AntWorksがLiveChatと提携 チャットを改善し顧客の喜びを加速へ

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AntWorksがLiveChatと提携 チャットを改善し顧客の喜びを加速へ

AsiaNet 75982 (1974)

【シンガポール、ウロツワフ(ポーランド)2018年10月29日PR Newswire=共同通信JBN】グローバルAI・インテリジェントオートメーション企業、AntWorksは、企業が自社ウェブサイトを閲覧している顧客と通信するためのプレミアムな顧客サービスソフトウエアを提供するLiveChatとのパートナーシップを発表した。この提携の主な受益者は、AntWorksとLiveChatの共同顧客で、彼らは顧客サービスとチャットの質を向上させることができる。この提携により、LiveChatとAntWorksは両社とも急速に変化するダイナミックなテクノロジービジネスにおけるイノベーションに注力していることを証明した。

(Logo: https://mma.prnewswire.com/media/766766/AntWorks_Logo.jpg

(Logo: https://mma.prnewswire.com/media/775391/LiveChat_Logo.jpg

このソリューションは、企業内の従来の販売方法をサポートまたはそれに代替するLiveChatの製品を活用する。LiveChatは、同社のウェブサイトやオンラインストアを訪れる顧客への素早く直感的なアクセスを支援する。さらに、LiveChatは、顧客を購入の旅を通じてシームレスにガイドする即座のオンラインサポートを通じ、企業が顧客の喜びを創造するのをサポートする。

AntWorksは、独自のプラットフォームであるANTstein(TM)を使用してデータの課題に対処することで、自動化の環境を再定義することで知られている。ANTstein(TM)は、OCRを使用しない唯一のインテリジェントで統合されたエンドツーエンドの自動化プラットフォームであり、ニューラルネットワークではなくフラクタルネットワークの原理を使用して構築されている。さらに、AntWorksは統合されたCognitive Machine Reading(コグニティブ・マシンリーディング)、Robotic Process Automation(ロボットによる業務自動化、RPA)、Natural Language Understanding(自然言語理解)を伴ったMachine Learning(機械学習)を提供する。Natural Language UnderstandingはAntWorksを現在の他のRPAプレーヤーと差別化する。

AntWorksのアシェシュ・マーラ共同創業者兼グループ最高経営責任者(CEO)は「ANTsteinとともにわれわれは、体系化されていないデータという業界最大のチャレンジの1つに取り組む強力なプラットフォームを構築した。LiveChatとのパートナーシップにより、企業がエンドユーザーのオンライン体験を簡素化することが可能になる。当社のANTsteinプラットフォームは、自然言語理解と機械学習機能並びに、ロボットによるプロセスの自動化(RPA)ツールを使い処理済みデータを任意のシステムに転送する機能を提供することに活用することができる。次に、LiveChatのコミュニケーションツール、リソース、専門知識は、Antworksの自動化機能と人工知能機能を強化する。われわれは、共同顧客のために、より多くのそのような統合ソリューションを開発することを楽しみにしている」と語った。

▽LiveChatについて

LiveChat Software S.A.はSaaS(Software as a Service)モデルを運用するグローバルIT企業である。LiveChatは150カ国超で2万5000社超の顧客を擁し、市場を支配し続けている。

▽AntWorksについて

AntWorksのAIとRPA技術は企業が生産性を向上させ、市場投入までの時間を短縮し、コストを削減しつつ顧客の喜びを高めるために、企業が効果的に自動化するのを支援している。AntWorksは、北米、欧州、アジアで自社ソリューションを成功裏に実行してきた。

▽問い合わせ先

Dexter Villota

VP - Corporate Planning, AntWorks.

dexter.villota@ant.works

Intelligent automation: https://www.ant.works/automation

Asheesh Mehra: https://www.ant.works/about-us

ソース:AntWorks

AntWorks Joins Hands With LiveChat to Improve Online Conversations and Accelerate Customer Delight

PR75982

SINGAPORE and WROCLAW , Poland, October 29, 2018 /PRNewswire=KYODO JBN/ --

    AntWorks, a global artificial intelligence and intelligent automation

company, announced a partnership with LiveChat, a company that offers premium

customer service software used by businesses to communicate with customers

browsing their website. The primary beneficiaries of this partnership will be

the joint customers of AntWorks and LiveChat who will be able to improve

customer service as well as the quality of online conversations. With this

partnership, both LiveChat and AntWorks have proven they are focused on

innovation in the rapidly changing and dynamic technology business.

    (Logo: https://mma.prnewswire.com/media/766766/AntWorks_Logo.jpg )

    (Logo: https://mma.prnewswire.com/media/775391/LiveChat_Logo.jpg )

    The solution leverages LiveChat's product which supports or replaces

traditional sales methods within a company. LiveChat helps to quickly and

intuitively reach customers visiting the company's website or online store. In

addition, LiveChat helps businesses create customer delight through immediate

online support that guides customers seamlessly through their purchase journey.

    AntWorks is known for redefining automation landscape by addressing data

challenges with its unique platform, ANTstein(TM). The first - and only -

intelligent, integrated, end-to-end automation platform that does not use OCR,

ANTstein(TM) is built using the principles of fractal, not neural, networks.

Additionally, AntWorks offers integrated Cognitive Machine Reading, Robotic

Process Automation and Machine Learning coupled with Natural Language

Understanding, which sets it apart from other current RPA players.

    "With ANTstein, we have built a powerful platform to tackle one of the

biggest challenges for the industry - unstructured data," says Asheesh Mehra,

Co-founder and CEO of AntWorks, adding, "With the LiveChat partnership, we will

enable businesses simplify the online experience for their end customers. Our

ANTstein platform can be leveraged to provide natural language understanding

and machine learning capabilities, as well as the ability to transport the

processed data into any system using our robotic process automation tool. In

turn, LiveChat's communication tools, resources, and expertise will enhance

Antworks' automation and artificial intelligence capabilities. We look forward

to developing more such integrated solutions for our joint customers."

    LiveChat

    LiveChat Software S.A. is a global IT company operating in SaaS (Software

as a Service) model. LiveChat continues to dominate the market with 25,000+

customers in over 150 countries.

    AntWorks

    AntWorks' path-breaking AI and RPA technologies helps enterprises with

effective automation to enhance productivity, go to market faster, enhance

customer delight while reducing costs. AntWorks has successfully implemented

its solutions across North America, Europe and Asia.

    Media Contact:

    Dexter Villota

    VP - Corporate Planning, AntWorks.

    dexter.villota@ant.works

     Intelligent automation: https://www.ant.works/automation

     Asheesh Mehra: https://www.ant.works/about-us

    Source: AntWorks

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