Tag Digitalが世界的拡大の加速で800万ポンド相当の契約を獲得

Tag Digital

Tag Digitalが世界的拡大の加速で800万ポンド相当の契約を獲得

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【グラスゴー(英スコットランド)2018年10月5日PR Newswire=共同通信JBN】

スコットランドの広告会社は現在、約50カ国のクライアント向けにPPCキャンペーンを展開

800万ポンド超相当の多数の新規契約は、イベントおよび出版部門向けのオンライン広告の世界的リーダーとしてのTag Digitalの評価を強固なものにしている。

(Photo: https://mma.prnewswire.com/media/754056/Tag_Digital.jpg

(Photo: https://mma.prnewswire.com/media/754057/Tag_Digital.jpg

このスコットランドの会社の野心的な輸出戦略は、世界中の優良組織が同社のサービスで800万ポンドの長期契約に署名するという結果をもたらした。最近ではAscential、Dubai World Trade Centre、米国最大のイベントオーガナイザーであるUBM Americasが既に堂々たるクライアントのリストに加わった。

ロンドンとドバイにオフィスを持つTag Digitalは、米国をビジネスの幾つかの主要な成長地域の1つと見なしてきた。同社のチームは10月、インセンティブな旅行、会合、イベントのための米国の世界的博覧会であるラスベガスのIMEX America 2018に出展するため、米国本土に向かう。

2011年にこのビジネスを共同で立ち上げたローラおよびグレーグ・デービッドソン夫妻のチームは、北米のクライアントの最近の成長を加速するため、2019年初めに米国のオフィスを開設する計画である。

ローラ夫人は「事業を成長させるため、われわれは英国の先を見る必要がある。成長のための対象領域を持つ一方で、この国際的な拡大の多くは紹介によって推進されてきた。われわれのチームがこのような高いレベルでクライアントのために職務を果たしていなければ、われわれはこれらの紹介を得られなかっただろう」と語った。

「われわれは幾つかの国、特にドイツ、オーストラリア、日本、米国、中国で非常に大きな可能性があると考えている。イベント部門を専門とすること、進んで旅することによって、そして、適切なチームを確認することによって、技術とプロセスが整うのであり、われわれのクライアントがどこにいるかは大した問題ではない。問題なのは全て、われわれの結果である」

Tag DigitalはGoogle Premier Partnerであり、これは世界の代理店のわずか8パーセントが達成したステータスである。同社はまた、企業の売上高を5000万ポンドに拡大するため、The Hunter Foundation and Entrepreneurial Scotlandが運営する新たなScale Up Scotlandプログラムに受け入れられた20社のうちの1つである。同社は2019年末までに600万ポンドの売上高を達成する方向に進んでおり、50%以上は国際関連である。

急成長する同社は、契約と同じ速さで賞を集めている。スコットランドとアイルランドの地域的な賞を獲得した後、Tag Digitalは現在、Barclays Entrepreneur Awards 2018で「International expansion of the year - for high growth businesses growing beyond the UK at pace(インターナショナル・エクスパンション・オブ・ザ・イヤー-英国を超えて成長する高成長事業に対して)」にノミネートされている。

ローラおよびクレーグ夫妻は今年11月、Event Tech Liveで「"Best use of technology to market an event(イベントを売り込むための技術の最良活用)」を保持するかどうかを見極める。同社は同じ式典で「Best use of technology to build event attendance(イベント参加を構築するための技術の最良活用)」カテゴリーでもノミネートされている。

同社に関する詳細はhttp://www.tagdigital.co.uk を参照。

Tag Digitalの代理としてBIG Partnershipがリリース

ソース:Tag Digital

Tag Digital Wins Contracts Worth £8m as Global Expansion Accelerates

PR75569

GLASGOW, Scotland, October 5, 2018 /PRNewswire=KYODO JBN/ --

Scottish advertising firm now runs PPC campaigns for clients in almost 50

different countries

A slew of new contracts worth more than £8m has cemented Tag Digital's

reputation as a worldwide leader in online advertising for the events and

publishing sectors.

     (Photo: https://mma.prnewswire.com/media/754056/Tag_Digital.jpg )

     (Photo: https://mma.prnewswire.com/media/754057/Tag_Digital.jpg )

The Scottish company's ambitious export strategy has resulted in blue chip

organisations across the globe signing-up to £8m in long-term deals for its

services. Recently, Ascential, Dubai World Trade Centre and UBM Americas, the

largest event organiser in the United States, joined an already impressive list

of clients.

Tag Digital, which has offices in London and Dubai, has identified the USA as

one of several major growth areas for the business. The team will head

stateside this month to exhibit at IMEX America 2018 in Las Vegas, America's

worldwide exhibition for incentive travel, meetings and events.

Husband-and-wife team Laura and Craig Davidson, who co-founded the business in

2011, plan to open a US office in early 2019 to facilitate recent growth in

North American clients.

Laura said: "To grow our business, we need to look beyond the UK. While we have

targeted areas for growth, much of this international expansion has been driven

by referrals - and we wouldn't get these referrals if our team wasn't

delivering for clients at such a high level.

"We see huge potential in a number of countries; Germany, Australia, Japan,

USA, and China in particular. By specialising in the event sector, being

willing to travel and by making sure the right team, technology and processes

are in place, it doesn't really matter where our clients are.   All that does

matter is our results."

Tag Digital is a Google Premier Partner, a status achieved by only eight

percent of agencies worldwide. The company is also one of 20 businesses

accepted on to the inaugural Scale Up Scotland programme run by The Hunter

Foundation and Entrepreneurial Scotland, designed to scale companies up to £50m

turnover. The business is on track to achieve turnover of £6m by 2019 year-end,

with more than 50% set to be international.

The fast-growing company is gathering awards at the same speed as contracts.  

After winning the regional award for Scotland and Ireland, Tag Digital has now

been nominated for "International expansion of the year - for high growth

businesses growing beyond the UK at pace" at the Barclays Entrepreneur Awards

2018.

This November, Laura and Craig will find out whether they retain the "Best use

of technology to market an event" at Event Tech Live. The company is also

nominated in the "Best use of technology to build event attendance" category at

the same ceremony.  

To find out more about the company, visit http://www.tagdigital.co.uk.

Issued on behalf of Tag Digital by BIG Partnership.

SOURCE: Tag Digital

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