モバイル広告の未来-EasyVisualがブランドプロモーション向けのモバイルアプリを公開
モバイル広告の未来-EasyVisualがブランドプロモーション向けのモバイルアプリを公開
AsiaNet 75328 (1663)
【ロンドン2018年9月25日PR Newswire=共同通信JBN】世界でモバイル広告に費やされる金額は2020年までに1868億ドルに達すると予測されている(https://www.statista.com/statistics/303817/mobile-internet-advertising-revenue-worldwide/ )。企業はターゲットオーディエンスにリーチするためにモバイルデバイスを新しい広告チャンネルとしての利用を望んでおり、それを支援できるテクノロジーが存在する。広告ネットワークのEasyVisual(https://easyvisual.com/ )は9月8日、マカオで開催されたFutureNet World Convention でBanners Appを発表し、このアプリをすでに公開している。
(Photo: https://mma.prnewswire.com/media/747576/Banners_App.jpg )
▽Banners Appの機能性
Banners Appはユーザーが電話機をアンロックすると毎回アクティベートされるモバイルのAndroidベース・アプリケーションである。Androidオペレーティングシステムは現在、iOSよりも優位であり、より収益性が高い地位を確保している。このアプリはすでにGoogle Play(https://play.google.com/store/apps/details?id=com.gtm.bannersapp&showAllReviews=true )からダウンロードできる。
ユーザーはアプリで個人情報を提示する。広告はこれらの特徴にそってターゲットされ、ユーザーは関連する広告だけを見ることができ、広告を1日あたり閲覧する回数を設定できる。
EasyVisualのファファル・スジマンスキー最高経営責任者(CEO)は「広告は個人の特徴に合わせて、1人1人のユーザーをターゲットする。このため、ブランドは、広告がターゲットオーディエンスに閲覧され、ユーザーがその関心に対応する関連広告だけを閲覧できることを確信できる、同時に、ユーザーはバナーをクリックしてブランドのウェブサイトを訪れするか、単に広告を閉じることができる。この広告表示は実際に実行され、広告主が支払ったバナーを見ることさえしないことがバナー広告ではしばしば起きるという条件付きではない」と語った。
▽ブランドおよび広告主にとっての主な機能と恩恵
70%以上のマーケター(https://www.invespcro.com/blog/effectiveness-online-advertising/ )は潜在的なクライアントをターゲットできない。Banners Appはターゲットオーディエンスだけに的を絞った広告設定を可能にし、リアルビューとコンバージョンレートをカウントする。さらに、ユーザーは広告メッセージを自発的に閲覧し、これはブランド広告主の評判をなくすことを排除する。トラフィックが増加し、広告に費やされたお金は無駄にならない。
▽EasyVisualについて
EasyVisualは、広告主がプロモーションキャンペーンを構築し、カスタマイズし、その結果をモニターすることができる広告ネットワークである。同社は創業以来、韓国、中国、ベトナム、ポーランド、スロバキア、ドイツ、ウクライナ、トルコ、チェコ、イスラエルを含む190カ国の350万のオーディエンスをすでに擁している。あらゆるユーザーが潜在的なバイヤーやクライアントになりうる。
このプロジェクトに関する詳細はEasyVisual公式ウェブサイトhttps://easyvisual.com/ を参照するか、電子メールmarketing@easyvisual.com で問い合わせを。
ソース:EasyVisual
Future of Mobile Advertising – How EasyVisual Launched Mobile App for Brands Promotion
PR75328
LONDON, Sept. 25, 2018 /PRNewswire=KYODO JBN/ --
Mobile ads spend worldwide is expected to reach $186.8 billion
[https://www.statista.com/statistics/303817/mobile-internet-advertising-revenue-worldwide/ ] by 2020. More companies are willing to use mobile devices as a new
advertising channel for reaching their target audience and there are
technologies that can help to do so. Advertising network EasyVisual
[https://easyvisual.com/] has announced the launch of Banners App on September
9th, 2018, at the FutureNet World Convention in Macau and has already launched
the app.
(Photo: https://mma.prnewswire.com/media/747576/Banners_App.jpg)
Banners App functionality
BannersApp is a mobile Android-based application that is activated every time a
user unlocks a phone. Android operating system currently takes the leading and
more profitable position in the market rather than iOS. The app is already
available for download on Google Play
[https://play.google.com/store/apps/details?id=com.gtm.bannersapp&showAllReviews=true ].
Users indicate their personal information in the app. The advertisement is
targeted in accordance with these characteristics, users get only relevant
advertisement and can set how many times per day it will be shown.
"The advertisement is targeted on each separate user in accordance with the
personal characteristics. Thus, brands can be sure that their advertisement is
shown to the target audience and users see only relevant advertising
corresponding to their interests. At the same time, users can visit the website
of a brand by clicking on the banner or simply close the ad. The display of
advertisement if real and not conditional as it often happens in banner
advertising where users may not even see the banner that is paid by
advertisers" - Rafal Szymanski, EasyVisual CEO.
Key features and benefits for brands and advertisers
Over 70% of marketers
[https://www.invespcro.com/blog/effectiveness-online-advertising/] fail to
target their potential clients. Banners App allows setting the ads only for
target audience, counts real views and the conversion rate. Moreover, users
look at the advertising messages voluntarily which excludes reputational losses
of the brand-advertiser. The traffic grows and money spent on the
advertisements is not wasted.
About EasyVisual
EasyVisual is an advertising network that allows advertisers to create and
customize promoting campaigns and to monitor the results. Since the very start,
the company has already had a 3.5 million audience in 190 countries including
South Korea, China, Vietnam, Poland, Slovakia, Germany, Ukraine, Turkey, Czech
Republic, Israel. Any user can become a potential buyer or a client.
More information about the project is available at EasyVisual official website
[https://easyvisual.com/] or can be received by e-mail:
marketing@easyvisual.com.
SOURCE: EasyVisual
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