ComvivaがUnified Digital Experience Platform(UDxP)を発表

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ComvivaがUnified Digital Experience Platform(UDxP)を発表

AsiaNet 76144 (2057)

【ニューデリー2018年11月6日PR Newswire=共同通信JBN】

*オペレーターの変革過程を加速する統合デジタルサービス配信プラットフォーム

*小売業や企業顧客はデジタル・セルフケアにより複数のサービスの制御・管理が可能に

モビリティーソリューションのグローバルリーダーであるComviva (https://www.mahindracomviva.com )は、パワフルでかつ使いやすいUnified Digital Experience Platform (UDxP)(https://www.mahindracomviva.com/products/customer-value-management/mobilytix-unified-digital-experience-platform.htm )を発表した。統合され、自動化されたさまざまなインテリジェントなサービスをCSPが顧客に提供しながら、あらゆるチャンネルでスムーズな体験を確実にすることで、CSPのデジタルサービスへの移行を加速させる。

(Logo: https://mma.prnewswire.com/media/721519/Comviva_Logo.jpg

電気通信サービス事業者は多数の業界にデジタル化のための基幹回線を提供している。しかし、自社の事業やサービスのデジタル化は遅れているため、新興するデジタルエコノミーにおいてマイナーなプレーヤーとなり、市場シェアと収益を失うことになりかねない。ComvivaのUDxPプラットフォームはオペレーターを、デジタル化が進む世界においてより持続可能な成長への道に入ることを加速し、彼らのバリューチェーン向上を支援する。

Comvivaのアミット・サンヤル副社長兼エグゼクティブヘッド(消費者価値ソリューション担当)は本製品の発表にあたり「今日のデジタル世界では、ARPUの低下とOTT脅威の増大という2つの脅威から生き残るために、通信サービスプロバイダーはビジネスモデルを再考する必要がある。このパラダイムシフトにおいて、デジタル・セルフケアはサービスプロバイダーのコネクティビティーからデジタル投資への転換の加速を支援する。発売されたUDxPプラットフォームは新興のデジタル顧客に利便性、選択肢、即座に満足する方法を提供するが、これはデジタルドリブンのビジネスの要石となるものであり、われわれは大変興奮している」と語った。

UDxPは、リテールおよびエンタープライズの顧客がモバイル、ウェブ、スマートウォッチ、USSD、SMSなどの好みのチャンネルを使ってデジタル・セルフケアを利用し、複数のサービスを制御および管理できる統合デジタルプラットフォームを介して、電気通信サービスを一元管理する。AIや機械学習などの新技術によって高度なカスタマイズが可能なデジタル・セルフケアにより、オペレーターは業界を一変するような深いアクショナブル・インサイトに基づくサービス水準の向上が可能となる。

デジタルサービスを提供する上で市場投入までの時間短縮が重要な前提条件になる中、ComvivaのUDxPプラットフォームは、設定済のセルフケア・モジュールやXSLTでのスマートな統合レイヤーベースを提供し、効率的かつ迅速な統合を通じて市場投入までの時間短縮を確実にする。これによりデジタルサービスプロバイダーは、ビジネスフローを中断することなく、迅速かつ効率的にサービスを発売できる。

▽問い合わせ先

Sundeep Mehta

Email: pr@mahindracomviva.com

ソース:Comviva

Comviva Launches Unified Digital Experience Platform (UDxP)

PR76144

NEW DELHI, Nov. 6, 2018 /PRNewswire=KYODO JBN/ --

- A consolidated digital services delivery platform to accelerate an operator's

transformational journey

- Empowers retail and enterprise customers to control and manage multiple

services via digital self-care

    Comviva [https://www.mahindracomviva.com], the global leader in providing

mobility solutions, has released a powerful, yet simple to use, Unified Digital

Experience Platform (UDxP) [

https://www.mahindracomviva.com/products/customer-value-management/mobilytix-unified-digital-experience-platform.htm]

that will accelerate a CSP's journey into digital services, by enabling them to

deliver an integrated, automated, intelligent bouquet of services to customers,

while ensuring a frictionless experience across channels.

    (Logo: https://mma.prnewswire.com/media/721519/Comviva_Logo.jpg)

    Telecom service providers have provided the backbone to digitization for

many industries. However, they have been slow to digitize their own operations

and offerings, putting them at risk of becoming minor players in the emerging

digital economy, leading them to lose market share and revenues. Comviva's UDxP

platform will help operators rise up the value chain by accelerating them on a

more sustainable growth path in an increasingly digital world.

    Speaking on the launch, Amit Sanyal, VP & Executive Head - Consumer Value

Solutions at Comviva said, "In today's digital world, communications service

providers have to reimagine their business models to survive the twin threat of

decreasing ARPUs and increasing OTT threat. In this shifting paradigm, digital

self-care will help service providers to drive the shift from connectivity to

capitalizing on digital demand. We are excited to launch UDxP platform which

provides the emerging digital customer with the convenience, choice and the

means to instant gratification that are the cornerstones of a digitally driven

business."

    UDxP consolidates telecom offerings via an integrated digital platform

which empowers retail and enterprise customers to control and manage multiple

services through digital self-care on their preferred channel such as mobile,

web, smart-watches, USSD or SMS. The high degree of personalization available

on digital self-care through new technologies like AI and machine learning will

allow operators to provide improved service levels based on deep actionable

insights comparable to industry disruptors.

    As faster time to market is an important pre-requisite for provisioning

digital services, Comviva's UDxP platform provides pre-built self-care modules,

as well as a smart integration layer-based on XSLT for ensuring faster time to

market through efficient and rapid integrations. This allows the digital

service provider to launch services quickly and efficiently, without disrupting

business flows.

    PR contact:

    Sundeep Mehta     

    Email: pr@mahindracomviva.com

    Source: Comviva

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