Zeroparkがプッシュ型広告を発表

Codewise

Zeroparkがプッシュ型広告を発表

AsiaNet 75370 (1695)

【ロンドン2018年9月25日 PR Newswire=共同通信JBN】

*Codewiseが世界最大のプッシュ通知型広告プロバイダーに

Codewiseは25日、ZeroparkアドエクスチェンジプラットフォームでPush Ads(プッシュ型広告)(http://zeropark.com/push-ads-campaign )のサポートが可能になったと発表した。Codewiseはデジタルマーケター向けのAI駆動オンライン広告測定・管理ソリューションの業界初のプロバイダーで、2017年と2018年に欧州で最も速く成長した企業の1つとしてフィナンシャル・タイムズから認定されている。

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Push Adsはモバイルとデスクトップデバイスにプッシュ通知の形式で掲出する高効率のネイティブのような広告フォーマットである。プッシュ通知は受信者をプロモーションへとリダイレクトする上で高いエンゲージメントのクリッカブル・アラートである。

これまで、Zeroparkアドエクスチェンジは3種類の広告フォーマットを顧客に提供した。フルページのポップ広告、パークドメイン・リダイレクト、アプリ内広告である。Push Adsを導入したことでZeroparkは今、その在庫を大幅に拡大し、広告主は顧客を誘引、保持する新たな高効率チャンネルをマーケティングミックスに追加できる。パブリッシングサイトを通じてすでに3億以上のユーザーが登録しているZeroparkは今、Push Adsの導入によってプッシュ型広告の世界最大のプロバイダーになる。

Push Adsの大きな優位性の1つはユーザー体験である。広告受信者の好みの設定に基づき、受信者が画面を見ていないときでも煩わしくない関連広告が提供される。つまり、広告主はエンゲージメントが高いオーディエンスに目標を絞り込み、即時の反応を得ることができることを意味する。

Push Adsはすでにeコマース、旅行、サービス産業で広く使われて10%を超える比類のないクリックスルーレートを達成しており、従来の広告フォーマットを大きく上回っている。Push Adsはブランドアウェアネスから新顧客の獲得と保持に至るまで、あらゆるキャンペーンにおいて効率的な選択である。

Zeroparkのマネジングディレクター、マテウツ・ドレラ氏は「プッシュ型広告によってデジタルマーケターは比類のないパフォーマンスを容易かつ効率的に手に入れることができ、プッシュ型広告に門戸を開くことは当社にとってターニングポイントである。さらに、プッシュ型広告をサポートする以上のこととして、当社は3億以上のオプトインをデータベースに持った市場で最大のプッシュ型広告のプロバイダーにもなろうとしている。結論として、プッシュ型広告はユーザーの関心と本質的に親和性があり、ユーザーは広告の受信を十分にコントロールできることから、当社ソリューションは完全に一般データ保護規則(GDPR)に対応し、ボットがなくて高品質なトラフィックを確実にする」と述べた。

Codewise社長兼最高売上責任者(CRO)のジョン・マラテスタ博士は「広告業界において、無効なトラフィックと広告詐欺は最も対応困難な課題である。Codewiseはサードパーティーのソリューションとともにマニュアル、オート両方のボットフィルターを活用し、顧客に最高品質のトラフィックを提供している。Push Adsへの当社の投資により、デジタルマーケターは広告詐欺を防ぎ、前例のないレベルのスケーラビリティーを達成する。Codewiseはプッシュ型広告の世界最大のプロバイダーになることで、これからも飛躍的な成長を続ける。それは世界で最も速く成長しているテクノロジー企業の1つとして、すでに当社が広く認知されていることである」と述べた。

▽Codewiseについて

2011年に創業のCodewiseはデジタルマーケター向けのAI駆動オンライン広告測定・管理ソリューションで業界初のプロバイダーである。2017年と2018年、Codewiseはフィナンシャル・タイムズとデロイトにより、欧州で最も速く成長しているテクノロジー企業の1つと認定された。Codewiseのソリューションは190カ国におよぶ数千の事業が数十億ドルの広告支出を追跡、測定、最適化することを支援し、これまでにないレベルで効率性と投資利益率(ROI)を向上させる。Codewiseは現在、Facebook上での4億ドルの広告支出を含む、世界最大のブランドと広告代理店の幾つかによる25億ドル以上にのぼる広告支出を追跡している。さらに詳しくはhttp://www.codewise.com を参照。

▽Zeroparkについて

ZeroParkは広告主、アフィリエート、メディアバイイング・チームをリアルタイムで高効率なトラフィックソースと結び付けるパフォーマンス・トラフィックエクスチェンジである。パークドメイン・リダイレクト、Mobile App、Premium Pop、そして現在はPush Adsから厳選されたトラフィックを提供する。Zeroparkは機械学習機能で強化された厳格なターゲティングオプションと強力な最適化ツールをユーザーフレンドリーなインターフェースで提供する。Zeroparkは1億5000万広告ビューを毎日掲出している。より詳しくはhttp://www.zeropark.com を参照。

▽問い合わせ先

media@codewise.com

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ソース:Codewise

Zeropark Introduces Push Ads

PR75370

LONDON, Sept. 25, 2018 /PRNewswire=KYODO JBN/ --

-- Codewise is Set to Become the World's Largest Provider of Push Notification

Advertising

Codewise, the industry's first provider of AI-powered online ad measurement and

management solutions for digital marketers, recognized by the Financial Times

among the fastest-growing companies in Europe in 2017 and 2018, today announced

that it has enabled support for Push Ads (

http://zeropark.com/push-ads-campaign) on the Zeropark ad exchange platform.

Logo - https://mma.prnewswire.com/media/747274/Zeropark_Logo.jpg

Push Ads are a high performing native-like ad format delivered on mobile and

desktops devices in the form of a push notification, a highly-engaging

clickable alert that redirects its recipient to the promoted offer.

Until now, Zeropark ad exchange had offered its customers three types of

advertising formats: full-page pop ads, parked domain redirects and in-app ads.

By introducing Push Ads, Zeropark is now vastly expanding its inventory

enabling advertisers to add to the marketing mix a new, highly efficient

channel for attracting and retaining customers. And with over 300 million users

already subscribed through publishing sites, with the introduction of Push Ads,

Zeropark is now set to become the world's largest provider of push advertising.

One of the major advantages of Push Ads is user experience. Based on set

preferences, the recipient of the ad is served non intrusive relevant offers

even when the recipient is not browsing. Meaning, advertisers can surgically

target a highly engaged audience and generate an instant response.

Already dominant in the e-commerce, travel and service industries, Push Ads,

deliver unparalleled click-through rates, way beyond 10%, thus easily

outperforming traditional ad formats. Push Ads are an efficient choice for any

campaign, from brand awareness to new client acquisition and retention.

"Opening our gates to push advertising is a turning point for Zeropark as it

easily and effectively enables digital marketers to reach unprecedented

performance," said Mateusz Drela, Zeropark's Managing Director. "Moreover,

beyond supporting push ads, we are now also becoming their largest provider on

the market, with a database of over 300 million opt-ins. Last but not least, as

push ads are inherently native to users' interests and since users are in full

control of their subscriptions, our solution is fully GDPR-compliant and

ensures bot-free, high-quality traffic."

"Invalid traffic and ad fraud are still some of the most daunting challenges in

the advertising industry. Codewise leverages both manual and automated bot

filtering as well as third-party solutions to provide our customers with the

highest quality traffic," said Dr. John Malatesta, President and Chief Revenue

Officer at Codewise. "Our investment in Push Ads enables digital marketers to

avoid ad fraud and achieve unprecedented levels of scalability. By becoming the

world's largest provider of push advertising, Codewise continues to fuel its

exponential growth, which has already brought our company a wide recognition as

one of the fastest-growing technology companies in the world."

About Codewise

Founded in 2011, Codewise is the industry's first provider of AI-powered online

ad measurement and management solutions for digital marketers. In 2017 and

2018, Codewise was recognized as one of the fastest-growing technology

companies in Europe, according to the Financial Times and Deloitte. Codewise's

solutions help thousands of businesses in 190 countries to track, measure, and

optimize billions of dollars of advertising spend, boosting their efficiency

and ROI like never before. Codewise is currently tracking over $2.5 billion of

digital ad spend for some of the world's largest brands and ad agencies,

including $400 million of ad spend on Facebook. Learn more at

http://www.codewise.com

About Zeropark

Zeropark is a performance traffic exchange that connects advertisers,

affiliates and media buying teams with high-performance traffic sources in real

time. It offers hand-picked traffic from parked domain redirects, Mobile App

and Premium Pop, now also including Push Ads. It features robust targeting

options and powerful optimization tools bolstered by machine learning

mechanisms, all in a user-friendly interface. Zeropark serves 150 million ad

views every day. Learn more at http://www.zeropark.com.

PR Contact: media@codewise.com

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SOURCE: Codewise

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