急成長しているDengyun Groupがプラットフォーム化、インテリジェンス化、ビッグデータ活用を込める戦略の青写真を公開
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急成長しているDengyun Groupがプラットフォーム化、インテリジェンス化、ビッグデータ活用を込める戦略の青写真を公開
【北京2018年10月11日PR Newswire】Jiangxi Dengyun Health and Beauty Industry Internet Co.,Ltd(以下「Dengyun Group」)の主催による2018 年度全国総会が革新・突破・権限付与をテーマに、2018年9月12日、北京経済技術開発区(Beijing Economic and Technological Development Zone)のRH CENTRALにて開催された。全国の精鋭社員がDengyun Groupの発展を宣伝し、ヘルスケア・エステティック産業およびそのより良い未来を作るためにこの場に集結した。
Photo - https://photos.prnasia.com/prnh/20181009/2262127-2
Dengyun Groupのリン・ミン最高経営責任者(CEO)は一連の新たなコンセプトを発表した。同氏は「エステの新しいリテール・モデルは、社交と共有に一層の注意を払い、人々が感性による最高気持ちの無限拡大に重きを置く。Dengyun Groupは従来のインターネット融合のリテール・モデルとは異なる新しいリテール・モデルを構築しつつある」と述べた。9月12日に開催された2018年の年度全国総会は、さまざまな新製品の発表とともに、中国のエステティック業界の歴史に残る新たな閃光となり、2000年の「克諾丹婷」(Dengyun Groupのブランド )1号店の見事な登場以来のことでもある。Dengyun Groupはこれからさらに多くの店舗をオープンし、所有する11ブランドの数十の新製品を導入する。さらに重要なのは、本総会において新しいハイエンドのフェイシャル・スキンケアブランドであるMizeが発表された。
Dengyun Groupのアン・シャオジン共同CEOは報道陣に対し「これは我々のビジネスが根付いている中国市場であり、Dengyunのビジネスチャンスでもある」と述べた。新たなテクノロジーが主導する新しいトレンドについて、アン氏はDengyun Groupがこの業界の未来の発展、すなわちプラットフォーム化、インテリジェンス化およびディジタル化をリードするだろうと語った。テクノロジーはあらゆる産業の主たる推進力である。インターネットの直後に人工知能、インテリジェント・ハードウエア、モノのインターネット(IoT)、ブロックチェーンを含む最新のテクノロジーもまたエステティック産業と密接に統合されている。
Dengyun Groupの取締役会は今回の年度全国総会で計画を発表した。Dengyun Groupは競争力強化のために、関連ハイテック・リーディング企業に融資および投資し、最終的にはこの10兆円規模の市場と起業する過程の栄光をより多くの志を同じくする人々と共有する。
Dengyun Groupの管理層は「金鉱は足元にあり、金掘りはそれなりの準備が必要だ」と述べた。
(日本語リリース:クライアント提供)
The fast-growing Dengyun Group reveals its blueprint with platform, intelligence and big data strategy
PR75665
BEIJING, Oct. 10, 2018 /PRNewswire=KYODO JBN/ --
The 2018 National Conference held by the Jiangxi Dengyun Health and Beauty
Industry Internet Co.,Ltd (hereinafter referred to as Dengyun Group) took place
in RH CENTRAL in Beijing Economic and Technological Development Zone on
September 12, 2018, with the theme of innovation, breakthrough and empowerment.
The Dengyun elites from all over the country gathered here to promote the
development of Dengyun Group and to make a better future for the health and
beauty industry.
Photo - https://photos.prnasia.com/prnh/20181009/2262127-2
Lin Min, CEO of Dengyun Group, expressed a series of new concepts. He said,
"The new retail model of beauty salons pays more attention to socializing and
sharing, and attaches importance to the infinite amplification of people's
emotions. Dengyun Group is creating a new retail internet model that is
different from the traditional one." 2018 annual conference on September 12th
together with various new product launches created another flash in the history
of China's beauty industry after the stunning appearance of the first store of
Kenuodanting (one brand of Dengyun Group) in 2000. Dengyun Group has opened
more stores and introduced dozens of new products of its 11 brands. More
importantly, the new high-end facial skin care brand Mize is released at this
conference.
An Xiaojing, Co-CEO of Dengyun Group, told the media, "This is the reality of
China, and this is the business opportunity of Dengyun." Talking about the new
trends led by new technology, An Xiaojing said that Dengyun Group will lead the
future development of the industry - platform, intelligence and datamation.
Technology is the mainstream driving force for all industries. Immediately
after the Internet, the latest technologies such as artificial intelligence,
intelligent hardware, Internet of things, and blockchain are also closely
integrated with beauty industry.
The board of directors of Dengyun Group announced their plan at the annual
conference: Dengyun Group will finance and invest in high-end companies to
improve its competitiveness,and finally share this trillion-scale market and
the glory of entrepreneurship with more like-minded people.
"The gold mine is just under your feet, and the gold miners need to be well
prepared," said Dengyun Group executive team.
Source: Jiangxi Dengyun Health and Beauty Industry Internet Co.,Ltd
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