UnionPay(銀聯)、国慶節の休暇に合わせ各種優待をスタート

UnionPay International

UnionPay(銀聯)、国慶節の休暇に合わせ各種優待をスタート

AsiaNet 75317

【上海2018年9月20日PR Newswire】中国の中秋節や国慶節の休暇を前に、中国の海外旅行市場がピークを迎えようとしている。ニールセンが行った最新の調査によれば、国慶節は中国人観光客にとって外国を旅行する絶好の機会であり、その際、各種サービスや優待がお店選びの重要なポイントになっており、3割以上が優待を提供している加盟店を選ぶと回答している。

現在、UnionPay(銀聯)カード利用可能な地域は170の国と地域に拡大し、中国本土以外の海外加盟店数は2500万店を超えている。ますます広がる決済ネットワークを活かし、銀聯国際(UnionPay International)は本日より、中国本土以外の25の国と地域の加盟店約2万店で最大30%割引優待をスタートさせる。カード利用での割引に加え、旅行予約、モバイル決済、「優計画」クーポンのダウンロード、ランダム割引などの様々な特典も提供し、カードホルダーの海外旅行中のさまざまな決済ニーズに応えるものとなっている。

▽継続的な優待体験の向上

ニン・シャオシャオさんは9月初旬、旅行のピークを避けてパリに行った。その際、ラファイエット百貨店でUnionPay(銀聯)カードでブランドのハンドバッグを購入し、優待サービスの30ユーロのランダム割引以外に、UnionPay(銀聯)カードを利用してタックスリファンドをしたところ、合わせて15%の割引を受けることができた。ラファイエット百貨店は最近、UnionPay(銀聯)の即時割引システムを導入したことで、毎日約300人のUnionPay(銀聯)カードホルダーがこの特典を楽しめるようになった。

従来のプロモーション方法に比較すると、即時割引は以下の3つの大きな特徴がある。一、加盟店は自らシステムを改修する必要がなく、より多くの海外加盟店でUnionPay(銀聯)カードの優待サービスを提供できる。二、システム上で自動的に割引計算が行われるため、優待が確実に保証される。三、さまざまなプロモーション形態があり、一定金額を満たした場合の割引適用、登録制の即時割引、一定金額を満たした場合の抽選での割引適用などのサービスを提供できる。即時割引は新しいプロモーション方法として海外加盟店にもカードホルダーにも歓迎されており、8月末までに、海外1300以上の加盟店がすでに即時割引に対応し、一部の加盟店ではUnionPay(銀聯)カードの取扱件数は3割以上増加した。

UnionPay International (銀聯国際)は優待サービスを豊かにし、カードホルダーの海外決済体験を向上するための一環として、即時割引システムを展開した。現在、中国本土、中国香港、中国マカオのカードホルダーは「UnionPay」(雲閃付)アプリを利用して、41の国と地域でUnionPay(銀聯)モバイル決済サービスを利用でき、さらにモバイル決済に付帯する特典も受けられ、クーポンのダウンロードや世界中のUnionPay(銀聯)の特典を確認することもできる。「優計画」のクロスボーダープロモーションプラットフォームはすでに17の国と地域の約7800店の加盟店をカバーいる。カードホルダーは「UnionPay」(雲閃付)アプリを含めた52のプラットフォームから「優計画」のクーポンをダウンロードして、店舗最大の優待サービスを受けることができる。また、UnionPay(銀聯)のオンライン決済を経由して、数多くの国際航空会社、OTA 、ホテルの予約優待サービスを楽しむことができる。

▽さまざまな分野でUnionPay(銀聯)の特典を楽しめる

UnionPay(銀聯)が行っている中秋節と国慶節の特別優待対象の国と地域は、近距離旅行先の中国香港、中国マカオ、日本、東南アジアなど、長距離旅行先としてはアメリカ、カナダ、オーストラリア、ニュージーランド、ヨーロッパ、ロシアなどになる。「一帯一路」沿いの10以上の国と地域の加盟店が特別優待に参加しており、そのうち、チェコ共和国とハンガリーなど初めてキャンペーンに参加する国もある。

ニールセンのデータによると、3割以上の中国人旅行者は海外旅行中の交通機関や飲食店での優待を期待している。今回の優待の半分は旅行体験型の加盟店になる。例えば、交通機関の場合は、モスクワでカードホルダーはワンタッチだけで改札を通れるし、しかもわずか1ルーブルで空港直通列車を利用できる。また、何か国のHertz、AVISのレンタカーの加盟店で最大25%の割引サービスを提供している。パリ観光バスや南アフリカのションゴロロ・エクスプレスに乗っても、UnionPay(銀聯)カードホルダーは特別の優待サービスを受けることができる。

カードホルダーには飲食店や旅行関連の加盟店でもお楽しみが待っている。日本では600店以上の有名な飲食店でUnionPay(銀聯)カードホルダーに最大10%割引の優待サービスを提供している。「Singapore Golden Week」のイベント中、観光客は現地の多くの飲食店、観光地、ショッピングモールなどで最大30%の割引サービスを受けることができる。

(日本語リリース:クライアント提供)

UnionPay offers various types of discounts for the up-coming Chinese National Day Holiday

PR75317

SHANGHAI, Sept. 20, 2018 /PRNewswire=KYODO JBN/ --

With the Chinese Mid-Autumn and National Day holidays approaching, China's

outbound tourism market will reach its peak. According to a joint survey

conducted by UnionPay International and Nielsen, the National Holiday is the

preferred period for Chinese tourists to travel abroad, and offers and

discounts have become an important reason for their choice of merchants. Over

30% of the survey participants said they would go to the merchants particular

for the discounts.

So far, UnionPay's acceptance footprint has expanded to 170 countries and

regions, with more than 25 million merchants outside mainland China accepting

UnionPay cards. Based on its increasingly extensive acceptance network,

UnionPay International is launching card-using discounts of up to 30% at about

20,000 merchant locations across 25 countries and regions outside the Chinese

Mainland. In addition to card-using discounts, UnionPay is also offering

special benefits for travel booking, mobile payments, u-plan e-coupons, and

random discounts, to improve the cardholder's outbound travel payment

experience.

UnionPay continues to upgrade cardholders' experiences

Ning Xiaoxiao bought a brand handbag at the Lafayette when travelling in Paris

early September. When paying with UnionPay cards, she got a random discount of

30 Euros. Then, she claimed a VAT refund at the self-service tax refund machine

at the Lafayette. In all, she paid only 85% of the normal price of the bag. The

Lafayette has recently connected to UnionPay's Instant Discount System, which

offers instant discounts to UnionPay cardholders who have spent a certain

amount. Each day, 300 UnionPay cardholders are able to get this special benefit.

Compared with traditional card-using discounts, UnionPay's instant discount has

three major features. First, the merchant does not need to modify its system;

therefore, more merchants are willing to launch UnionPay card offers. Second,

the discount amount is automatically calculated by the system to ensure

cardholders can get solid benefits. Third, it provides multiple and flexible

marketing modes, such as discounts for spending a certain amount, an instant

discount after registration, random discounts for spending a certain amount,

etc. This innovative marketing system is well-received by merchants and

cardholders. As of the end of August, 1,300 merchants outside mainland China

have given UnionPay cardholders special offers through UnionPay's Instant

Discount System. With this new marketing method, the number of transactions

using UnionPay cards at some merchants have increased by about 30%.

Launching the Instant Discount System is one of the measures UnionPay

International takes to continue upgrading its marketing methods and services to

enhance cardholder's experience. Now, cardholders from mainland China, Hong

Kong and Macau can enjoy UnionPay mobile payment service in 41 countries and

regions using the "UnionPay" app. The app users can also enjoy special offers

for UnionPay mobile payment, download e-coupons and check about global UnionPay

offers, etc. Meanwhile, UnionPay's cross-border marketing platform, u-plan has

covered about 7,800 merchant locations in 17 countries and regions. Cardholders

can download u-plan e-coupons from 52 platforms including the "UnionPay" app to

enjoy the best discounts available at participating stores. Using UnionPay

Online Payment, cardholders can get various offers at a number of international

airlines, OTAs, and hotel groups.

Cardholders can enjoy UnionPay offers in various sectors

UnionPay's global marketing campaign during this year's Mid-Autumn Festival and

National Day covers short-distance travel destinations such as Hong Kong,

Macau, Japan, Southeast Asia, and long-distance destinations such as the United

States, Canada, Australia, New Zealand, Europe and Russia. Merchants from over

10 Belt and Road countries have also participated in the campaign. These

countries include the Czech Republic and Hungary, which are taking part in the

campaign for the first time.

According to the joint survey done by UnionPay International and Nielsen, over

30% of Chinese outbound travelers wish to get discounts and privileges in

transportation and catering. In this campaign, about half of the merchants are

in these sectors. For instance, cardholders can take the Airport Express in

Moscow for only 1 rouble. Self-driving cardholders can enjoy up to 25%-off at

Hertz and AVIS. Special discounts are also offered to UnionPay cardholders who

take the Paris Sightseeing Bus and the South African Shongololo Express.

Cardholders can also get pleasant surprises at catering and tourism merchants.

In Japan, more than 600 well-known local food and beverage merchants offer up

to 10% discount for UnionPay cardholders. In the "Singapore Golden Week" event,

visitors can enjoy up to 30% off discounts at many local restaurants and

cultural establishments and can watch or take part in the Color Run.

SOURCE  UnionPay International

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