Joint Commission Internationalが東京で認定および品質改善のインターナショナルプラクティカを開催

JCI

Joint Commission Internationalが東京で認定および品質改善のインターナショナルプラクティカを開催

AsiaNet 76057 (2003)

【オークブルック(米イリノイ州)2018年11月1日PR Newswire=共同通信JBN】

*プログラムは医療の質の改善と最新の認定達成を促進

Joint Commission International(JCI)(http://www.jointcommissioninternational.org/about/ )は、2018年12月3-7日に認定および品質改善のインターナショナルプラクティカム(Tokyo International Practicum on Accreditation and Quality Improvement)(https://www.jointcommissioninternational.org/tokyo-international-practicum-2018/?ref=JCIPR )を開催すると発表した。この包括的教育プログラムは、JCIの手法と基準を十分に説明し、認定と患者中心の成功を達成するために必要とされるベストプラクティスとプロセスを全面的に説明することにより、JCI認定を求める医療機関を対象に準備プロセスを援助する。

Logo - https://mma.prnewswire.com/media/118169/joint_commission_international_logo.jpg

5日間の教育イベント開催中、参加者はJCI認定の具体的な利点および世界最高の質の医療機関に必要とされるプラクティスを学ぶ。さらに、プログラムでは、東京を拠点とする2つのJCI認定医療機関、三井記念病院と聖路加国際病院で半日のトレーサー・デモンストレーションが提供される。

Joint Commission InternationalのInternational Educationアソシエートディレクターであるポール・ライス氏は「このコースは、JCI認定を検討したり、近々開催予定の初期JCI調査の準備をしたりしている機関にとって理想的である。同プログラムの内容は、品質管理者やJCI調査準備に関わるどんな人にとっても極めて重要な情報を提供する」と述べる。

JCIプラクティカムはまた、JCIファカルティーと出席者とのインタラクティブな小グループによる作業セッションを特色とし、セッションの間、参加者はJCI認定プロセス方法論に必須の要素を学び、実践する。プログラムはJCIが基準順守をどのように判定するかを理解できるよう各機関をサポートするだけでなく、既存のマネジメントとスタッフを配して各機関の基準対応を評価するためのフレームワークも提供する。

JCIによる認定と質の改善に関するプラクティカムの費用は、参加者につき3400米ドルである。登録(https://www.jointcommissioninternational.org/tokyo-international-practicum-2018/?ref=JCIPR )や、その他今後のJCIイベントなどに関しては、JCIのウェブサイトwww.jointcommissioninternational.org を参照。

▽Joint Commission Internationalについて

Joint Commission International(JCI)(http://www.jointcommissioninternational.org/ )は、Joint Commissionの非営利完全子会社であるJoint Commission Resources, Inc.(JCR)の1部門として1994年に設立された。国際的な認定・認証、助言サービス、出版、教育プログラムを通じて、JCIは患者ケアの質の改善を支援することによってJoint Commissionの使命を世界に広げている。JCIは100カ国以上の国際的なヘルスケア組織、公共保健機関、保健省庁などを支援している。詳しい情報はwww.jointcommissioninternational.org を参照。

▽メディア問い合わせ先

Maureen Lyons

Corporate Communications

+1 (630) 792-5171

mlyons@jointcommission.org

ソース:JCI

Joint Commission International to hold accreditation and quality improvement practicum in Tokyo

PR76057

OAK BROOK, Illinois, Nov. 1, 2018 /PRNewswire=KYODO JBN/ --

-- Program promotes improving health care quality and achieving up-to-date

accreditation

Joint Commission International (

http://www.jointcommissioninternational.org/about/ ) (JCI) announces it will

hold its Tokyo International Practicum on Accreditation and Quality Improvement

(

https://www.jointcommissioninternational.org/tokyo-international-practicum-2018/?ref=JCIPR

)  3-7 December 2018. This comprehensive educational program aids the

preparation processes for health care organizations seeking JCI accreditation

by thoroughly explaining JCI's methods and standards and highlighting best

practices and processes needed to achieve accreditation and patient-centric

success.

Logo -

https://mma.prnewswire.com/media/118169/joint_commission_international_logo.jpg

During the five-day educational event, participants will learn tangible

benefits of JCI accreditation and necessary practices of the highest-quality

health care organizations in the world. Additionally, the program will offer

half-day tracer demonstrations at two JCI-accredited, Tokyo-based health care

organizations: Mitsui Memorial Hospital and St. Luke's International Hospital.

"This course is ideal for organizations considering JCI accreditation or

preparing for an upcoming initial JCI survey. The program content provides

essential information for quality managers or anyone else involved in JCI

survey preparation," says Paul Reis, associate director International

Education, Joint Commission International.

The JCI practicum also features interactive, small-group work sessions with JCI

faculty and attendees, during which participants will learn and practice

essential elements of the JCI accreditation process methodologies. The program

not only helps organizations understand how JCI measures standards compliance,

but also provides a framework for evaluating an organization's standards

readiness using existing management and staff.

The cost of JCI accreditation and quality improvement practicum is $3,400 USD

per attendee. To register (

https://www.jointcommissioninternational.org/tokyo-international-practicum-2018/?ref=JCIPR

) or find out about other upcoming JCI events and more, please visit JCI's

website at www.jointcommissioninternational.org.

About Joint Commission International

Joint Commission International ( http://www.jointcommissioninternational.org/ )

(JCI) was established in 1994 as a division of Joint Commission Resources, Inc.

(JCR), a wholly controlled, nonprofit affiliate of The Joint Commission.

Through international accreditation and certification, advisory services,

publications and education programs, JCI extends The Joint Commission's mission

worldwide by helping improve the quality of patient care. JCI works with

international health care organizations, public health agencies, health

ministries and others in more than 100 countries. Visit

www.jointcommissioninternational.org for more information.

Media Contact:       

Maureen Lyons

Corporate Communications

+1 (630) 792-5171

mlyons@jointcommission.org

SOURCE JCI

本プレスリリースは発表元が入力した原稿をそのまま掲載しております。また、プレスリリースへのお問い合わせは発表元に直接お願いいたします。

このプレスリリースには、報道機関向けの情報があります。

プレス会員登録を行うと、広報担当者の連絡先や、イベント・記者会見の情報など、報道機関だけに公開する情報が閲覧できるようになります。

プレスリリース受信に関するご案内

SNSでも最新のプレスリリース情報をいち早く配信中