2018年オートモビリティーLAの呼び物はアストンマーティン・ラゴンダとElectrify America

ロサンゼルス・オートショー(Los Angeles Auto Show)

2018年オートモビリティーLAの呼び物はアストンマーティン・ラゴンダとElectrify America

AsiaNet 75381 (1693)

【ロサンゼルス2018年9月25日PR Newswire=共同通信JBN】

*ホンダ、BYTON、Amazonなど各社幹部がTechnology Pavilionの舞台で輸送の将来を討議

ロサンゼルス・オートショー(Los Angeles Auto Show、LA Auto Show(R))(https://laautoshow.com/ )のオートモビリティーLA(Automobility LA(TM))(https://automobilityla.com/ )主催者は25日、ぎっしり詰まった2018年イベント日程で、Aston Martin Lagonda of the Americasのローラ・シュワブ社長、Electrify Americaのジョバンニ・パラッツォ社長兼最高経営責任者(CEO)ら専門家が呼び物になると発表した。Los Angeles Convention Centerで11月26-29日開かれるオートモビリティーLAは、メディアと業界のプロが自動車技術の発表、単独講演、パネル、新車デビューに接し、交流会に参加するプラットフォームを提供する。

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カンファレンスはシュワブ、パラッツォ両氏の単独講演とともに、自動車、技術業界双方の指導者多数のコンテンツを盛り込んでいる。Honda R&D Americasのテッド・クラウス副社長兼エグゼクティブエンジニアは、交通渋滞や衝突を減らすコネクテッド高速道路プロトタイプを発表する。BYTONのCEO兼共同創業者のカルシュテン・ブライトフェルト博士は、ブランドが顧客体験スペースに人工知能(AI)を活用する方法を紹介する。Amazon Alexa Automotiveのネッド・キュリック副社長は、モビリティーにおける音声の重要性増大や、それが将来の自律運転の必須成分になる理由を論じる。オートモビリティーLAは11月27日(火)、電気自動車の新興企業BYTON、Rivian両社の新車デビューも予定している。

カンファレンスのプログラムは、将来の車を構築する新たな協力モデル、輸送のブロックチェーン、自律運転車両向けの高速道路整備、車両デザインの変革、電化、自律性、カーシェアリングなど注目の業界トピックもとり上げる。パネルは30分に設定され、各セッションに続いて短い質疑応答時間がある。オートモビリティーLAハッカソン、Securing Mobility Summit(モビリティー確保サミット)、業界キックオフパーティー、新興自動車企業トップ10コンペ、Green Car of the Year賞のようなオートモビリティーLAの人気コンペ、イベントは今年も開催される。

オートモビリティーLAはカンファレンスに加え、社会的、専門的発展を目指す興味深い新イベントも提供する。Women in Automotiveは雇用と販売成長に影響を与えるソートリーダーシップやトレンドについて、自動車コミュニティーの教育と活力付与に集中するカンファレンスを主催する。ゲストはMarketing Automotiveカンファレンスに参加することもできる。MediaPostが開始したイベントで、自動車販売リーダーがビジネスと業界を前進させるやり方について知見を披露する。Car Design Forumも2018年の新イベントである。Car Design Newsが主催し、技術、UX(ユーザー体験)、AIの形勢を一変する最新の進歩や業界の将来の形について、先頭に立つシニアクリエーティブから聞くまたとない機会を自動車業界プロに提供する。

オートモビリティーLA参加者はさらに、BMW、日産、ポルシェ、フォルクスワーゲン、ボルボなど自動車メーカー各社が世界、北米とオートショーにデビューさせる新車をいち早く目にすることになる。オートモビリティーLAに続いて、2018年デビューの新車は全て、11月30日-12月9日に一般公開されるLAオートショーで展示される。

LAオートショーとオートモビリティーLA のテリー・トーニー執行副社長兼ゼネラルマネジャーは「オートモビリティーは業界とともに進化し続け、自動車技術のリーダー、自動車メーカー、業界インサイダー、また、今年行われるイベントの印象的なリストにわれわれは大いに満足している。われわれは参加者に数多くの体験と機会を提供し、そこでゲストはあらゆるものを少しずつ見ることができる。今年のショーで参加企業が紹介する全てを見るのが待ち遠しい」と語った。

オートモビリティーLAの登録はautomobilityla.com/register (https://automobilityla.com/register/?utm_source=email&utm_medium=amla-email&utm_campaign=amla-email-regopen-071117 )を参照。

オートモビリティーLAに関する詳細AutoMobilityLA.com を参照。

▽ロサンゼルス・オートショー(Los Angeles Auto Show)とオートモビリティーLA(Automobility LA)について

1907年創設のロサンゼルス・オートショー(Los Angeles Auto Show、LA Auto Show(R))は、毎シーズン最初に開催される主要な北米自動車ショーである。2016年に同ショーのプレス&トレード・デー(Press & Trade Days)がコネクテッドカー・エキスポ(Connected Car Expo、CCE)と統合され、テクノロジー業界と自動車業界を集めて、新しい製品と技術を発表、輸送とモビリティーの将来を取り巻く喫緊の問題を議論する業界初のトレードショー、オートモビリティーLA(AutoMobility LA(TM))になった。2018年のオートモビリティーLAは11月26-29日にLos Angeles Convention Centerで開催され、併せてメーカーの新車も披露される。2018年LAオートショーは11月30日-12月9日に一般公開される。オートモビリティーLAは、世界中から集まるメディアや業界の専門家の前で、新興の自動車会社がビジネスをし、画期的な新製品を公表し、戦略を発表する場である。LAオートショーはGreater L.A. New Car Dealer Associationの後援を得て、ANSA Productionsが運営する。最新のショー関連のニュース・情報はLAオートショーのTwitter(http://twitter.com/LAAutoShow )、Facebook(http://facebook.com/LAAutoShow )またはInstagram(https://www.instagram.com/laautoshow/ )をフォローし、アラート(http://www.laautoshow.com/ )に登録を。オートモビリティーLAに関する詳細はhttps://www.automobilityla.com/ を参照。オートモビリティーLAをTwitter(https://twitter.com/automobilityla?lang=en )、Facebook(https://www.facebook.com/automobilityla/ )、またはInstagram(https://www.instagram.com/automobilityla/ )でフォローを。オートモビリティーLAの新しいPodcastで過去のパネル、インタビュー、基調講演を聴くには(https://automobilityla.com/podcast/ )へ。

▽報道関係問い合わせ先

Sanaz Marbley/Devon Zahm

JMPR Public Relations, Inc.

+1 (818) 992-4353

smarbley@jmpr.com

dzahm@jmpr.com

ソース:Los Angeles Auto Show

Aston Martin Lagonda & Electrify America Among Global Brands Headlining AutoMobility LA 2018

PR75381

LOS ANGELES, Sept. 25, 2018 /PRNewswire=KYODO JBN/ --

-- Leaders from Honda, BYTON, Amazon and More to Discuss the Future of

Transportation on the Technology Pavilion Stage

Organizers of the Los Angeles Auto Show's (http://www.laautoshow.com/ ) (LA

Auto Show(R)) AutoMobility LA(TM) (https://automobilityla.com/ ) today

announced that Laura Schwab, President of Aston Martin Lagonda of the Americas

and Giovanni Palazzo, President and CEO of Electrify America, are among the

experts headlining the packed event schedule

(https://automobilityla.com/schedule/ ) for 2018. AutoMobility LA, taking place

Nov. 26-Nov. 29 at the Los Angeles Convention Center, will provide a platform

for media and industry professionals to witness auto-tech announcements, solo

talks, panels, vehicle debuts, and participate in networking events.

Logo - https://mma.prnewswire.com/media/479829/LAAS___Logo.jpg

Alongside solo talks with Schwab and Palazzo, the conference will include

content from numerous leaders within both the automotive and technology

industries. Ted Klaus, Vice President and Executive Engineer of Honda R&D

Americas, will present a connected highway prototype that aims to reduce

traffic congestion and collisions. Dr. Carsten Breitfeld, CEO and Co-founder of

BYTON, will address how the brand utilizes artificial intelligence (AI) in the

customer experience space. Ned Curic, Vice President of Amazon Alexa

Automotive, will discuss the increasing importance of voice in mobility and how

it will be an essential component for the autonomous future. AutoMobility LA

will also feature debut vehicles from electric newcomers BYTON and Rivian on

Tuesday, November 27 inside the Technology Pavilion.

Programming at the conference will also cover hot-button industry topics

including new collaboration models for building cars of the future, blockchain

in transportation, preparing highways for autonomous vehicles, changes in car

design, electrification, autonomy, car-sharing, and more. Panels will last 30

minutes, allowing for a brief Q&A to take place following each session. Popular

AutoMobility LA competitions and events like the Hackathon at AutoMobility LA,

Securing Mobility Summit, the industry kick-off party, Top Ten Automotive

Startups Competition and Green Car of the Year awards will also return.

In addition to its conference, AutoMobility LA will also offer exciting new

events aimed at social and professional advancement. Women in Automotive will

host a conference focused on educating and empowering the automotive community

on thought leadership and trends that impact employment and sales growth.

Guests may also attend the Marketing Automotive conference - an event created

by MediaPost - where automotive marketing leaders share insights on how they

are moving their business and industry forward. Also new for 2018 is the Car

Design Forum, an event hosted by Car Design News, which offers auto industry

professionals a unique chance to hear about the latest and most game-changing

advances in tech, UX, AI and the future shape of the industry from the senior

creatives who are leading the charge.

Attendees of AutoMobility LA will also be among the first to view global, North

American and auto show debuts from auto manufacturers including BMW, Nissan,

Porsche, Volkswagen and Volvo, among others. Following AutoMobility LA, all

2018 vehicle debuts will be on display at the Los Angeles Auto Show, which will

be open to the public Nov. 30-Dec. 9.  

"AutoMobility continues to evolve along with the industry and we are very

pleased with the impressive list of auto-tech leaders, automakers, industry

insiders and events that are taking place this year," said Terri Toennies,

Executive Vice President and General Manager of the LA Auto Show and

AutoMobility LA. "We're providing our attendees with a multitude of experiences

and opportunities, where guests can see a little bit of everything. We are

excited and look forward to seeing what all of our participants introduce at

this year's show."

To register for AutoMobility LA, please visit automobilityla.com/register (

https://automobilityla.com/register/?utm_source=email&utm_medium=amla-email&utm_campaign=amla-email-regopen-071117

).

For more information on AutoMobility LA, please visit www.AutoMobilityLA.com.

About the Los Angeles Auto Show and AutoMobility LA

Founded in 1907, the Los Angeles Auto Show (LA Auto Show(R)) is the first major

North American auto show of the season each year.  In 2016, the show's Press &

Trade Days merged with the Connected Car Expo (CCE) to become AutoMobility

LA(TM), the industry's first trade show converging the technology and

automotive sectors to launch new products and technologies and to discuss the

most pressing issues surrounding the future of transportation and mobility.

AutoMobility LA 2018 will take place at the Los Angeles Convention Center Nov.

26-29, with manufacturer vehicle debuts intermixed. LA Auto Show 2018 will be

open to the public Nov. 30-Dec. 9.  AutoMobility LA is where the new auto

industry gets business done, unveils groundbreaking new products and makes

strategic announcements in front of media and industry professionals from

around the globe.  LA Auto Show is endorsed by the Greater L.A. New Car Dealer

Association and is operated by ANSA Productions.  To receive the latest show

news and information, follow the LA Auto Show on Twitter

(http://twitter.com/LAAutoShow ), Facebook (http://facebook.com/LAAutoShow ) or

Instagram (https://www.instagram.com/laautoshow/ ) and sign up for alerts at

http://www.laautoshow.com/. For more information about AutoMobility LA, please

visit https://www.automobilityla.com/ and follow AutoMobility LA on Twitter

(https://twitter.com/automobilityla?lang=en ), Facebook

(https://www.facebook.com/automobilityla/ ) or Instagram

(https://www.instagram.com/automobilityla/ ). Listen to past panels,

interviews, and keynotes on AutoMobility LA's new podcast at

https://automobilityla.com/podcast/.

Media Contacts:

Sanaz Marbley/Devon Zahm

JMPR Public Relations, Inc.

+1 (818) 992-4353

smarbley@jmpr.com

dzahm@jmpr.com

SOURCE: Los Angeles Auto Show

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