Bright PatternがNTTコミュニケーションズ認証とアジア太平洋への拡大を発表
Bright PatternがNTTコミュニケーションズ認証とアジア太平洋への拡大を発表
AsiaNet 76255 (2102)
【東京2018年11月15日PR Newswire=共同通信JBN】
*オムニチャネルのクラウド型コンタクトセンター・ソフトウエアの大手プロバイダーであるBright PatternがNTTコミュニケーションズと提携し、NTTコミュニケーションズを日本における電気通信プロバイダーとして提供
Bright Pattern(http://www.brightpattern.com/?utm_source=PRNW&utm_medium=pr&utm_content=NTT-pr )は15日、世界最大の通信会社の1つである日本のNTTコミュニケーションズと提携し、アジア太平洋(APAC)地域でのさらなる拡大を発表した。Bright Patternは、NTTコミュニケーションズのArcstar IP Voiceサービスに接続するために互換性を保証するNTTコミュニケーションズの認証を受け取った。NTTコミュニケーションズは、日本の東京に本社を置き、43カ国・地域の123都市にオフィスを構え、世界中の196カ国・地域にネットワークを接続している。今回の提携により、Bright Patternの顧客はNTTコミュニケーションズを望ましい日本の通信プロバイダーとして利用でき、世界で最も先進的なネットワークサービスの恩恵を享受することができる。
Logo - https://mma.prnewswire.com/media/634980/Bright_Pattern___Logo.jpg
Bright Patternのコンスタンティン・キシンスキー最高技術責任者(CTO)兼創業者は「今回の提携は、APACおよび日本地域への参入拡大(https://www.brightpattern.com/news/omnichannel-cloud-contact-center-provider-bright-pattern-expands-presence-in-japan/ )に続くものである。われわれは、国際的な顧客のための革新的で、安全で、柔軟なソリューションを提供するよう努力してきた。当社のコンタクトセンター・ソリューションの柔軟性により、顧客は電気通信、クラウドネットワーク、そしてCRMとWFMへの統合に適したベンダーを選ぶことができる」と述べた。
Bright Patternは3000を超える同時ユーザーを擁しており、日本のコンタクトセンター市場にすでになじみのある存在であり、2017年2月にローカル・クラウドポイントオブプレゼンスを開設し、日本への参入を発表した。
キシンスキー氏は「日本はBright Pattern製品にとって常に強力な市場であり、ローカル・ポイントオブプレゼンスと地域のパートナーシップを通じた当社のAPACへの参入拡大は、日本のパートナーや直接の顧客に緊密でパーソナル化したサポートを提供する」と語った。
▽NTTコミュニケーションズ(https://www.ntt.com/en/index.html )について
東京に本社を置くNTTコミュニケーションズは、1999年に世界最大の電気通信会社の1つであるNTTの完全子会社として設立された。NTTコミュニケーションズ・グループは43カ国・地域の123都市に子会社とオフィスを有し、世界の196カ国・地域にネットワークを接続している。
▽Bright Pattern(http://www.brightpattern.com/?utm_source=PRNW&utm_medium=pr&utm_content=Conduit-pr )について
Bright Patternは中堅やエンタープライズ企業に最もシンプルで強力なコンタクトセンターを提供する。顧客サービスをかつてなくより輝かしく、容易に、かつ高速にする目的でBright Patternは、ビジネスユーザーが素早く展開できる唯一の真のオムニチャネルのクラウドプラットフォームを提供する。Bright Patternにより、企業は、音声、テキスト、チャット、電子メール、ビデオ、メッセンジャー、ボットなどのチャネルを通じ、簡単で、個人的で、シームレスな顧客体験を提供することができる。同社は主導的なオンプレミス・ソリューションを開拓した業界のベテランのチームにより創設され、現在では先端的なクラウドファーストのアプローチで未来のためのアーキテクチャーを提供している。Bright Patternのクラウド型コンタクトセンター・ソリューションは、26カ国の12言語以上でグローバルに使用されている。
ソース:Bright Pattern
▽問い合わせ先
Shelby Bozekowski
Marketing Manager, Bright Pattern
shelby.bozekowski@brightpattern.com
+1-720-209-2818
Bright Pattern Announces NTT Communications Certification and APAC Expansion
PR76255
TOKYO, Nov. 15, 2018 /PRNewswire=KYODO JBN/ --
- Bright Pattern, leading provider of omnichannel cloud contact center
software, to partner with NTT Communications and to provide NTT Communications
as a telecommunications provider in Japan
Bright Pattern (
http://www.brightpattern.com/?utm_source=PRNW&utm_medium=pr&utm_content=NTT-pr
) today announces increased expansion in the APAC region by partnering with one
of the world's largest telecommunications companies, NTT Communications, in
Japan. Bright Pattern has received the NTT Communications Certificate for
compatibility assurance in order to connect to NTT Communications' Arcstar IP
Voice Service. NTT Communications is headquartered in Tokyo, Japan and has
offices in 123 cities in 43 countries/regions, connecting networks to 196
countries/regions around the world. The partnership allows Bright Pattern
customers to utilize NTT Communications as their preferred telecommunications
provider in Japan and benefit from the most advanced network services in the
world.
Logo - https://mma.prnewswire.com/media/634980/Bright_Pattern___Logo.jpg
"The partnership comes after increased expansion into the APAC and Japan (
) region," said Konstantin Kishinsky, CTO and Founder of Bright Pattern. "We
have worked to provide a solution for international customers that is
innovative, secure, and flexible. The flexibility of our contact center
solution allows customers to choose preferred vendors for telecommunications,
cloud network, and integration to CRM and WFM."
With over 3,000 concurrent users, Bright Pattern is no stranger to the Japanese
contact center market, and announced its expansion into Japan with a local
cloud point of presence in February of 2017.
"Japan has always been a strong market for the Bright Pattern product and our
expansion in APAC through a local point of presence and local partnerships will
provide close-knit and personalized support to our Japanese partners and direct
customers," said Kishinsky.
About NTT Communications (https://www.ntt.com/en/index.html )
Headquartered in Tokyo, Japan, NTT Communications was founded in 1999 as the
wholly owned subsidiary of NTT, one of the world's largest telecommunication
companies. NTT Communications Group has subsidiaries and offices in 123 cities
in 43 countries/regions, connecting networks to 196 countries/regions around
the world.
About Bright Pattern (
http://www.brightpattern.com/?utm_source=PRNW&utm_medium=pr&utm_content=Conduit-pr
)
Bright Pattern provides the most simple and powerful contact center for midsize
and enterprise companies. With the purpose of making customer service brighter,
easier, and faster than ever before, Bright Pattern offers the only true
omnichannel cloud platform that can be deployed quickly and nimbly by business
users. Bright Pattern allows companies to offer an effortless, personal, and
seamless customer experience across channels like voice, text, chat, email,
video, messengers, and bots. The company was founded by a team of industry
veterans who pioneered the leading on-premises solutions and today are
delivering an architecture for the future with an advanced cloud-first
approach. Bright Pattern's cloud contact center solution is used globally in
over 26 countries and 12 languages.
SOURCE Bright Pattern
CONTACT: Shelby Bozekowski, Marketing Manager, Bright Pattern,
shelby.bozekowski@brightpattern.com, +1-720-209-2818
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