ComvivaのMobiLytix IRISが最優秀「Innovative Telecom Solution」に選ばれる
ComvivaのMobiLytix IRISが最優秀「Innovative Telecom Solution」に選ばれる
AsiaNet 76052 (2004)
【ニューデリー2018年10月31日PR Newswire=共同通信JBN】モビリティーソリューションのグローバルリーダーであるComviva(https://www.mahindracomviva.com )は31日、同社のMobiLytix(TM)IRISソリューション(https://www.mahindracomviva.com/products/customer-value-management/mobilytix-suite/retailer-management-suite.htm )がInnovative Telecom solution(革新的な通信ソリューション)」部門のIndia Mobile Congress and Aegis Graham Bell Awardを受賞したと発表した。
(Logo: https://mma.prnewswire.com/media/721519/Comviva_Logo.jpg )
(Photo: https://mma.prnewswire.com/media/777599/Comviva_Award.jpg )
今回が2回目となるIndia Mobile Congress 2018は、インド通信省(DoT)とCellular Operators Association of India(COAI)よってインドで共同開催された。入賞者は10月26日、ニューデリーで開催されたきらびやかな授賞式で、マノジ・シンハ通信相兼閣外鉄道相によって表彰された。
MobiLytix(TM)IRISはプリペイド・トップアップとサービスを一括販売する際に、通信サービスプロバイダーのリテーラーと顧客の連携をうみ出すことによって収益成長率と収益性を推進する。IRISはリアルタイム実行能力に加え顧客およびチャンネルの深い知見を活かし、双方にとって有利な機会をつくり出す。顧客はニーズに合わせてパーソナライズされたサービスを受け取り、リテーラーはそれぞれの販売に対して付加されるコミッション/ポイントを受け取る。
Comvivaのマノランジャン・マオ・モハパトラ最高経営責任者(CEO)は席上、「Comvivaが他の参加者との厳しい競争で同賞を獲得できたことをうれしく思う。今回の受賞はイノベーション推進に関して、業界における当社の強力な地位を再確認したものである。同賞は強力なソリューションによって局所的な市場ニーズおよび要望に応える当社の能力を認定したものでもある。われわれは今後もこのようなテクノロジーに投資し、さまざまな市場要件向けにソリューションを提供していく」と語った。
Comvivaのアミット・サンヤル副社長兼エグゼクティブヘッド(消費者価値ソリューション担当)は「この賞を受賞できてうれしく思う。これは市場の新しいトレンドおよび要望に従いイノベーションを適応させ、それを推進するMobiLytix(TM)の能力を認めたものである。今日のデジタル世界で、組織は大量のデータを蓄積しており、これは高度にコンテクスチュアルで、かつパーソナライズされた顧客との通信を提供するために活用できる。われわれはこのチャンスを生かし、新しい機械学習およびAI能力によって当社のMobiLytix(TM)(https://www.mahindracomviva.com/products/customer-value-management/mobilytix-suite.htm )プラットフォームをさらに強化して、顧客エンゲージメントと増分収益のレベルを高めることに役立つことを極めてうれしく思う」と語った。
▽問い合わせ先
Sundeep Mehta
PR & Corporate Communications
Mahindra Comviva
Contact: +91-124-481-9000
Email: pr@mahindracomviva.com
ソース:Comviva
COAI's Indian Mobile Congress and Aegis Graham Bell Awards Recognizes Comviva's MobiLytix(TM) IRIS as the 'Innovative Telecom Solution' of the Year
PR76052
NEW DELHI, October 31, 2018 /PRNewswire=KYODO JBN/ --
Comviva [https://www.mahindracomviva.com ], the global leader in providing
mobility solutions, today announced that it has won the Indian Mobile Congress
and Aegis Graham Bell Award under the 'Innovative Telecom solution' category
for its MobiLytix(TM) IRIS solution [
] .
(Logo: https://mma.prnewswire.com/media/721519/Comviva_Logo.jpg )
(Photo: https://mma.prnewswire.com/media/777599/Comviva_Award.jpg )
India Mobile Congress 2018 was jointly organised by the Department of
Telecommunications (DoT), India and the Cellular Operators Association of India
(COAI) for the second time in India. The winners were felicitated by Shri Manoj
Sinha, Hon'ble Minister of State (Independent Charge) for Communications and
Minister of State for Railways, Govt. of India on Friday, 26th October at a
glittering award ceremony in New Delhi.
MobiLytix(TM) IRIS drives revenue growth and profitability by creating
alignment between a communication service provider's retailers and customers
when selling prepaid top-ups and service bundles. IRIS leverages deep customer
and channel insights coupled with real-time execution capabilities to create a
win-win opportunity. Customers receive personalised offers tailored for their
needs and retailers are rewarded with incremental commission / points for every
successful sale.
Speaking on the occasion, Manoranjan 'Mao' Mohapatra, Chief Executive
Officer at Comviva, said, "We're delighted that Comviva has won this award
against stiff competition from other participants. This win reaffirms our
strong leadership position in the industry when it comes to driving
innovations. It also validates our ability to cater to localized market needs
and requirements with robust solutions. We will continue to invest in such
technologies and deliver solutions for different market requirements."
Speaking on the occasion, Amit Sanyal, VP & Executive Head - Consumer Value
Solutions at Comviva said, "We are happy to win this award which is recognition
of the ability of MobiLytixTM to adapt and usher innovations according to new
trends and requirements in the marketplace. In today's digital world,
organizations have huge reservoirs of data that can be leveraged for providing
highly contextual and personalized customer communications. We are extremely
excited about the opportunities and further enhancing our MobiLytix(TM) [
https://www.mahindracomviva.com/products/customer-value-management/mobilytix-suite.htm
] platform with new machine learning and AI capabilities that shall help drive
higher level of customer engagement and incremental revenue."
For further enquiries, please contact:
Sundeep Mehta
PR & Corporate Communications
Mahindra Comviva
Contact: +91-124-481-9000
Email: pr@mahindracomviva.com
Source: Comviva
本プレスリリースは発表元が入力した原稿をそのまま掲載しております。また、プレスリリースへのお問い合わせは発表元に直接お願いいたします。
このプレスリリースには、報道機関向けの情報があります。
プレス会員登録を行うと、広報担当者の連絡先や、イベント・記者会見の情報など、報道機関だけに公開する情報が閲覧できるようになります。