シロックとモスキーノがミラノファッションウィークでコラボを開始-遊び心あふれるファッションブランドの出会い

シロック・ウォッカ(Ciroc Vodka)

シロックとモスキーノがミラノファッションウィークでコラボを開始-遊び心あふれるファッションブランドの出会い

AsiaNet 75302

ミラノ(イタリア)、2018年9月20日/PRニュースワイヤー/ --

・シロック・ラグジュアリー・ウォッカ(CÎROC luxury Vodka)が、ミラノファッションウィーク(Milan Fashion Week)でイタリアのファッションハウス、モスキーノ(Moschino)との新たなコラボを開始。

・ラグジュアリーについての両ブランドの気の利いた解釈を結合させたキャンペーンは本日、クリエイティブディレクターのジェレミー・スコットがモデルのゴールデン・バービーやリヴァー・ヴィーペリ、スター歌手ウィズキッドなどのインフルエンサーと合流し、交通を麻痺させるほどの瞬間と共に幕を開けました。

・リミテッドエディションのボトルデザイン、ブラジルからイビサまでワクワクする場所での祝賀会、破壊的コミュニケーションコンテンツなど、1年間にわたる祝典の始まりです。

シロック・ラグジュアリー・ウォッカは本日、モスキーノとのコラボレーションを開始します。現代のラグジュアリーに大胆で新しい解釈を加えるこのパートナーシップは、ファッションへの遊び心あふれるアプローチで結ばれた2つのブランドを一つにします。これにはリミテッドエディションのボトルと、モスキーノのクリエイティブディレクター、ジェレミー・スコットやキャストの世界的インフルエンサーたちが率いる世界的な一連のイベントが含まれ、個々のスタイルの真の祝典となります。

    (写真: https://mma.prnewswire.com/media/746443/CIROC_Moschino.jpg )

  

    (写真: https://mma.prnewswire.com/media/746444/CIROC_luxury_Vodka.jpg )

   

    (写真: https://mma.prnewswire.com/media/746447/CIROC_Milan_Fashion_Week.jpg )

    (写真: https://mma.prnewswire.com/media/746448/CIROC_X_Moschino.jpg )

明日のモスキーノ19年春夏ファッションショーに先駆けて、ジェレミーはゴールデン・バービー(別名ジャスミン・サンダース、モデル)、リヴァー・ヴィーペリ(モデル)、Thando Thabethe(DJ、女優)、ウィズキッド(歌手)、キャスパー・ニョベスト(レコーディングアーティスト)など、年間を通して彼に協力する世界で最もホットなファッションインフルエンサーたちとのコラボを立ち上げました。彼らは多彩な楽しみ、色、祝賀でミラノの交通を麻痺させました。

このファッションリーダーのチームは、本日ミラノだけではなく、イベントの1年を通して連携します。彼らの様々な才能と背景がキャンペーンの精神を一つにまとめます。シロックとモスキーノのように、ユニークで大胆なスタイルを共有します。坂からビーチまで、このパートナーシップは世界で最もホットな場所に届きます。ブラジルでゴールデン・バービーと過ごす大みそかのカウントダウンから、イビサビーチで楽しむウィズキッドとのパーティーまで、ファッションの世界を輝かせる祝賀をお楽しみに。それぞれが、カクテルやホストに合わせた体験で作られたカスタムメイドです。このカスタムメイドの自己表現の祝典は、ジェレミー・スコットによるデザインでこの秋公開が予定されているリミテッドエディションのシロックボトルにまとめられています。

「人々のデザイナー(the people's designer)」として知られるジェレミーの楽しく、様々なジャンルを融合した、快活なデザインは、一流の友人たちのみならず世界のファン層からも愛されています。彼はシロックの完璧なパートナーであり、次のようにコメントしています:

「気が利いて遊び心にあふれたシロックの気質が好きです。生活とファッションの両方への私のアプローチと完全につながっており、このパートナーシップが自然だと感じました。このようなシナジーがあるのです。私は個人的でカスタマイズしたアイディアでデザインすることが多く、これをパートナーシップにも持ち込むのは素晴らしいことです。ラグジュアリーについての私たちの大胆な解釈を一つにまとめるのは楽しかったので、この1年に何が待っているのかを見るのが楽しみでなりません」-ジェレミー・スコット

シロック・ウォッカのグローバル責任者、ナタリー・ウィルスは次のように付け加えました:「ラグジュアリーの世界は変遷しており、かつてない程手が届きやすく、楽しく、表情豊かになっています。ファッションとスタイルについてのジェレミーとモスキーノの遊び心あふれる解釈を私たちは非常に気に入っており、シロックとの強いシナジーを感じました。今年はワクワクするようなホットスポットでイベントを行いますので、これまでにないようなカスタマイズされたラグジュアリーの祭典をご期待ください」

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ソース:シロック・ウォッカ

(日本語リリース:クライアント提供)

Ciroc X Moschino Launch Their Collaboration at Milan Fashion Week - a Meeting of Fashion's Most Playful Brands

PR75302

MILAN, Sept.20, 2018 /PRNewswire=KYODO JBN/ --

- CIROC luxury Vodka launches a new collaboration with Italian fashion house

Moschino at Milan Fashion Week.

- Uniting the brands' cheeky take on luxury, the campaign kicked off today

with a traffic-stopping moment as creative director Jeremy Scott was joined by

global superstars including models Jasmine Sanders and River Viiperi and

recording artist WizKid.

- It marks the start of 18 months of celebration including a limited-edition

bottle design and events from Brazil to Ibiza, in a campaign set to disrupt the

luxury space.

CIROC luxury Vodka today launches its collaboration with Moschino. Set to bring

a bold new take on the meaning of modern luxury, the partnership brings

together two brands that are united by their distinctively playful approach to

fashion. It will include a limited edition bottle and global event series

headed up by Moschino's creative director, Jeremy Scott and a cast of global

talent, in a true celebration of individual style.

     (Photo: https://mma.prnewswire.com/media/746444/CIROC_luxury_Vodka.jpg )

     (Photo: https://mma.prnewswire.com/media/746443/CIROC_Moschino.jpg )

     (Photo:

https://mma.prnewswire.com/media/746447/CIROC_Milan_Fashion_Week.jpg )

     (Photo: https://mma.prnewswire.com/media/746448/CIROC_X_Moschino.jpg )

Ahead of his SS19 catwalk show for Moschino tomorrow, Jeremy launched the

collaboration with some of the world's hottest fashion talent who will be

joining him throughout the campaign: Jasmine Sanders (aka Golden Barbie,

model), River Viiperi (model and WizKid (recording artist). Together they

stopped traffic in Milan with a riot of fun, colour and celebration.

The same squad of style icons join Jeremy not just today in Milan but for the

full 18 months of events. They will be joined by Thando Thabethe (DJ and

actress) and Cassper Nyovest (recording artist). Their diverse talents and

backgrounds encapsulate the spirit of the campaign. Like CIROC and Moschino,

they share a unique and daring style. From the slopes to the beach, the

partnership will touch down in the world's hottest destinations. From the NYE

countdown in Brazil to Ibizan beach parties, expect celebrations to set the

fashion world alight. Each will be custom-built with cocktails and experiences

personalised by the hosts. This celebration of customised self-expression is

encapsulated by the limited edition CIROC bottle, designed by Jeremy Scott, to

be revealed this autumn.

Renowned as 'the people's designer', Jeremy's fun, eclectic, effervescent

designs are as much loved by his coterie of A List friends as his global

fanbase. He is the perfect partner for CIROC and comments:

"I love the cheeky, playful nature of CIROC. It connects perfectly with my

approach to both life and fashion, so the partnership felt natural; there's

such synergy. I design a lot around personal, customised twists so it's great

to bring this into the partnership too.  It's been fun to bring together our

bold take on luxury and I can't wait to see what the year holds." - Jeremy Scott

Jasmine Sanders (Golden Barbie) commented: "Jeremy is crazy, different and he's

not afraid to just go for it. Pair that attitude with CIROC's playful luxury

and I knew this partnership was something I had to be a part of. Together, they

put the fun into fashion, and I'm excited to join them for the journey this

year and into the next."

River Viiperi added: "I've known Jeremy for years and I'm proud to join him in

this campaign. Its magic lies in the collective - we come from different places

but share a fun-loving attitude. If today was anything to go by, the year will

be a blast."  

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SOURCE: Ciroc Vodka

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