1で25年間、実績と信用のプラットフォームを提供してきた企業がマイル、動き、モード全般に人間中心のデジタル・サプライチェーンを創造

IANA EXPO -- Rez-1, Inc.は18日、戦略焦点の拡大、新社名、新ソリューション提供によって、リアルタイムのデジタル、コラボ、成長重視の世界サプライチェーン・エコシステムを力づける大幅なビジョン改革を発表した(https://www.blumeglobal.com/solutions/  )。新社名のBlume Global(https://www.blumeglobal.com/ )は、リテーラー、メーカーから物流サービスプロバイダー、鉄道・海運・陸運業者まで、世界サプライチェーン・エコシステムの全当事者を支援し、コストと効率の均衡をとりつつイノベーションと成長を促進し、新たな価値を提供する企業ビジョン、使命を表している。

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REZ-1は1994年以来、インターモーダル(乗客・貨物輸送)分野で信用あるプラットフォーム(https://www.blumeglobal.com/platform/ )を構築してきた。ユーザーは5000社を超え、オフィス1400カ所に展開するインターモーダル市場企業(IMC)が300社以上、陸運が4100社以上ある。このプラットフォームは年間売上高10億ドルを扱い、顧客の決済精度は99.99%に達する。プロセス、運用上の知見、データ、約25年の過程で構築したネットワークに基づいて、Blume Globalはそれを世界サプライチェーン・エコシステムに適用する。可視性と調整のソリューションは大半が関心を効率とコストに限定しているが、Blumeの顧客は成長志向で、サプライチェーンを戦略的なビジネスの駆動力として活用する。

Norfolk Southern Corporationグループでインターモーダル国内マーケティングを担当するショーン・トゥルマン副社長は「REZ-1プラットフォームは完全な転換型で、コネクテッドかつ協調的なエコシステムの画期的なイメージを導入、可能にして成功させる。Blume GlobalがREZ-1の成功を世界サプライチェーン・エコシステムに導入することを見るのは、新しい転換の瞬間である。従来のインターモーダル関係者とその顧客に新たな価値を提供しながら、さらに多くのエコシステム関係者に新たな価値をもたらすからである。Blumeが前進するために何を用意しているか、見るのが楽しみである」と語った。

Blume Globalのパービンダー・ジョハー最高経営責任者(CEO)は「サプライチェーンは急激に転換しており、われわれにとってそれは、効率限定の先を見越して技術とイノベーションを利用し、成長と価値を促して、しかもコストを引き下げるチャンスである。同時に、無駄を削減するか、顧客のCSR(企業の社会的責任)イニシアチブを可能にするか、教育や訓練で、また、技術の進歩で生じる技能再教育で、サプライチェーンをもっと意図的に利用することができる。20年以上の運用・データ知見とネットワーク駆動ネットワークによって、われわれは信用と実績のプラットフォームをもたらし、大企業から最小のドレージ業者まで、このより意図的で成長志向のサプライチェーンを可能にする」と語った。

ガートナーが2018年1月公表したリポート「Supply Chain Brief: Getting Ready for Multienterprise Business Networks」でアナリストは、ネットワーク全体の協力の重要性について「多国籍企業のサプライチェーン事業ネットワークは、エンドツーエンドの共有する焦点で、多国籍企業全体に広がる事業過程の作業と連絡、協調に必要な取引相手のコミュニティーをサポートしている」と述べている。

ガートナーはまた、2017年11月に「The Impact of the 'Network of Networks' on the Supply Chain and What Leaders Can Do About It」と題するリポートを公表し、「サプライチェーンはよりアジャイルかつインテリジェントで反応して協力的でなければならず、新タイプの顧客体験を提供する必要がある。彼らは新デジタル技術が駆動するエコシステムを通じて、それを実現できる。このようなディスラプティブなビジネスモデルは、企業が結集して、かつては不可能だった顧客体験を提供することを可能にするつながりによって刺激される」と指摘した。これこそ、Blume Globalが新価値を生み出すために目指すネットワークのネットワークである。

来週ロンドンで開催されるGartner Supply Chain Executive Conferenceで、ガートナーは世界サプライチェーン・エコシステムを駆動するエンドツーエンドの可視性と調整を促進する幅広い内容を紹介する。人工知能、機械学習、自然言語処理(NLP)、ブロックチェーン、ビッグデータ、インテリジェントなロボティック・プロセス・オートメーション(RPA)、IoTの最新の進歩を活用する既存のデジタル・サプライチェーン・プラットフォーム上に構築されたものも含まれる。

Blume Globalのフォローは以下参照。

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(注意)ガートナーは研究発表記載のどのベンダー、製品、サービスも推薦せず、技術ユーザーが最高評価、その他の指定でこれらのベンダーだけを選定することを助言しない。ガートナーの研究発表はガートナー研究機関の見解で構成されており、事実の表明と受け取られてはならない。ガートナーはこの調査に関して、特定目的のための商品適格性、適切性の保証を含むいかなる保証も拒否する。

▽Blume Globalについて

世界最大の国際リテーラー、メーカー、消費財企業から最小の地元ドレージトラッキング企業に至るまで、成功は動き、モード、マイル全般に及ぶエンドツーエンドの可視性と編成にかかっている。Blume Globalは世界サプライチェーン・エコシステムにおいて、成長とイノベーションを中心に効率とコスト削減でこの新デジタル時代を力づけ、価値創造を促進する。Blume Globalの最先端プラットフォームは、培ってきた物的資産管理の画期的技術によって、ネットワークのネットワーク経由で重要データ移送を維持し、知見を明らかにしながら自動的に是正措置をとり、正確にトランザクションを調整する。Blume Globalはサプライチェーン・エコシステムを調整、効率、顧客満足、成長の新時代に導く。詳細はblumeglobal.com 参照。

▽報道関係問い合わせ先

Tara Tate

Marketing Manager

Blume Global

+1-925-266-4187

ttate@blumeglobal.com

Laura Often

Account Manager

InkHouse

+1-781-296-6485

blume@inkhouse.com

ソース:Blume Global

Blume Global Introduces a New Digital Era of Growth, Innovation and Value Creation for the Global Supply Chain Ecosystem

PR75228

LONG BEACH, Calif., Sept. 18, 2018 /PRNewswire=KYODO JBN/--

-- Company Builds on 25-Year History of Delivering a Proven, Trusted Platform

in REZ-1; Reimagines a Human-Centered Digital Supply Chain for Every Mile,

Every Move and Every Mode

IANA EXPO -- Rez-1, Inc. today announced a significant evolution in its vision

to empower a real-time digital, collaborative, and growth-focused global supply

chain ecosystem, with its expanded strategic focus, new name and new solution

offerings ( https://www.blumeglobal.com/solutions/ ). The new name, Blume

Global ( https://www.blumeglobal.com/ ), captures the company's vision and

mission to help all participants in the global supply chain ecosystem, from

retailers and manufacturers to logistics service providers to railroads and

ocean carriers to motor carriers, drive innovation and growth while balancing

costs and efficiencies, to deliver new value.

Logo - https://mma.prnewswire.com/media/744701/Blume_Logo.jpg

Since 1994, REZ-1 has built a trusted platform (

https://www.blumeglobal.com/platform/ ) in the intermodal space, with 5,000+

users, 300+ Intermodal Marketing Companies (IMCs) across 1,400 offices, and

4,100+ motor carriers. The platform processes $1 billion in annual revenue for

customers with 99.99 percent billing accuracy. Building on the process and

operational insights, the data, and the network built during its nearly 25-year

history, Blume Global is now taking this to the global supply chain ecosystem.

While most visibility and orchestration solutions have focused only on

efficiencies and costs, Blume customers are growth-minded, leveraging the

supply chain as a strategic driver of the business.

"The REZ-1 platform was absolutely transformational in that it introduced and

enabled a breakthrough notion of a connected, collaborative ecosystem -- and

made it a success. Seeing Blume Global take the success of REZ-1 into the

global supply chain ecosystem is another transformational moment, as it will

bring new value to many more stakeholders in the ecosystem while delivering new

value to existing intermodal stakeholders and their customers. We are excited

to see what is in store for Blume going forward," said Shawn Tureman, Group

Vice President, Intermodal Domestic Marketing, Norfolk Southern Corporation.

"The supply chain is radically transforming, and with this transformation we

have the opportunity to look beyond efficiencies only, and leverage technology

and innovation to drive growth and value -- and still bring down costs. At the

same time, we can be more purposeful in how we leverage the supply chain, by

reducing waste or enabling our customers' CSR initiatives or in education and

training, and the reskilling that must happen with advances in technology.

Building on more than two decades of operational and data insights, and our

network to power networks, we are bringing a trusted, proven platform to enable

this more purposeful, growth-centered supply chain, from the largest

enterprises to the smallest drayage drivers," said Pervinder Johar, Chief

Executive Officer, Blume Global.

According to Gartner, in its January 2018 report entitled, "Supply Chain Brief:

Getting Ready for Multienterprise Business Networks," Gartner analysts noted

the criticality of collaboration across networks, saying, "Multienterprise

supply chain business networks support a community of trading partners that

need to work and communicate/collaborate on business processes that extend

across multiple enterprises, with an end-to-end and shared focus."

In addition, Gartner published a report in November 2017, The Impact of the

'Network of Networks' on the Supply Chain and What Leaders Can Do About It,'

noting, "Supply chains need to become more agile, intelligent, responsive and

collaborative -- and they need to deliver new types of customer experiences.

They can do this through ecosystems that are powered by new digital

technologies. Such disruptive business models are fueled by connections that

enable companies to come together and deliver the customer experience in ways

not possible before." This is the network of networks in which Blume Global

aims to drive new value.

Next week at the Gartner Supply Chain Executive Conference in London, the

company will introduce an expanded breadth of offerings to drive end-to-end

visibility and orchestration to power the global supply chain ecosystem,

including building on its existing digital supply chain platform to leverage

the latest advances in artificial intelligence, machine learning, natural

language processing (NLP), Blockchain, Big Data, Intelligent Robotic Process

Automation and IoT.

Connect with Blume Global on Facebook ( https://www.facebook.com/blumeglobal/

), LinkedIn ( https://www.linkedin.com/company/rez-1/ ) and Twitter (

https://twitter.com/rez1updates )

(*) Gartner does not endorse any vendor, product or service depicted in its

research publications, and does not advise technology users to select only

those vendors with the highest ratings or other designation. Gartner research

publications consist of the opinions of Gartner's research organization and

should not be construed as statements of fact. Gartner disclaims all

warranties, expressed or implied, with respect to this research, including any

warranties of merchantability or fitness for a particular purpose.

About Blume Global

From the world's largest global retailers, manufacturers and consumer products

companies to the smallest local drayage trucking companies, success depends on

end-to-end visibility and orchestration across every move, every mode and every

mile. At Blume Global, we are empowering this new digital era in the global

supply chain ecosystem, with growth and innovation as the central focus,

together with efficiency and cost reductions, to drive value creation. Building

on our breakthrough technology for managing physical assets, our leading-edge

platform keeps critical data moving through a network of networks, revealing

insights, taking corrective action automatically, and precisely reconciling

transactions. Blume Global is leading the supply chain ecosystem to a new era

of orchestration, efficiency, customer satisfaction and growth. Learn more at

blumeglobal.com.

MEDIA CONTACT:

Tara Tate

Marketing Manager

Blume Global

+1-925-266-4187

ttate@blumeglobal.com

Laura Often

Account Manager

InkHouse

+1-781-296-6485

blume@inkhouse.com

SOURCE: Blume Global

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