セリーヌ・ディオンと子ども服ブランドNUNUNUが新たなキッズファッションブランド CELINUNUNUを立ち上げ

CELINUNUNU

セリーヌ・ディオンと子ども服ブランドNUNUNUが新たなキッズファッションブランド CELINUNUNUを立ち上げ

AsiaNet 76264 (2104)

【ロサンゼルス2018年11月13日PR Newswire=共同通信JBN】CELINUNUNUは1つの声で2つの力を結ぶ。ファッションには人々の考えを形作る力がある。このブランドは固定観念を打破し、子どもたちに服を通して自由になり、自分らしさを見つけるようインスピレーションを与える。

Video - https://www.youtube.com/watch?v=vSdSFKj-hOc

アイコニックなボーカリスト、セリーヌ・ディオンと世界的なキッズファッションブランドNUNUNUの共同創立者でファッションデザイナーのアイリス・アドラーとタリ・ミルチベルグの各氏が提携し、CELINUNUNUを作った。この新しいキッズファッションブランドは、幼い頃から自分の個性という力を伸ばす服を選択する自由を提供し、子どもたちを伝統的な男の子・女の子という役割から解放する。

CELINUNUNUは、ファッションがわれわれの心の奥底にある概念を築き、思考パターンを変えると信じている。同ブランドは、子どもたちが本当の自分を完全に受け入れられるようにする平等で柔軟な考えを育み、子どもの中にある創造力と想像力を解放することを狙いとする。また、子どもが自分の本質に基づいて選択できるよう促す。CELINUNUNUは、全てが平等に可能だという概念を植えつける。

CELINUNUNUの画期的なデビューコレクションは、性別に影響されないスタイル、時代を超えたカット、特徴のあるシンボルの辞書、あらゆる段階で子どもたちを輝かせるミニマリスティックなカラーパレットを調和させた0-6Mから14Yのサイズ展開がある70以上のシルエットを含む。ファッションにおける規範と性的偏見をなくそうとするNUNUNUの揺るぎない献身が、受容と個性に賛同するセリーヌ・ディオンの声と人格によって拡大され、2つの異なる世界が一緒になって固定概念を覆す。

世界的キッズファッションブランドの先駆者、NUNUNUは2009年に設立された。完全に直感で、アドラーとミルチベルグの両氏は、固定概念を打破してありきたりな手法を回避したブランドで、キッズファッションの代替品を生み出した。基本的なDNAとユニセックスな商品提供の必要性はグローバルトレンドを生み、それは今では世界中で感化を与えるものになっている。彼らの検討議題は男の子・女の子の服を伝統的に2つに分ける方法を否定することを可能にした。そして、ファッション界が子どもをピンクとブルーに分ける一方、アドラーとミルチベルグ両氏は最前線に立ち、実際の人間の世界では物事はすべてが白黒はっきりしているわけではないということを示した。

セリーヌ・ディオンとNUNUNU のコラボレーションは、合同でセリーヌ・ディオンの代表を務めるEpic Rightsの後押しにより、Prominent Brand+Talentのダン・レヴィン氏によって円滑に進められた。

CELINUNUNUはwww.celinununu.com にて世界中で入手可能だ。

Celine Dion

https://www.celinedion.com/ を参照

NUNUNU

https://www.nununuworld.com/ を参照

Epic Rights

www.epicrights.com を参照

PROMINENT Brand + Talent

www.ProminentGlobal.com を参照

ソース:CELINUNUNU

▽問い合わせ先

CELINUNUNUメディア関係問い合わせ先:

Katie Hammond

katie@9spr.com

+1 310.489.1165

セリーヌ・ディオンのメディア関係問い合わせ先:

Kim Jakwerth

kim@kmjpr.com

+1 424.248.3528

Celine Dion and kids wear brand NUNUNU launch new children's fashion brand CELINUNUNU

PR76264

LOS ANGELES, Nov. 13, 2018 /PRNewswire=KYODO JBN/ --

CELINUNUNU unites two forces by one voice: fashion has the power to shape

people's minds. The brand breaks stereotypes and inspires children to be free

and find their own individuality through clothes.

Video - https://www.youtube.com/watch?v=vSdSFKj-hOc

Iconic vocalist Celine Dion and fashion designers Iris Adler and Tali

Milchberg, co-founders of the global children's fashion brand NUNUNU, have

partnered to create CELINUNUNU. This new kids fashion brand liberates children

from the traditional roles of boy/girl, offering them the freedom to choose

clothes that strengthen their own power of personality, from a tender age.

CELINUNUNU believes that fashion builds concepts deep within our minds and

changes thought patterns. It aims to free the forces of creativity and

imagination in children, nurturing equality and flexibility of thought that

enable kids to fully embrace who they are. It encourages children's choices to

be driven by their own true essence. CELINUNUNU instills the concept that

everything is possible, equally.

CELINUNUNU's groundbreaking debut collection includes over 70 silhouettes sizes

0-6M-14Y, harmonizing gender-neutral styles, timeless cuts, a distinct

dictionary of symbols, and a minimalistic color palette that lets children

shine at every stage. With NUNUNU's steadfast dedication to dissolving norms

and gender biases in fashion, amplified by Celine Dion's voice and persona that

echo acceptance and individuality, the two distinct worlds will break

stereotypes together.

The forerunner global children's fashion brand NUNUNU was founded in 2009.

Completely by intuition, Adler and Milchberg created an alternative to

children's fashion, with a brand that broke stereotypes and dodged cliches.

Their need for a basic DNA and a unisex offering created a global trend that is

now an inspiration worldwide. Their agenda led them to defy the traditional

dichotomy of boy/girl clothing - and while the world of fashion divided

children into pink and blue, Adler and Milchberg were at the forefront, showing

that in the world of real individuals not everything is so black and white.

The collaboration between Celine Dion and nununu was facilitated by Dan Levin

of Prominent Brand+Talent with support from Epic Rights, who jointly represent

Celine Dion.

CELINUNUNU is available globally at www.celinununu.com

Celine Dion

visit https://www.celinedion.com/

NUNUNU

visit https://www.nununuworld.com/

Epic Rights

visit www.epicrights.com

PROMINENT Brand + Talent

visit www.ProminentGlobal.com

SOURCE: CELINUNUNU

CONTACT: CELINUNUNU Media Contact: Katie Hammond  katie@9spr.com, +1

310.489.1165; Celine Dion Media Contact: Kim Jakwerth kim@kmjpr.com +1

424.248.3528

  

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