ハーバルズ&ナチュラルズが世界の大手コンシューマーヘルス市場で使用増加、最新版ニコラス・ホール・グループのレポートが明らかに

ニコラス・ホール・グループ・オブ・カンパニーズ(Nicholas Hall Group of Companies)

ハーバルズ&ナチュラルズが世界の大手コンシューマーヘルス市場で使用増加、最新版ニコラス・ホール・グループのレポートが明らかに

AsiaNet 75305

ロンドン(英国)、2018年9月20日/PRニュースワイヤー/ --

世界では生薬やハーブ系サプリメントに切り替える消費者が増加している大手ヘルスケア市場があり、ハーバルズ&ナチュラルズ(Herbals & Naturals)の売り上げの爆発的増大の火付け役となっていることを、ニコラス・ホール・グループ(The Nicholas Hall Group)の最新レポートが明らかにしました。

新しいハーバルズ&ナチュラルズのレポートでは、2017年の9つの市場(オーストラリア、ブラジル、カナダ、中国、ドイツ、インド、イタリア、日本、米国)の純売上高を合わせると15億6400万米ドル増加しており、中国と米国が最大となっています。これらの市場におけるハーバルズ&ナチュラルズの合計は2017年に330億ドルで、わずか3.0%に過ぎないアロパシー(対症療法)薬の伸びをはるかに上回る5.0%の増加となっています。

この成長を後押ししているのは、健康とウェルネスに関する消費者の優先順位が上がってきていることに加え、子供に適しており、アロパシーよりも安全だと考えられている生薬の選択肢が注目を集めていることなどです。薬用成分の検査と制限が厳しくなるにつれ、従来の医薬品に対する消費者の懸念が増しています。科学的研究とH&Nブランドの評判を高める臨床的裏打ちにより、ハーバルズ&ナチュラルズの効き目に対する評価は高まっています。

プロバイオティクスは、メリットに対する認知度の上昇、予防に対する消費者の関心、新たな隙間市場への拡大、高まる市場細分化などによりハーバルズ&ナチュラルズで最も成長著しいカテゴリーです(2013年以来年平均11%増)。多くのプロバイオティクスの位置づけは、すでに定着している胃腸の健康と免疫のメリットの域を越えて、女性の健康、母親と乳幼児、メタボリック、ストレス、健康な老いなど、様々な領域に進化しました。子供向け選択肢は、とりわけ人気があります。

他に成長しているのは、生薬の咳止め薬(年平均8%増)と局所鎮痛薬(年7%増)です。生薬の咳止めは、アロパシーの安全性に対する懸念といくつかの成分(DXM、コデイン)に設けられた制限が助けとなり需要が急増、新たなアイビーエキス、タイム、蜂蜜などが重要な成長分野となっています。痛み止めジェルや塗り薬では生薬製剤の有効性が際立っており、多くのブランドが信頼性できる伝統に依存し、日本や米国などの市場では著名人の推薦が必須です。メントールとショウノウは、サリチル酸メチル、ヒレハリソウ、カプサイシン、アルニカと並んで一般的かつ人気の成分です。中国では伝統中国医学が、インドではアーユルヴェーダ療法が多数派を占める一方、ヨーロッパと米国ではホメオパシーが大半です。

「ハーバルズ&ナチュラルズ:巨大でダイナミックなコンシューマーヘルスの分野における機会(Herbals & Naturals: Opportunities in a Vast & Dynamic Area of Consumer Health)」のレポート全文が現在入手可能です。詳細はこちらから:https://nicholashall.com/report/herbals-naturals

詳しくは、下記までお問い合わせください: melissa.lee@NicholasHall.com、 +44(0)1702-220-200

ソース:ニコラス・ホール・グループ・オブ・カンパニーズ(Nicholas Hall Group of Companies)

(日本語リリース:クライアント提供)

Herbals & Naturals Seeing Increased Use Across Largest Consumer Health Markets Globally According to New Nicholas Hall Group Report

PR75305

LONDON, Sept. 20, 2018 /PRNewswire=KYODO JBN/ --

Consumers in some of the largest healthcare markets globally are increasingly

turning to herbal & natural medicines and supplements, fuelling a huge boom in

sales of Herbals & Naturals, according to a new report from The Nicholas Hall

Group.

The new Herbals & Naturals report found that 9 markets (Australia, Brazil,

Canada, China, Germany, India, Italy, Japan, USA) together added US$1,564mn in

net sales in 2017, with China and USA the largest contributors. The combined

Herbals & Naturals category in these markets totalled $33bn in 2017, growing by

5.0%, well ahead of growth of allopathic medicines at just 3.0%.

Some of the factors driving this growth include health & wellness climbing up

the list of consumer priorities and herbal & natural options gaining prominence

thanks to being suitable for children and perceived as safer than allopathic

options. With medicated ingredients increasingly scrutinised and restricted,

consumer concerns have risen about the safety of conventional medicines.

Herbals & naturals have an increasing reputation for efficacy, with scientific

studies / clinical backing enhancing the standing of many H&N brands.

Probiotics form the single fastest-growing category among Herbals & Naturals

(averaging +11% a year since 2013), driven by rising awareness of benefits,

consumer focus on prevention, expansion into new niches and increasing

segmentation. Positioning of many probiotics has evolved beyond

well-established gastrointestinal health and immunity benefits into multiple

areas, including women's health, mother & baby, metabolic, stress, healthy

ageing, etc. Options for children are proving particularly popular.

Other growth areas include herbal & natural cough remedies (averaging +8%

growth a year) and topical analgesics (+7% a year). Herbal & natural cough is

enjoying a surge in demand, helped by safety concerns over allopathic options

and restrictions placed on certain ingredients (DXM, codeine); plenty of launch

activity, with ivy extract, thyme and honey the key growth segments. Among pain

gels & rubs, the efficacy of herbal & natural formulations is highlighted, many

brands relying on trusted heritage, with celebrity endorsement critical in

markets like Japan and USA. Menthol and camphor are common and popular

ingredients, alongside methyl salicylate, comfrey, capsaicin and arnica. China

is dominated by TCMs, India by ayurvedic remedies, while homeopathics are

significant in Europe and USA.

The full report, Herbals & Naturals: Opportunities in a Vast & Dynamic Area of

Consumer Health, is available now and more details can be found here:

https://nicholashall.com/report/herbals-naturals

For more details contact melissa.lee@NicholasHall.com, +44(0)1702-220-200

SOURCE: Nicholas Hall Group of Companies

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